Jos pintamaaliksi koko veneen maalaan (pensseli/pikkutela)Tikkurilan Temacoat RM 40:llä, niin 4m pitkään veneeseen, paljonkohan ostan maalia? Pintaa olen nyt hionnut epäkeskolla sekä pessyt rasvat pois. Seuraavaksi yhden reiän laminointi umpeen ja todella monien kolojen täyttö Bilteman epoksitasoitteella. Köliin taidan vielä laminoida kerroksen lasikuitumattoa tai sitten teetän köliraudan. Itse asiassa ajattelin, että kölirauta voisi olla peltiä, se olisi helpompi muotoilla, joku ikkunaräystäpelti varmaan toimisi suojana riittävästi. Pohjaan laitan pari kerrosta Bilteman epoksipohjamaalia ja lopuksi veneen pintamaalaus kauttaaltaan. Pohjaan ei tule mitään antifoulingia vaikka seisookin Espoon rannassa. Pikku vene on helppo pyyhkäistä puhtaaksi kerran pari kesässä. Temacoat ilmeisesti on hyvä ja edullinen ja sopii venealaisiin osiin, mutta paljonkohan sitä kuluu jos pensselillä sutii? t. PetriA
Maalimenekki?
Anonyymi
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798