En tiedä onko aikaisemmin keskusteltu tällaisesta kuin että pariskunnan toinen osapuoli hankkii itselleen "kakkosasunnon"? Joko omistus, asumisoikeus tai vuokra sellaisen. Tarkoitus ei olisi erota tms, vaan nimenomaan parantaa molempien elämänlaatua antamalla molemmille enemmän elintilaa elää omannäköistään elämää. Pitkän parisuhteen jälkeen monillahan on se tilanne, että pariskunta on kasvanut hieman erilleen siten, että molemmilla on omat juttunsa. Kuitenkaan eroa ei vättämättä kumpikaan osapuoli halua, koska kuitenkin on jäljellä paljon yhteistäkin. Ajatuksena olisi siis jatkaa yhteiselämää, mutta siten että aika-ajoin toinen (minä) viettäisin aikaani toisessa kämpässä.
Jos siis taloudellisesti on mahdollista järjestää elämänsä ko tavalla, kuulostaisi ainakin omasta mielestäni kokeilemisen arvoiselta asialta. Onko jollakulla kokemuksia tällaisesta?
Kaksi kotia?
3
209
Vastaukset
- Anonyymi
Olis aivan ihanaa! Päättää ite kaikesta, olla oman elämänsä herra. Ja sitten olis se rakas edelleen olemassa kun ei halua olla yksin.
- Anonyymi
Miksi tuollaisesta pitäisi keskustella ?
- Anonyymi
Meillä on ollut useita kiinteistöjä, mutta olemme koko avioliiton ajan bunkanneet samassa sängyssä pois lukien työmatkat ja sairaalakäynnit.
Jaa, muutama lomamatka on taidettu olla eri paikoissa, koska työnantajien joustavuus ei ole aina riittänyt. Toinen ei ole joko päässyt lomalle tai puolison työmatkalle. Vielälin puoliso harmittelee sitä, ettei pässyt Shakespeare-teatteriin edustusmatkalle, kun oma työnantaja ei antanut lomaa.
Kun ei halua olla erossa ollenkaan, niin ei sitten halua. Nyt samassa omassa firmassa hengaillaan yhdessä 24/7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574