Kyllästytkö helposti samaan suhteessa

Anonyymi

ja jos montako vuotta menee että ei enää jatkoon vaan jakoon....

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      YLEENSÄ PARI

    • Anonyymi

      Mulla suhteet luo turvallisuudentunnetta. Entiseni luonnehti mua joskus jotenkin niin että olen pelokas, turvallisuudentunteen hakuinen ja mulle muutokset ja spontaanius aiheuttaa epämukavia fiiliksiä, muutokset saa aikaan stressiä jopa pieniä kriisejä. Hän oli avomieheni ja hän kuvaili mut ehdottomasti parisuhteessa paremmin viihtyväksi, jolle sinkkuuteen kuuluva tulevaisuuden ennustamattomuus ja epävarmuus loisi ahdistusta.

      Hän ei varmaan ikinä ois uskonu et viihdyn näin monta vuotta vapaaehtoisesti sinkkuna..

      Enkä varmaan oiskaan viihtynyt jos eläämäni ei ois tullut miestä joka tuhosi luottamukseni parisuhteisen turvallisuuteen

      Itse koin suhteiden alun stressaavana. Epävarmuutta, tunteiden vuoristorataa epäuskosta varmuuteen, ilosta suruun, pelosta rohkeuteen jne joka kuuluu ihastumisen vaiheeseen.

      Suhteen vakiintunu vaihe oli kaikista mukavinta. Siis se vaihe jossa useimmat kokee sen kyllästymisen. Arkipäiväistyy suhde, tunteen tasaantuu vuoristoradasta tasaisemmille vesille.
      Kun on ”vaan ” rutinoitunutta arkee.
      Musta se oli hienointa osaa suhteesta.

      Joten näillä exäni lausunnoilla ja omilla fiiliksillä päälle sanon etten kyllästy suhteeseen vaan arkipäiväistynyt tylsä rutinoitunut suhde tuo mulle sitä mitä tarvitsen turvallisuutta.

      Näin hommat mulla etenee

    • Anonyymi

      Naiset varmaan hakee turvallista pysyvää ja miehet juoksevat karkuun heti kun ei enää miellytä.

    • En kyllästy ja vaikka joskus kyllästyisinkin, niin kauan kun välitä ja tunteilen sinnittelen, jos vielä asiat saatas kuntoon ja suhde nousuun.

      En heivaa helposti parisuhdetta siksi, että hiukan tylsää. Nuorempana erosin kyllä herkemmin, mutta ihan aiheesta silloinkin. Väkivalta, mustasukkaisuus, päihteet, pettäminen syinä.

      • Anonyymi

        Pisin suhtees öö 3 v 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pisin suhtees öö 3 v 🤣🤣🤣

        Kesäkuussa 11 vuotta. Sitä ennen kaksi 7 vuoden mittaista peräkkäin. Olen ollut minkäänlaisessa suhteessa 7 kertaa tähän ikään mennessä. Täytän 45.


      • J-a-n kirjoitti:

        Kesäkuussa 11 vuotta. Sitä ennen kaksi 7 vuoden mittaista peräkkäin. Olen ollut minkäänlaisessa suhteessa 7 kertaa tähän ikään mennessä. Täytän 45.

        Naimisissa olin 4 vuotta 7:stä. Kihloissa 5 vuotta.


      • J-a-n kirjoitti:

        Kesäkuussa 11 vuotta. Sitä ennen kaksi 7 vuoden mittaista peräkkäin. Olen ollut minkäänlaisessa suhteessa 7 kertaa tähän ikään mennessä. Täytän 45.

        21 vuotiaasta tähän päivään yhteensä 3 eri ihmisen kanssa ollut suhteessa. 23-24 vuoden sisällä siis. Että ei ne usein vaihdu.


      • J-a-n kirjoitti:

        21 vuotiaasta tähän päivään yhteensä 3 eri ihmisen kanssa ollut suhteessa. 23-24 vuoden sisällä siis. Että ei ne usein vaihdu.

        Irtosuhteita, yhdenyön kaatoja nolla. En harrasta niitä. Seksiä olen harrastanut vain kun seurustelen ko. ihmisen kanssa, sinkkuna vain sooloa käteni kanssa. Sellanen hurjastelija.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Irtosuhteita, yhdenyön kaatoja nolla. En harrasta niitä. Seksiä olen harrastanut vain kun seurustelen ko. ihmisen kanssa, sinkkuna vain sooloa käteni kanssa. Sellanen hurjastelija.

        Selittelet pitkästi. Miksi?

        Kauppaatko itseäsi?

        Mainos?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selittelet pitkästi. Miksi?

        Kauppaatko itseäsi?

        Mainos?

        Oion vääriä oletuksia. Niitä näkyy täällä olevan.

        En kauppaa, mulla on tasan yksi johon panostan ja se on puolisoni. Jos se koskus loppuu kyselen niiden perään joista olen ollut kiinnostunut. Niitä on tasan 1.


      • J-a-n kirjoitti:

        Oion vääriä oletuksia. Niitä näkyy täällä olevan.

        En kauppaa, mulla on tasan yksi johon panostan ja se on puolisoni. Jos se koskus loppuu kyselen niiden perään joista olen ollut kiinnostunut. Niitä on tasan 1.

        Ja hänkään ei ole kiinnostunut. Joten olen sinkkuna sitten.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ja hänkään ei ole kiinnostunut. Joten olen sinkkuna sitten.

        Mies?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies?

        Ei, hän on nainen. Ei ole muita ketkä kiinnostaa, puolison lisäksi.

        Ja molempia en edes yritä saada. En sekoilemaan. Tuo nainenkin ansaitsee ihan muuta, kuin jalkavaimoutta tai hässäkkää. Mut hän on ainoa ihminen joka ylipäänsä kiinnostaa. Harvat kiinnostaa.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ei, hän on nainen. Ei ole muita ketkä kiinnostaa, puolison lisäksi.

        Ja molempia en edes yritä saada. En sekoilemaan. Tuo nainenkin ansaitsee ihan muuta, kuin jalkavaimoutta tai hässäkkää. Mut hän on ainoa ihminen joka ylipäänsä kiinnostaa. Harvat kiinnostaa.

        Kukaan muu ei selittele. Itse en ottais sua todesta. Olet varattuna täällä ja selittelet.

        Naisenvaistoni sanoo että löyhkää petos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu ei selittele. Itse en ottais sua todesta. Olet varattuna täällä ja selittelet.

        Naisenvaistoni sanoo että löyhkää petos

        Olen joutunut puolustelemaan itseäni aina, joten se on verissä. Kaltaisiasi tökkijöitä jotka epäilee on nähty liikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu ei selittele. Itse en ottais sua todesta. Olet varattuna täällä ja selittelet.

        Naisenvaistoni sanoo että löyhkää petos

        Kelle mä selittelisin?

        Miks? Oion vaan väärinkäsityksiä.

        Ei heistä kumpikaan joista välitän ole täällä. Ja muihin ei kiinnosta vaikutusta edes tehdä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Kelle mä selittelisin?

        Miks? Oion vaan väärinkäsityksiä.

        Ei heistä kumpikaan joista välitän ole täällä. Ja muihin ei kiinnosta vaikutusta edes tehdä.

        Lopeta jo. Varattuna täällä vastaat ketjuihin jotka käsittelee aiheita joihin varattuna uskollisesti olevat ei vastaisi

        Olen tuomioni antanut. Pettäjä selittää siinä mustaa valkoiseksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo. Varattuna täällä vastaat ketjuihin jotka käsittelee aiheita joihin varattuna uskollisesti olevat ei vastaisi

        Olen tuomioni antanut. Pettäjä selittää siinä mustaa valkoiseksi

        Lueppas aloitus uudestaan. Ei kysytty suhdestatusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo. Varattuna täällä vastaat ketjuihin jotka käsittelee aiheita joihin varattuna uskollisesti olevat ei vastaisi

        Olen tuomioni antanut. Pettäjä selittää siinä mustaa valkoiseksi

        Eikä mua jonkun random määkijän tuomio kiinnosta. :)


      • Anonyymi

        Minä taas tiedän, etten avioliitossani enää muuta tule olemaan kuin kaveri. Sitä muuta kun ei oikein koskaan ole ollut olemassakaan. Jaamme arjen lasten vuoksi.

