Tämä harjoitus oli lehdessä painonhallinnan (laihdutuksen) alla, vaikka ei tämä laihduttava temppu olekaan. Eli vatsalihaksia voi treenata ilman hikitreeniä vakuumipidon avulla. Eli kyseessä on "temppu".
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000007867977.html
Mitä tykkäätte? Itse tuskin millään keinoin litteää mahaa saan, se ei ollut litteä edes ollessani pieni laiha lapsen rääpäle. Mutta toivottavasti tämä tekee hyvää selän terveydelle ja ehkä lantionpohjallekin. Alkuun muuten tuntui aika kamalalta harjoitukselta, ja vieläkin olen opetteluasteella, mutta luulen vähän edistyneeni.
Vakuumipito
2
1651
Vastaukset
- Anonyymi
Koistinen kyllä tietää mistä puhuu. Kyllä saa syvät vatsalihakset työtä tehtäväks ku tekee noita pitoja muutaman kerran päivässä 5-10min ajan. Ei sillä keskivartalolihava tai ylipäänsäkin lihava henkilö sixpäkkiä aikaiseksi saa mutta henkilö joka on about kunnossa ja käy salilla ja haluaa extra-rasitusta keskivartalolle ni kyllä tuo toimii. Koistisen rasvaprosentti on kyllä niin alhainen tuossa videossa että huh heijaa.. ei mee 20% rasvoilla kyllä noin montulle vatsa :D
- Anonyymi
Jos vetää vatsaa napaa kohti ja vielä painaa käsiään yhteen siinä pallean seutuvilla niin kauan kuin kykenee ja sitteeän hitaita sisäänhengityksiä niin lasken ne isometristen harjoitusta pariin. Harjoitellaan eri lihaksia ja sitten pidätellään.
Näitä temppuja tapaan tehdä kävellessä.
Voihan sitä hauskuuttaa takanakulkijaa vetämällä tiukat leggingsit jalkaan ja pyöräyttelemällä kardashian-pakaroitaan.
Minulla ei ole. Saan vaan harjoitella metsäteillä ja pimeässä kulkiessani.
Hanne 🐎😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",135005Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433645Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922263- 1351917
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421903Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee411818Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161556- 1381425
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551226Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641165