Kehittäkää puhelin, joka ei ole hipaisutoiminnalla vaan nappuloilla , jota painetaan. Ei tarvitse viestitoimintaa. Nappula jota painetaan, kun puh soi. Näyttö isolla ja siihen kymmenkunta nappulaa, johon voi tallentaa tärkeimmät yhteydet. Suurella äänellä varustettu. Puhelimen kehittäjät: käykää katsomassa vanhuksia, niin tiedätte, mitä he tarvitsevat! Kädet ovat kömpelöt, näkö heikko, kuulo heikko. Eivät osaa enää erilaisilla hakutoiminnoilla olevaa puhelinta käyttää. Raivostuttaa, kun setä soittaisi, mutta ei osaa näitä nykyajan vempaimia.
Ikäihmisen puhelin
11
2747
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan näitä - vaikka tällainen:
https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/puhelimet/246241/doro-780x-matkapuhelin-mustavalkoinen- Anonyymi
Dorot ne vasta onkin hankalia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dorot ne vasta onkin hankalia..
No tuskinpa on tämä kovin hankala. Aika paljon näitä Doroja kehutaan helppokäyttöisiksi - ja kuuluvuus- ja signaalin vastaanotto-ominaisuuksiltaan jopa erittäin hyviksi. Kannattaa lukea ennemmin käyttäjäarviointeja vaikkapa kauppojen omilta sivuilta kuin näitä S24-trollien ja vihapuhujien loanheittoja tällaisilta palstoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskinpa on tämä kovin hankala. Aika paljon näitä Doroja kehutaan helppokäyttöisiksi - ja kuuluvuus- ja signaalin vastaanotto-ominaisuuksiltaan jopa erittäin hyviksi. Kannattaa lukea ennemmin käyttäjäarviointeja vaikkapa kauppojen omilta sivuilta kuin näitä S24-trollien ja vihapuhujien loanheittoja tällaisilta palstoilta.
On huomattavasti hankalampi kuin Nokian peruspuhelin.. Kokemusta on monenkin vanhuksen käytöstä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskinpa on tämä kovin hankala. Aika paljon näitä Doroja kehutaan helppokäyttöisiksi - ja kuuluvuus- ja signaalin vastaanotto-ominaisuuksiltaan jopa erittäin hyviksi. Kannattaa lukea ennemmin käyttäjäarviointeja vaikkapa kauppojen omilta sivuilta kuin näitä S24-trollien ja vihapuhujien loanheittoja tällaisilta palstoilta.
Kyllä ne on hankalia, jos et opi niiden filosofiaa.
Pari naapuristossa olevaa tuttua hankki "helppokäyttö" invadidi puhelimen, mutta eivät osanneet käyttää niitä. ADH ja Asperger.
Hankkivat sitten vastaavan tavallisen ja sillä pärjäävät paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on hankalia, jos et opi niiden filosofiaa.
Pari naapuristossa olevaa tuttua hankki "helppokäyttö" invadidi puhelimen, mutta eivät osanneet käyttää niitä. ADH ja Asperger.
Hankkivat sitten vastaavan tavallisen ja sillä pärjäävät paremmin.Omat isovanhemmat hankkivat aikoinaan Doron puhelimet. Oli niin hankala käyttää että palasivat käyttämään Nokian ennen HMD aikaa tekemiä peruspuhelimia. En voi todellakaan suositella tällaisia Doroja..
- Anonyymi
okaro kirjoitti:
Tuolla voi soittaa vain kolmeen numeroon.
Saattaa olla. Mutta silloinhan sen täytyy kyllä toisaalta olla sitten aika yksinkertainen ja helppokäyttöinen vekotin. :)
Jos haluaa enemmän toimintoja kuitenkin vielä säilyttäen helppokäyttöisyyden, niin kannattaa ehkä valita tämä malli:
https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/puhelimet/DORO1362BK/doro-1362-matkapuhelin-musta
Tätä näyttäisi vanhukset itse kehuvan käyttäjäarvosteluissa (?) Ja olisihan tämä huomattavasti halvempikin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla. Mutta silloinhan sen täytyy kyllä toisaalta olla sitten aika yksinkertainen ja helppokäyttöinen vekotin. :)
Jos haluaa enemmän toimintoja kuitenkin vielä säilyttäen helppokäyttöisyyden, niin kannattaa ehkä valita tämä malli:
https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/puhelimet/DORO1362BK/doro-1362-matkapuhelin-musta
Tätä näyttäisi vanhukset itse kehuvan käyttäjäarvosteluissa (?) Ja olisihan tämä huomattavasti halvempikin.Juu ei roskaa on tämäkin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei roskaa on tämäkin..
siis ei roskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis ei roskaa
Juu roskaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381