Tuli mieleen...

Anonyymi

Onkohan abortin vastustajat sitä väkeä jotka koko ajan tuuppii uusia lapsia tulemaan kun entiset on huostaanotettuina?

25

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tietenkään.

      Aborttiin kriittisesti suhtautuvat osaavat toimia vastuullisesti, osaavat käyttää ehkäisyvälineitä, jos eivät halua lapsia! Se olisi muidenkin hyvä oppia, ettei tarvitsisi alkaa estämään pieneltä jälikasvultaan oikeutta omaan elämäänsä.

      Oli siis kovin typerä trolliprovo! Kannattaisi hankkia sen verran lisää viisautta, että osaisi tehdä ihan fiksujakin aloituksia.

      • Anonyymi

        Syy-yhteys on selvä. Lapsi hankitaan väärään tilanteeseen ja joudutaan antamaan pois. Sehän on abortin vastustajien mielestä pikku asia. Sitten lopulta seuraa katkeruus ja viha, joka kohdistetaan abortin teetättäneisiin. Ei ihme, että sitten uskoo myös salaliittoteorioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy-yhteys on selvä. Lapsi hankitaan väärään tilanteeseen ja joudutaan antamaan pois. Sehän on abortin vastustajien mielestä pikku asia. Sitten lopulta seuraa katkeruus ja viha, joka kohdistetaan abortin teetättäneisiin. Ei ihme, että sitten uskoo myös salaliittoteorioihin.

        " Ei ihme, että sitten uskoo myös salaliittoteorioihin." Uskot siis salaliittoteoriaan. Ei mikään ihme, sillä juuri sitä se abortin tehneiden syyllisyys teettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Ei ihme, että sitten uskoo myös salaliittoteorioihin." Uskot siis salaliittoteoriaan. Ei mikään ihme, sillä juuri sitä se abortin tehneiden syyllisyys teettää.

        Salaliittoteorioihin uskoo usein juuri fanaatikot eli uskovaiset ja abortin vastustajat. Se sama sakki keksii asioita omasta päästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaliittoteorioihin uskoo usein juuri fanaatikot eli uskovaiset ja abortin vastustajat. Se sama sakki keksii asioita omasta päästään.

        Tuohan on juuri sitä salaliittoteoriaa, jota edustat. Näet kaikensortin pöpöjä sielläkin, missä niitä ei ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on juuri sitä salaliittoteoriaa, jota edustat. Näet kaikensortin pöpöjä sielläkin, missä niitä ei ole!

        Eli jos huomauttaa toisen uskovan huuhaa juttuihin niin se on huuhaata?

        Buuuaahhhaahh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos huomauttaa toisen uskovan huuhaa juttuihin niin se on huuhaata?

        Buuuaahhhaahh!

        Nähtävästi juurikin näin aloittajat.rollin mielestä.


      • Anonyymi

        Kerro sitten, Oi Suuri Kaikkitietäjämme (buohhahhhaaa...), se ensimminenkin salaliitto mihin uskon. Itse kun en tiedä ainuttakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten, Oi Suuri Kaikkitietäjämme (buohhahhhaaa...), se ensimminenkin salaliitto mihin uskon. Itse kun en tiedä ainuttakaan.

        Uskot siihen että joku isompi puolue joskus alkaisi ajaa Suomeen kireitä aborttilakeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskot siihen että joku isompi puolue joskus alkaisi ajaa Suomeen kireitä aborttilakeja.

        Missä sellaista olen kertonut uskovani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sellaista olen kertonut uskovani?

        Sinäkö siis ymmärrät ettei aborttilakeja tulla kiristämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö siis ymmärrät ettei aborttilakeja tulla kiristämään?

        T.rolli sekoilee taas omiaan. Olenko siis jossain kertonut sinun tavoin uskovani, että laki on ikuinen, tai ainakaan ei muutu koskaan enää rajatumpaan suuntaan?


      • Anonyymi

        Kannattaisi sinun mennä varhain nukkumaan ja nukkua aamulla pitkään ja trollaisit vähemmän, vaikka trollaus onkin kertomasi mukaan harrastuksesi. Suosittelisin kyllä oikeesti parempia harrastuksia itsesi kehittymisen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi sinun mennä varhain nukkumaan ja nukkua aamulla pitkään ja trollaisit vähemmän, vaikka trollaus onkin kertomasi mukaan harrastuksesi. Suosittelisin kyllä oikeesti parempia harrastuksia itsesi kehittymisen vuoksi.

        Katsos kun niin moni käy töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun niin moni käy töissä.

        Niin, mutta nyt puhuttiinkin sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun niin moni käy töissä.

        Työssäkävijöiden pitää erityisesti kehittää itseään, nykypäivinä se on entistä tärkeämpää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta nyt puhuttiinkin sinusta.

        Jännä. Minä taas puhuin sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työssäkävijöiden pitää erityisesti kehittää itseään, nykypäivinä se on entistä tärkeämpää!

        Ai kehität itseäsi yöllä täällä kitisemällä...

        Buuuaahhhaahh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kehität itseäsi yöllä täällä kitisemällä...

        Buuuaahhhaahh...

        Tuoko on sinun mittapuullasi huippukehittävää? Buoahhahhhahaaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä. Minä taas puhuin sinusta.

        Voit siis puhua vain muista työssäkäyvinä.


    • Anonyymi

      Olihan tämä jo arvattavissakin, ettet pakkomielteeltäsi, uhoistasi huolimatta vain kykene jättämään palstaa rauhaan näiltä toinen toistaan t.yperämpien provojen t.rollaukselta.

      • Anonyymi

        Se on tämä opettajamme sellainen tyyppi, joka ei ymmärrä lopettaa, vaan trollaa vuosikymmenet samoja asioita eikä ymmärrä saamiansa vastauksia. Pari muutakin nikkiä hänellä on ollut aiemmin käytössä, mutta nyt ei uskalla enää omalla nikillään kirjoittaa, kun on niin usein joutunut mutuinensa häpeäpaalulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tämä opettajamme sellainen tyyppi, joka ei ymmärrä lopettaa, vaan trollaa vuosikymmenet samoja asioita eikä ymmärrä saamiansa vastauksia. Pari muutakin nikkiä hänellä on ollut aiemmin käytössä, mutta nyt ei uskalla enää omalla nikillään kirjoittaa, kun on niin usein joutunut mutuinensa häpeäpaalulle.

        Onneksi sä pidät palstan tason korkeena ja täytät palstan faktoilla! Kiitos!!


    • Anonyymi

      Ovat hyviä kristittyjä. Ja viettävät pääsiäistä.

      • Anonyymi

        Ja salaliittouskovaisia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe