kaipaillaan. Ovatko nämä kadonneet?
Palstaystäviä tässä
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kirjoittelu tänään kiinnostakaan?
- Anonyymi
Hetken lepäävät.
- Anonyymi
Vain viestit katoavat. Se on merkki palstaystävistä ja pitkänperjantain hiljaisesta tuskasta.
- Anonyymi
Odottavan aika on pitkä, sanotaan.
Täällähän minä olen :)
- Anonyymi
Ja tulet olemaan. Pian näen kuka olet.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Tuossa avatarissa on mun kuvani.
On se muuallakin.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Kettujen kuvia selailet netissä?
Näin teen.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ketut on söpöjä :3
Sinusta on paljon kuvia,
- Anonyymi
Vanity is my favourite fame and the game.
sanoo paholainen eli ihmisen turhamaisuus on suosikki synti.
Mutta niin kun itse, tiedän minkälaista on uskoa Jumalaan, sinänsä mitään vaikuta, itse voit silti tehdä mitä haluat, kuitenkin.
Mutta jos olet joku helluntai-hihhuli, niin on omia sääntöjään, minä pidän luterilaisten jutuista ja käyn saarnalla jos joskus kiinnostaa :D En tässä kokonaan ole kadonnut.
- Anonyymi
Valtakunta, rakas hahmoni :D
Itse kun tosiaan pidän urheilusta pyölräilystä ainakin ja golfista... nyt pitäisi suunnitella jotain juttuja miten laitettaisiin pyöriä paremmin telineisiin taloyhtiöllä, telineet vinossa ja polkupyörät paljastuva jään alta.Meilläkin on alkanut tuo pyöräily kausi kun on taas ihan tarpeeksi kyhnytellyt sisällä ja 1vuotias on päässyt myös potkupyörällä matkaan on vain muutaman metrin menee mutta siitä se lähtee.
Esikoisella ei mene hyvin opiskelutan lakikirjan pakkohan se on kun ei mene puheen kautta, niin opiskellaan sit se.
- Anonyymi
Jättimusta sohva, hitto noniin sellainen, on aika hauska aika suuri musta, voi nukkua sohvassa jos nukahtaakin, on riitävän pitkä eli yli 2 metriä pitkä, kun ostin ja tilasin kuljetuspalvelun, niin hikipäässä tuota kuskaamassa kun niin suuri :D
Se on hyvä. Sohvaa meillä ei vieläkää ole mutta sänky on sitten alhaalla kun imetän pikkuista taas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1141868Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541342Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551297- 491022
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126972Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75926Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36837- 52834
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62812- 56791