kätevä hoito päänahkaan

iivo

kävin parturissa jonkinnäköisessä päänahankuorinta-hieronta-jutussa eilen. helkkarin kätevä juttu. katottiin mikroskooppikameralla ja mun psorinen päänahka näytti ihan terveeltä sen kuorinnan jälkeen.
saa nyt nähä kauanko tätä sitten kestää? joka tapauksessa rupeen käymään tossa hoidossa kyllä useamminkin. muille tehty tätä kuorintaa? kokemuksia?

4

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöskin asiasta kärsivä

Kuulostaa hyvältä. Mikä oli toimenpiteen hinta ja tekeeköhän näitä kaikki parturi-kampaajat?

• Kristiina

Parturi-kampaaja ammattikoulustakin sellaisen hoidon voi ehkä saada, ja silloin se olisi mahdollisimman edullinen. Mulla oli joskus tuttava parturi-ammattikoulussa ja ainakin heidän piti kysellä tuttaviltaan, tuntisiko kukaan psoriaatikkoja, jotka tulisivat hoitoon, samalla kyselivät myös parrakkaitten miesten perään, heitäkin on vaikeaa saada tarpeeksi monta harjoituskappaletta. Parturi-kampaaja ammattikouluissa on ajanvaraus, josta voi kysyä.

• iivo

ei tarjoa kaikki parturi-kampaamot, vain osa. itse maksoin tästä toimenpiteestä kokonaisuutena 10€, joka ei todellakaan ole paha hinta. tilanne on jopa nyt kuukausi ton päänahkakuorinnan jälkeen hyvä, tosin ihottumaa tullut jälleen. sen kuorinta-aineen voi kuulemma ostaa kotiinkin. rupean itse kyllä käymään kerran kuukaudessa.

• jatuli 67

Joo, kävin kuorinta hoidossa ja hinta oli tuohon 10 verrattuna 6 kertainen, siis 60 euroa, aikaa kului noin tunti. No kyllä ostin aineetkin kotia, 3 pulloa, yhteensä 75 euroa nämä pullot. Tämä aine on nimeltään Tukka ja on kotimainen. Katsokaa www.tukkashop.com, sieltä löytyy tuotteet ja myös kampaamot missä näitä tehdään.
        Itse en aikaisemmin ollut kuullutkaan tästä tuotteesta enkä siis osannu vertailla esim. hintoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      265
      5283
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4271
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4251
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3660
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3657
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3475
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      32
      2810
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2576
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      69
      2435
    Aihe