Olen ollut lähes koko ikäni vegaani ja olen joutumassa osastolle anoreksian takia. Tietääkö kukaan että pakottaako hoitajat syömään eläinperäistä jos ei halua
Osastolla vegaani
7
434
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu varmasti osastosta, mutta yleisesti suomessa ei kuulemma hyväksytä syömishäiriöhoidossa veganismia, terveisin mun ravitsemusterapeutti. Itse joudun syömään lakto-ovoruokaa osastolla, vaikka olenkin jo vuosia ollut vegaani. Soijajuomaa ja jogurttia saan.
- Anonyymi
Ei pakota. Saat vegaania ruokaa.
- Anonyymi
Pakotetaan, syöt lihaa ja toivut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakotetaan, syöt lihaa ja toivut.
Miksi levitätä väärää tietoa? Tiedän kyllä työni puolesta nämä asiat todella hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi levitätä väärää tietoa? Tiedän kyllä työni puolesta nämä asiat todella hyvin.
En suinkaan levitätä? Faktaa esitän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En suinkaan levitätä? Faktaa esitän.
Olet todella sairas ihminen. Toivottavasti saat apua.
Hyvää pääsiäsitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella sairas ihminen. Toivottavasti saat apua.
Hyvää pääsiäsitä!Kuin myös. Ihana tutustua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424420
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1484165- 643786
- 1233762
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394