Minulla on vuosimallin -15 dacia duster, ajettu karvan päälle 90 tkm. Ongelmana on etupäästä kuuluva voimakas narina. Pahimmillaan ääni kuuluu pienissäkin epätasaisuuksissa ja jopa käännyttäessä. Olen huomannut että narina kuuluu voimakkaimmin kuumilla ilmoilla, sadesäillä ja viileämmillä ilmoilla ääni on hiljaisempi tai sitä ei kuulu ollenkaan. Sama juttu talvella. Narinaa ei myöskään kuulu heti ajamaan lähdettyä vaan ääni ilmaantuu vasta muutaman ajetun kilometrin jälkeen.
Dusterin nariseva etupää
Anonyymi
6
457
Vastaukset
- Anonyymi
Päässäs narisee, DACIA ON TÄYDELLINEN A*UYTOTTOTOPEÂE^kgjoöidhj iöo
T: JUSTUS!!!!!!!!- Anonyymi
T: JUSTUS!!!!!!!! Koetappas pysyä omassa persoonassasi,,et ole Justus !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: JUSTUS!!!!!!!! Koetappas pysyä omassa persoonassasi,,et ole Justus !!
Muttakun persoona väkisin jakautuu useampiin osiin!!!
- Anonyymi
Minulla on vuosimallin -15 dacia duster::: Höpö höpö !!
- Anonyymi
Kallistuksen vakaajan tukikumi tarvis voidella silicon rasvalla, renkaiden vaihdon yhteydessä!😜😜
- Anonyymi
Vie suosiolla paaliin ja osta auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844