Virtuaali valuutan myyminen ja omalle tilille

Anonyymi

Saako omat sijoittamansa rahat siirtää takaisin tilille siten ettei siitä menisi veroa ?
Tarviiko veroittajalle ilmoittaa tuosta omien sijoitus rahojen takaisin siirrosta ?
Eikö osakkeissa ainakin ole tuo perjaate.

2

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virtuaalivaluutoilla pelaamista ei noteerata sijoitustoiminnaksi. Se on PELAAMISTA. Verotuksen kanssa toimitaan aivan samoin kuin jos voittaisit nettipokerissa. Eli teet niinkuin haluat.

Jos jätät ilmoittamatta ja alat ostella kalliita veneitä, verottaja varmaankin tulee kyselemään.

Ja jos ilmoitat, verottaja tulkitsee sen mukaan mikä on verottajatädin kulloinenkin mielentila. Mitään säännöstöä näille ei ole.

• Anonyymi

Joten kannattaa ilmoittaa verottajalle, niin ne ottaa lahjaveron, kun kuolet siitä samasta menee sitten perintövero yms...yms...

Jos nyt ett ilmoittaisi vaan....maksat sitte jos tulee kysymistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3510
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3216
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3052
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2212
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1751
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1725
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1648
    Aihe