Pattayalle ajattelin muuttaa

Anonyymi

ja jo ennen vuotta 2025.

Moottoripyöränkin ajattelin sitten ostaa.

Täältä olen jo lukenut juttuja erimerkkisistä motoripyöristä mutta mikä voisi olla se oikea minulle?

Tekevät nykyjään kuulemma siellä näitä Harley Davitsoneja. Ovatkohan näinollen paljonkin halvempia kuin Dukatit?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PS. Mikä mahtaisi vaimolleni olla hyvä skootteri valinta hänen pitkäjalkainen ja 175cm ollen?

      • Anonyymi

        Riippuu siitä kumpi jalka hällä on pitkä koska thaimaassa ajetaan väärään suuntaan tiellä. Lyhyt jalka on hyvä olla kadun puolella ja pitkä jálka pientareella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä kumpi jalka hällä on pitkä koska thaimaassa ajetaan väärään suuntaan tiellä. Lyhyt jalka on hyvä olla kadun puolella ja pitkä jálka pientareella.

        tota.. aimo on jo pientareella


      • Anonyymi

        Eipä taitaisi löytyä ilman suurennuslasia ja pinsettejä, joten arvoitukseksi jää pojun manknumi, koska puntti ei pullota, toisaalta mitäpä tuollaisella snyfällä muuta kuin pissimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taitaisi löytyä ilman suurennuslasia ja pinsettejä, joten arvoitukseksi jää pojun manknumi, koska puntti ei pullota, toisaalta mitäpä tuollaisella snyfällä muuta kuin pissimään.

        Tavallaan osuit oikeaan.

        Magnum.44 oli tsoukki. Ja sen piipun pituus lienee vaihteleva suhteessa siihen, kumpaan punttiin sitä piippua yrität sovitella.

        Joskus on saattanut käydä niinkin, jotta joitakin sirpaleita tullissa tunnusteltaessa on sanottu, jotta welcome sir, silmää vinkaten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taitaisi löytyä ilman suurennuslasia ja pinsettejä, joten arvoitukseksi jää pojun manknumi, koska puntti ei pullota, toisaalta mitäpä tuollaisella snyfällä muuta kuin pissimään.

        Jatkan vielä tätä Chiang Main Senseitä / Huahinin väkivallanammattilaista kunnioittaen että ehkä tulet sitä saamaan mitä tilaat. Mutta miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä tätä Chiang Main Senseitä / Huahinin väkivallanammattilaista kunnioittaen että ehkä tulet sitä saamaan mitä tilaat. Mutta miksi?

        Jep jep...kyllä minä olen tätä miettinyt.
        Omastamielestäni en ole kenellekään mitään pahaa koskaan tehnyt.
        Tästä huolimatta joku Sika-Amalia vainoaa, meitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep...kyllä minä olen tätä miettinyt.
        Omastamielestäni en ole kenellekään mitään pahaa koskaan tehnyt.
        Tästä huolimatta joku Sika-Amalia vainoaa, meitä!

        Tarkoitin tietenkin minua.


    • Anonyymi

      Kyllä tämä on kovvoo hommoo, kun joudun jokaiselle palstalle keksimään jonkun aloituksen. Sitten vielä joudun vastailemaan itselleni esittämiini tyhmiin kysymyksiisi. Joudun jopa kinastelemaan itseni kanssa. Onneksi sairastan jakomielitautia, siinä suhteessa homma on helppo.

    • Anonyymi

      Come on, man!

      Oletko koskaan edes käynyt Thaimaassa?

      Oletko nähnyt siellä tyttöjä HD:n -VS - Ducatin tarakalla?

    • Anonyymi

      Ajattelin niinkuin se entinen tyttö. Hän antoi ensin ymmärtää, mutta sitten ei ymmärtänyt antaa. Muuttoni kanssa on sama asia.

    • Anonyymi

      Jos ajella meinaat osta Ducati, jos korjaamolla seisottaa osta Harley.

      • Minulla oli tonnisatanen Suzuki ja kaverilla 47- mallin Panhead orginelliksi entisöity. Festarit 40 kilometrin päässä jonne päätettiin kauniina kesäpäivänä lähteä.

        Matka kesti noin viisi tuntia. Kaverin HD tärisi tietyissä nopeuksissa niin paljon ettei hän nähnyt käsiään ja niistä meni tunto. Piti pysähtyä muutaman kilometrin välein.

        Samalla kun pysähdyttiin, niin kaveri aina käveli takaisinpäin etsimään tärinän vuoksi pudonneita osia. Sen jälkeen siihen kapistukseen lisättiin aina 50/50 öljyä, jota oli repullinen mukana.

        Pari kilsaa ennen juhlapaikkaa ensiövedon hihna irtosi ja imaisi itsensä rullalle osittain riekaleiksi. Siihen tuli sitten HD- porukkaa hätiin ja jollakin oli varahihna mukana, joka sopi tähän kaverin laitteeseen.

        Takaisinpäin kun lähdettiin niin sanoin kaverille että koeta pärjätä, mulla on vähän muita kiireitä nyt.

        Hölkkäämällä olisi taittunut tuo matka reilusti nopeammin kuin HD:lla.


      • 2010vuodesta kirjoitti:

        Minulla oli tonnisatanen Suzuki ja kaverilla 47- mallin Panhead orginelliksi entisöity. Festarit 40 kilometrin päässä jonne päätettiin kauniina kesäpäivänä lähteä.

        Matka kesti noin viisi tuntia. Kaverin HD tärisi tietyissä nopeuksissa niin paljon ettei hän nähnyt käsiään ja niistä meni tunto. Piti pysähtyä muutaman kilometrin välein.

        Samalla kun pysähdyttiin, niin kaveri aina käveli takaisinpäin etsimään tärinän vuoksi pudonneita osia. Sen jälkeen siihen kapistukseen lisättiin aina 50/50 öljyä, jota oli repullinen mukana.

        Pari kilsaa ennen juhlapaikkaa ensiövedon hihna irtosi ja imaisi itsensä rullalle osittain riekaleiksi. Siihen tuli sitten HD- porukkaa hätiin ja jollakin oli varahihna mukana, joka sopi tähän kaverin laitteeseen.

        Takaisinpäin kun lähdettiin niin sanoin kaverille että koeta pärjätä, mulla on vähän muita kiireitä nyt.

        Hölkkäämällä olisi taittunut tuo matka reilusti nopeammin kuin HD:lla.

        47 mallinen HD maksaa tänä päivänä enemmän kuin sun haaveilluusiodugati.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe