Mista ihmeestä löytää tietoa kirjoista?
Olen selannut antikvaarien, kirjastojen, huutonetin sun muiden sivuja, ällistyttävän vähän on tietoa.
Olettavatko että on jo lukenut kirjan jotta tietää mitä ostaa, vai miten ihmeessä ovat ajatelleet sen toimivan ostajan kannalta..?
Tässä yksi mainio esimerkki. Ei sivulukuja, ei mittoja, ei mitään.
https://www.tampere-seura.fi/tampere-kirjat/
Kuvateos, seisoo yhdestä kirjasta, mutta ei mainintaa onko ne kuvat mustavalkoisia, väri, vai sekä että.
Tai sitten se on toisin päin: mitat, sivuluvut, julkaisuvuodet sun muut numerot, mutta ei sanaakaan itse sisällöstä, joillain ei edes mainintaa onko kyse faktasta vaiko fiktiosta.
Olen kokeillut googlettamalla löytää lisätietoa, mutta useimmiten ei paljoa auta. Vaikka teos löytyisi, siitä ei muualla kerrota sen enempää.
Minen ymmärrä. Kertokaa. Miten te toimitte? Onko joku salainen nettikomero, missä tietoa säilytetään?
Tietoa kirjoista netissä?
Anonyymi
1
110
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo linkki ei anna tiettyä teosta...
Mutta esim.kirjasampo,kansalliskirjasto ja rising shadow on hyviä tietolähteitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2124050Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861278- 481149
- 751027
- 59883
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44802