Minkäslainen sää Thaimaassa on heinä-elokuussa? Lämpötila (noin suurinpiirtein) yöllä ja päivällä?
Sää heinä-elokuussa?
10
1635
Vastaukset
- MatkailijaMies
Päivällä jotain 31-32, yölläkin yli 20, merivesi lähes 30 astetta. Tämänsuuntaisia Aurinkomatkojen sivulla.
- CatsNdogs
Lienee takuu-sade joka päivä.
- Kalle
Riippuu vähän siitä minne päin Thaimaata olet menossa, aika paljon selviää tietokoneen hakupalveluista! Mut esim, Chayapom mistä vaimon kotiväki niin päivällä noin 30, yöllä noin 10-15 celciusta! Etelässä tottakai lämpimämpää!!!!
- Ei ole tosi?
Siis 30 päivällä ja 10 - 15 yöllä? Etelä-Suomessa voi heinäkuussa ollaan samoissa lukemissa ja jos sattuu hellekausi, ei sateessakaan tarvitse kastua.
Vaikuttaako lämmin meri (30C) siihen, että rannikolla on yölläkin lämmintä, mutta pohjoisessa hengitys höyryää? - Minä
Ei ole tosi? kirjoitti:
Siis 30 päivällä ja 10 - 15 yöllä? Etelä-Suomessa voi heinäkuussa ollaan samoissa lukemissa ja jos sattuu hellekausi, ei sateessakaan tarvitse kastua.
Vaikuttaako lämmin meri (30C) siihen, että rannikolla on yölläkin lämmintä, mutta pohjoisessa hengitys höyryää?Pohjois-thaimaassa on varmasti illalla ja yöllä kylmää mutta keski-thaimaassa on yölläkin lämmintä. Esim hua-hinissä on sade ehkä päivittäin samaan aikaan noin max.tunnin ja se vain raikastaa. En antaisi sateiden häiritä lomasuunnitelmia.
- pläääh
Ei ole tosi? kirjoitti:
Vaikuttaako lämmin meri (30C) siihen, että rannikolla on yölläkin lämmintä, mutta pohjoisessa hengitys höyryää?Vaikuttaiskohan tuohon se, että siellä on kesä silloin kun täällä on talvi ja toisinpäin?
Maapallo on katsos pyöreä. - Hennukka
pläääh kirjoitti:
Vaikuttaiskohan tuohon se, että siellä on kesä silloin kun täällä on talvi ja toisinpäin?
Maapallo on katsos pyöreä.Käsitteekseni sielä on tavallaan kolme vuodenaikaa, toisin kuin meillä Suomessa. Ja ns. kesä sielä on marraskuu- huhtikuu eli kuuminta, hieman viileämpää eli se ns. talvi sitten touko-elokuu ja sitten on vielä sadekausi syys-marraskuussa. ja käsittääkseni talvella saattaa sataa hieman ja sadekautena enemmän. Itse olen ollut sielä lokakuussa (Bangkok-Hua Hin) eli pahimman sadekauden aikaan ja myös kylmimpään aikaan (?) ja silti oli todella kuuma myös öisin ja sateet tuli vain noin kerran päiväs nopeita kuuroja eli ne ei lomaa häirinneet! Kertakaan en pitänyt esimerkiksi pitkähiaista! Ja on kyllä erittäin vaikea uskoa noita aikaisempia säälukemia, ainakaan niitä ei voi verrata Suomen asteisiin sillä ilmasto on sielä ihan erilaista esim. kosteampaa. Joten uskaltaisin kyllä luvata että lämmin sielä kyllä on, ainakin huomattavasti lämpösempi kuin Suomessa yleensä!
- Matkailija vuosittai
Parasta aikaa on Thaimaan Pattayalla päivällä 26-29C ja yöllä 17C! Aika viileätä on verrattuna kuukausi sitten täällä. Tämän kylmän ajan pitäisi kestää noin viikon, joten toivossa eletään!
- kukin tavallaan
Thaimaassa käydään kun täällä on 20 pakkasta. Ei silloin kun meillä on lämmintä 30 astetta ja kesä parhaimillaan. Thaimaassa on pahin sadekausi menossa ja takuulla sataa joka päivä ja se sade ei ole mitään tihkua. Lämmintä siellä on aina 25-35 c eli sen suhteen ei ole ongelmaa. Monet paikat ei ole edes auki heinäkuussa ...tilaa siis on jos siitä tykkää. En nauttisi itse vaan juuri nyt sinne pitää lähteä kun täällä sataa räntää ja viikon päästä on 20 pakkasta.
- acri cola on ice
Paradoksaalista,mutta tiesittekö,että Balilla on elokuussa sesonki !
Nääs Australiassa on talvi ja useat lentävät Balille lämmittelemään.
Olen ollut syyskuussa Thaimaassa ja lentänyt sieltä Balille ja yllätys yllätys.. Thaimaassa oli kuumempaa kuin Balilla vaikka (Thaimaaassa)olikin sadekausi.
Balin sadekausihan ajoittuu meidän talveen jolloin Thaimaassa on aurinkoista ja sateetonta.
Niin tai näin Aasiassa kaikki on paremmin päin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829