Hola. Muutin alkuvuodesta kokemäelle mutta pienimuotoiseksi ongelmaksi muodostunut kroonistuva tylsyys. Olen itse 38v ja koska alkoholin kanssa ei olla läträtty vuosiin niin ei tule baareihinkaan eksyttyä.
Mistä siis löytyisi 18-30v mukava ja kaunis neitonen vaikka iltakävelyille tai jos parempia ideoita ilmaantuu niin kerro ihmeessä. Olen mukava, luotettava, rehellinen ja suht suorapuheinenkin mies.
Jos kokemäellä tai miksei lähialueellakin asusteleva neitonen tän näkee niin laittelepa viestiä ja jatketaan siitä etiäpäin.
0468445243
Alkuvuodesta tänne muuttaneelle miehelle kaveria kivasta neitosesta
Anonyymi
5
645
Vastaukset
- Anonyymi
'Kroonistuva tylsyys' ... olet siis kotiutunut Kokemäjel !
- Anonyymi
Oot ite 38- v , kui sää vanha äijä ettit sit nuarii likkoi ? Joko sää olet tosi kommee tai tosi rikas, muuten paree vaa kattella oman ikäsiis. Jos olet ruma ja köyhä, turha kattella niitäkään.
- Anonyymi
Vai et läträä alkoholin kanssa ?! Ei tääl selvinpäite kukkaa jaks ol.
- Anonyymi
Vai nuorta tekee mieli.... Ohhoijaa... Mikähän pervo tämä mahtaa olla. Kattele kuule vaan oman ikäsiäs ja jätä melkein lapset rauhaan. Tai sit täytyy tyytyä vaan siihen omaan kyllikkiin, jos ei muuta saa.
- Anonyymi
Essi P on suositukseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022286- 1041704
- 881415
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741228Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834