kala, perhonen vaiko lintu? ;) Ehkä ymmärsit kysymykseni 🙊
Ookko sää muruseni
Anonyymi
5082
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 50
Vanhimmat
Mä en ole kenenkään muru, mutt veikkaan ett ulkonäköni perusteella joku suohirviö😂😂
Päiväperho
Henkäyksenomainen lento
Toi oli hauska🤣🤣🤣
Lintu tietty
Uiskentelen kuin kala, unelmani lentää kuin perhonen ja sirkutan kuin lintu.
Mikä lie varmaan kaikki ne ilkeydet mitä palstalla lukee toisinaan
Älä omi kaikkee, jos lukemista harrastat kipaseppa kirjastossa, sieltä saa mieltä ylentävää luettavaa eikä tule paha mieli.
Kalahan mä olen 🐟😉
Aijaa, mä oon lintu 😘🐦
Häh, yli hilseen meni että keikahti!
Niin, ja missäs lienee minun muruseni mies?? Hyvää pääsiäistä hänelle..
No kainalossahan tuo jo on, ok ei sit mitään. Hei mites se huominen,ollaanko siellä.., vai tuutko jo tänään? Ilmoittele itestäs! Odotan viestiä..
Eikun skorpion
siis jos kysymyksen asettelia on nainen. Muuton vastaus mitätöityy.
Jos mies oisit joskus tuonkin vastannu silloin kun kysyin horosk. ei kuulunu joten meni jo. Kaikella on aikansa.. vaik hitaas hämees ollaanki.. eipä väliä. Ikävöin silti sinua muruseni. Kyllä tää tästä..
Älä nyt hikoo, ota rauhaksiin, käy se niin ku alun perin sovittiin, nähään
Kottarainen
Ja helou hevonen!
No on kai niitä aika paljo muitaki vaihtoehtoja, tai sitten joku yhdistelmä, vesinokkaeläimellä on sähköaisti.
Näin meidän kesken, olen Gozilla in disguise.
No heh heh.. keksi parempaa
Vain väsynyt
No sit nukkumaan, öitä sulle!
Niin minäkin olin ja nukahdin ajoissa tänään..
Kyl sä tiedät.
Lepo vaan, Tai taakse poistu. Tai ehkä sittenkin wasta huomenna.
Vähän riippuu päivästä
Oon kissa en kuitenkaan villikissa.
Kynsi ja sähise rauhassa ja sit kehrää tyytyväisenä.
Olen laiskiainen. Tuliko jotenkin yllätyksenä ?
Tapasin joskus naisen joka oli liian paksu perhoseksi, haisi kalalle ja sillä tais olla linnun aivot 😝
Minä tapasin miehen kahvilassa, joka otti hampaat pois suustaan ja laittoi ne pöydälle ennen kuin aloitti pullapalan syömisen. Sellaisia miehiä on kuvainnollisesti ottaen paljon.
Annan sinulle tunnisteen ihana vaalea nainen.
Olen tämän ❤ lähettänyt sinulle yhden kerran oikeassa elämässä. Tänne palstalle olen kirjoittanut todella harvoin mitään. Enkä mitään negatiivista.
Olen lukenut toki näitä sekopäisiä juttuja.
Sanoisin, että olen kala, kuivalla maalla.
Olet minulle hyvin tärkeä, vaikka en osaa sitä ilmaista.
Hyvää yötä ja mukavaa pääsiäistä.
Jos haluat olla yhteyksissä, niin myös sinulla luulisi olevan siihen keinot.
Vai ihana vaalea nainen, et taida todella olla!
Herrat pitävät vaaleaveriköistä mutta naivat tummia, vanha leffa..
Joo. Sori, unohdin unissani kirjoittaa, että olen siis mies.
Viestini oli ihanalle vaalealle naiselle.
🙂
Niin ettet mitään hyvin ruskettunutta kaipaa , vai, tummahipiäistä
En nyt mikään nuista.
Kamalia kappaleita radiosta, pakko vuoan olla usein piällä että ois vähän parempi mieli.
.....??
Jos pitäis (sais) valita, olisin lintu. Mies olen raukka.
En ole edes murunen, mua ei ole olemassa ollenkaan
Minäkin tykkään linnuista
Osaavat lentää etelään , vaikka on korona
En mäkään, unelmia saa silti olla
Elä höpäjä. Jonkun muru oot kuiteski.
En ole. Korkeintaan tulevaisuudessa olen hiekanjyvä maan alla.
Sinähän niitä tipuja bongaat.
Minoon pupu vain.
Bongkailu on ihan hauskaa.
Jos noista pitäisi valita, olen varmaan lintu. Linnun elämäkään ei ole helppoa. Pikkulintujen tulee varoa petolintuja jatkuvaan. Pesimäkautena pikkulinnutkin voi olla toisilleen aggressiivisia. Joskus sanotaan, että eläimillä on helpompaa kuin ihmisillä, mutta en ole samaa mieltä. Eläinten elämä on vaaroja täynnä joka päivä. Ihan mielelläni olen ihminen - siivillä tai ilman. :)
Kummitus👻
hehe, ihanin kummitus 😍
Eikun kameleontti.
Olen outolintu. Jos multa kysyit.