Aihe

Pääni alkoi titittää lujaa!

Anonyymi

Hirvee tititys pään sisällä tekee minut hulluksi. Kukaan täyspäinen ei jaksa kuunnella hetkestä toiseen jatkuvaa päänsisäistä titityytä! Alkaa olla meinaan mitta täys. Päänsisäinen tinttini on menettänyt järkensä täysin, kun tauotta titittää kuin sähkövieterijänis, tai mikäkin hyperaktiivinen silli kesäyöllä järven ulapalla! Voi heleskutti tää tititys tekee mieleni hulluksi!!!!! Ollut muutenkin jo niin kauan neljän seinän sisällä, kun pelkään koronaa niin hitokseen. Enkän ole uskaltanut liikkua Haapavedellä missään, kun pelkään, että tititys kuuluu pään ulkopuolellekin. Meinaan, että tämä hävettää minua sangen kovin. Ystävä tuo minulle ruoat ja hän väittää, ettei itse kyllä kuule minun päästä mitään tititystä. Mutta minä kuulen ja lujaa! Ja varmasti moni muukin kuulisi!!!! Perstitityy, että mennee järki!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"

Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih
        Kotimaiset julkkisjuorut
        100
        6993