http://www.elisanet.fi/ajokoira.mies/
Mitä mieltä olette videoista sivuillani?
Saako näin tehdä? Meinaan ampua kesken ajon tielle?
Tai "potkia" jänis ylös?
videokuvaa kotisivuilla
5
897
Vastaukset 5
- sivuillasi
on video?
En kyllä löytänyt... tai sit ei toimi... Heh heh heh!!!!
Kissa putosi pöydältä, kun ajohaukku alkoi kuulumaan koneelta! Ja oma ajuri meinas mennä ihan sekasin, olis tahtonut tehdä hieman paremmin tuttavuutta koneen kanssa....- kokemusta on
Haluaisitko kertoa koirasi vanhemmat? Olen kiinnostunut sukutauluista ja muusta sellaisesta. Erityisesti minua kiinnostaa edesmenyt Rinjan Rosita ( rek.102445/79 ) Jos tuo koira on koirasi tai kenen tahansa koiran suvussa toivoisin että voisit vastata viestiini. Ja nyt pieni ilo uutinen meille on syntymässä ajokoiran pentuja ensi kuun puolenvälin jälkeen. ( tämä viesti on tarkoitettu kaikille suomenajokoiran omistajille)
kokemusta on kirjoitti:
Haluaisitko kertoa koirasi vanhemmat? Olen kiinnostunut sukutauluista ja muusta sellaisesta. Erityisesti minua kiinnostaa edesmenyt Rinjan Rosita ( rek.102445/79 ) Jos tuo koira on koirasi tai kenen tahansa koiran suvussa toivoisin että voisit vastata viestiini. Ja nyt pieni ilo uutinen meille on syntymässä ajokoiran pentuja ensi kuun puolenvälin jälkeen. ( tämä viesti on tarkoitettu kaikille suomenajokoiran omistajille)
ei löydy mainitsemaasi koiraa. Tosin rekisteriottessa ei näy noin etäs joten mistäs sen tietää ennen kuin tutkii asiaa tarkemmin. Onneksi olkoon tulevasta pentueesta, toivottavasti kaikki menee hyvin.
- ajokoiramies
kokemusta on kirjoitti:
Videon koira on Musti ja siinä oli Haapialaista verta. Ei kai haittaa vaikka viesti tulee näin myöhään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091795- 1351302
- 1161296
- 1601257
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281036- 111872
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.192733- 59671
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i122600- 23598