Jossain siellä

Anonyymi

sisällä on se ihminen joka oikeasti olet, mutta sitä ei ole helppo löytää rikkinäisyyden ja tunteettomuuden keskeltä. Se ettet tuntenut pärjääväsi omillasi on tehnyt sinusta hauraan ja haavoittuvan, kukaan ei tunnu ymmärtävän kuinka syvälle se on pudottanut. Tunsit itsesi hyvin ja tiesit että se mihin olit "joutunut" ei olisi hyväksi. Joku tai monikin on saattanut ajatella, ettet osaa ajatella muita kuin itseäsi. Jos on vaikeaa pelkästään lähteä ovesta ulos, ei jaksa ajatella mitään muuta kuin selviämistä yhdestä päivästä eteenpäin. Mikään ei ole liittynyt koskaan yhteen ihmiseen, se ei ole ollut ongelma. Kun tunnet olevasi aina keskellä toistuvaa painajaista, tuskin kukaan voisi olla ymmärtämättä sitä. Niin kuin siinä unessa monia vuosia sitten, seisoit ahdistuneena ympyrän keskellä kasvottomien huppupäisten ihmisten ympäröidessä sinut. Se miten näet elämän ja asiat on aina subjektiivinen kokemus. Kukaan ei voi ulkopuolelta tulla sanomaan ettet saa kokea niin kuin kaiken koet. On vaarallista "puuttua" ihmisen persoonaallisuuteen ja luonteenpiirteisiin etukäteen varmistamatta sen toimivuus, kun kyseessä on erityispiirteinen henkilö, jonka ajattelutapa poikkeaa ns normaalista. Eihän monia lääkkeitäkään anneta ennen kuin tiedetään, että ne varmasti sopivat juuri kyseiseen sairauteen.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näen painajaisia..

      En ikinä kehtoo kertoo mitään

      En pidä tästä tai tuosta...

      Minut on pahuus vienyt , lapsetkin käyttee jo hyväksi??


      Viemäristä alas vain kaikki mitä lähtöö


      Se vaan, että se mitä vedän viemäristä alas

      Kasvoo tuplana takas..

      Että ooppa sitten niin tai näin niin aina viärinpäin....


      Että korjoo nyt siinä sitten jotakin

      Pasksks männöö kaikki.

      Luulis sinunkin nyt tajuavan ettei no, nainen nyt sitten tännään kovin monta vastoinkäymisistä kestä.

      Enkä pahoita mieltä nyt koska pystyn itse sanomaan että olen varsin kuvottava.

      Suu sylkee vaikka mitä paskoo


      Jos joku yrittee olla mulle ystävällinen , voin pahoin

      Koska eihän se oo mulle tarkoitettu.

      Vasen puoli varsin valuva, oikeasta en tiedä.

      Että mainostetaan nyt sitten että appelsiinipylly ja vauvamaha

      Niin kiinnostais varmoon SINUAKIN!??...

      HEHHEH

      ??

    • Anonyymi

      Tunnetko toisen muka noin hyvin?

    • Anonyymi

      Ihanku mun elämästä. Kävelen tällähetkellä läpi helvettiä. Ihmiset ripustautuu ja ottaa mitä haluavat,sitten ne vaihtaa uhria. Parempi keskittyä selviytymään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe