Mistä kannattaa ostaa?

Anonyymi

Haluaisin ostaa puhelimeeni suojakotelon, mutta en tiedä mistä kannattaa ostaa, mikä olisi luotettava ja suht nopea verkkokauppa?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokin suomalainen verkkokauppa. Melkein ihan sama mikä.

    • Anonyymi

      Vaikkapa: www.verkkokauppa.com , pitäisi olla luotettava.

    • Anonyymi

      Käy lähimmässä Elisan, DNA:n taiTelian myymälässä ja osta sieltä, tai Prisma, Cittari ym. isompi kauppa. Näet minkalainen se on ja tuntuuko itsestäsi että sen kanssa pärjää.

    • Anonyymi

      Semmonen jolla varastot suomessa eikä missään kiinassa, sitä ei vaan voi tietää kellä on ja kellä ei. Mutta yleisimpiin kännymalleihin löytää lähes kaikista elektroniikka kaupasta ja prismoista, cittareista ym. Yleisimillä käynnyillä tarkoitan samsungeja ja iphoneja

    • Anonyymi

      Itse oon ostanut suojakoteloita luurinetti.fi kautta, koska motorolaan ei löydy tavallisista kaupoista kuoria ollenkaan. Toimitus on nopea olen saanut yleensä tuotteen jo parin päivän sisällä.

    • Anonyymi

      Lumiaan sai kätevän, missä takakansi samassa ja läppä eteen, toimii myös langattomalla latauksella. Onko muihin samanlaisia tai yleensä vaihdettavaa takakantta? Eihän niissä ole useimmissa edes langatonta latausta , mikä on ehdoton vaatimus.

      • Anonyymi

        Langaton lataus oli yhden aikakauden juttu. Nykyään täysin tarpeeton roska..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1612
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      119
      1176
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      46
      1064
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe