Paikkakunnan juorut vetivät ihmiset rauhanrynnistyksille vaikka he menivät sinne muka sanankuuloon. Toinen syy menemiselle oli se ,kun tiedettiin poissaolijoiden joutuvan juoruilun kohteiksi. Juorut ja etenkin pahantahtoiset juorut ovat se valheen hutera kivijalka jonka päällä, tuo valheen Babylon vl-valheoppi seisoo.
Siunattu Korona kun tuollaisenkin pahhudenpesän toiminnan lopetti!
Rauhanyhdistykset ovat oikeasti juorutaloja!
14
82
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpä ry.n talossa olet käynyt !?
Ei meillä ainakaan juoruilla, kun kaikki tuntee jo toisensa, sydämestä asti !
On vääryys, jos alat taas "pommittaa" vl-yhteisöä ! On kiirastorstai, siksikö kiusaat !?
Lopeta, please !Olen käynyt monessakin ja yhdellä jouduin vannomaan jopa sotilasvalanikin ,(ette siis pääse lyömään minua silläkään että olisin kieltäytynyt maan puolustuksesta) .Minulla on lähiomaisia, joilta olen kuullut vuosikymmeniä heidän paikkakunnansa juorut liki reaaliajassa.
Miten muuten voisi ollakaan? Hedelmistä vl-puukin tunnetaan
Totuuden valo tekee kipeää sinunkin silmissä ,kun ikäsi olet viettänyt elämäsi vl-pimeydessä. Se on sinulle oikein.- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Olen käynyt monessakin ja yhdellä jouduin vannomaan jopa sotilasvalanikin ,(ette siis pääse lyömään minua silläkään että olisin kieltäytynyt maan puolustuksesta) .Minulla on lähiomaisia, joilta olen kuullut vuosikymmeniä heidän paikkakunnansa juorut liki reaaliajassa.
Totuuden valo tekee kipeää sinunkin silmissä ,kun ikäsi olet viettänyt elämäsi vl-pimeydessä. Se on sinulle oikein.SaaleminPastori älä anna pahan vallata sydäntäsi.
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Olen käynyt monessakin ja yhdellä jouduin vannomaan jopa sotilasvalanikin ,(ette siis pääse lyömään minua silläkään että olisin kieltäytynyt maan puolustuksesta) .Minulla on lähiomaisia, joilta olen kuullut vuosikymmeniä heidän paikkakunnansa juorut liki reaaliajassa.
Totuuden valo tekee kipeää sinunkin silmissä ,kun ikäsi olet viettänyt elämäsi vl-pimeydessä. Se on sinulle oikein.Juoruja levittelee domonpesä.
- Anonyymi
EI KOSKE YHTÄÄN, vaan olen kiitollinen kun saan olla mukana !
( Tuo kommenttisi on sinun oma mielipiteesi ja olevinaan olet kaikessa oikeassa.) - Anonyymi
Valitettsvasti tämä on totta ainakin tietämälliäni ry:llä. Hoitokokousvuosina pitäjän juoruakat ja -ukot tehtailivat puhutteluja kadehtimilleen henkilöille keksimiensä juorujen perusteella. Syytä he eivät uskaltaneet kertoa ääneen silloin eikä myöskään myöhemmin, koska tiesivät puheensa perättömiksi. Mutta ei hätää. Asiat ovat edelleen selvittämättä, mutta odottavat selvittäjää. Hoitajilla on vastuu teoistaan - vieläkin. Se vain ihmetyttää, että miksi hoitajiksi aikoinaan ryhtyi juuri pitäjän "tietty huonokäytöksinen porukka".
- Anonyymi
On todella tärkeää kiertää ksaksa kaikki kovaääniset, inhottavat ja toisten elämää/asioissa elävät juoruilijat.
- Anonyymi
Rauhan yhdistykset muita haukkumalla saavat sotia aikaiseksi.
- Anonyymi
Rahanyhdistysten jäsenet perustelee rahasäätiöitä edelleen jne jne ym ym
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174096
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231137- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104850
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810