Nyt tankkaamaan, 95E 1.27€/litra, 98E 1.32€/litra, diesel 0,99€/litra.
Tarjous voimassa tänään.
Pensaa halavalla
8
370
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Karviassa E85 tankkauspistettä?
Toivottavasti tulisi, jos ei ole. Siinä seuraava vetonaula huoltamoille.- Anonyymi
Ei taida Karviasta saada E85 bensaa. Seinäjoki? Kankaanpää? Parkano? Kauhajoki? Taitaa olla lähimmät tankit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida Karviasta saada E85 bensaa. Seinäjoki? Kankaanpää? Parkano? Kauhajoki? Taitaa olla lähimmät tankit.
Mihinkä vehkeeseen E85:sta käytetään?
Minä olen aina tankannut 98:lla.
- Anonyymi
Höpö höpö aprillia
- Anonyymi
Onko tarjous voimassa Sulo Vilenin huoltoasemalla? vai missä se on.
- Anonyymi
Pitkä jono ainakin on tankille.
- Anonyymi
Tankattu, otin jerrykannutkin mukaa ja täytin nekin, kun halavalla sai.
- Anonyymi
Minäkin kävin mutta eivät myyneet sillä heidän mukaan ostan aivan liian paljon bensaa päivittäin, sanoivat että täytyy jättää muillekin asikakkaille. Minä sanoin että pidä bensas ja tunkkis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433543- 362174
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301829- 171589
- 231548
- 141528
- 241397
- 141267
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781235Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881192