        Hänen kanssaan haluaisin sen toisen puolen jakaa, ystävyyden ja rakkauden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas tiedän, etten avioliitossani enää muuta tule olemaan kuin kaveri. Sitä muuta kun ei oikein koskaan ole ollut olemassakaan. Jaamme arjen lasten vuoksi.

        Hänen kanssaan haluaisin sen toisen puolen jakaa, ystävyyden ja rakkauden.

        Okei. No mä taas en halua luovuttaa vielä. Meillä on paljon onnellisia yhteisiä vuosia, enkä suostu niitä heittämään mäjelle taistelematta.

        Vastoinkäymiset on tehty voitettaviksi. Ja minä taistelen rakkauden puolesta, sattukoon miten kovasti tahansa.


    • Anonyymi

      En kyllästy, enkä helposti vaihda. Toivon, että näin myös tulevaisuudessa.

    • Anonyymi

      En kyllästy helposti. Hänet ota loppuelämäksi, jos mut huolii.

    • Anonyymi

      Olen sitoutuvaa tyyppiä. Rakkaus paranee vain suhteen vakiintuessa ja samoin seksi.

      • Samaa mieltä. 👍


    • Anonyymi

      En tyydy vain jonkunlaiseen suhteeseen kenenkään kanssa pitää olla tunnetta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Olkoonkin ne olosuhteet mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Olkoonkin ne olosuhteet mitä on.

        Rakastaa haluan häntä olosuhteista huolimatta.


    • Anonyymi

      kyllästyn kyllä.
      Kyllästyn yleensäkin elämässä kaikkeen, jos se kestää liian kauan. :D
      Nytkin oon niin kyllästynyt, ettei tosikaan.

    • Anonyymi

      En kyllästy lainkaan, jos suhteessa on hyvä olla. Jos ei ole, niin nostan kytkintä suht nopeasti.

    • Anonyymi

      En ole kertaakaan kyllästynyt ja siksi laittanut vaihtoon. Kyllä pitkät suhteet (3) on loppuneet ihan syystä. Ensimmäinen nuoruuden pitkä suhde 4-4.5v, koska huomasi elämän arvojen olevan erilaiset ja mies sekoili (juoksi 2 promillessa kerrostalon rakennustelineeltä 4 kerroksessa, joi likaa, sai rattijuopumus tuomion). Vaikka olimme olimme kuin paita ja peppu, impulsiivisuus ja arvojen erilaisuus oli liikaa.

      Kaksi muuta pitkää suhdetta oli 7-9.5v. Toinen päättyi miehen sairastumiseen bipolarisuuteen ja kaikkeen sen tuomiin lieveilmiöihin (haaremi, rahan holtiton käyttö, raivokohtaukset). Jos olisin jäänyt, tuskin olisin selvinnyt terveenä itse. Kolmes suhde taas loppui omasta aloitteestani. Mies ei ollut yli 2-2.5 vuoteen koskenut minua kuin kerran olkapäähän, sitäkin ennen olin tehnyt kaikki aloitteet seksiin ja läheisyyteen ja saanut 95% torjuntaa edelliset 2v. Hän ei myöskään suostunut puhumaan, hän ei nähnyt että mitään oli vialla ja ainoa ongelma oli minulla, eikä hän ollut henkisesti läsnä juuri koskaan. Suhteesta puuttui ”vain” parisuhde. 😂 Minun olisi pitänyt nähdä nuo ongelmat jo alussa, mutta ehkä hyvin traumaattisen parisuhteen jälkeen (vaikka olin sinkkuna ennen kuin aloitin uutta), tyydyin vähään enkä osannut odottaa asioita mitkä suhteessa pitäisi olla.

      Yhdestäkään suhteesta en lähtenyt hetken mielijohteesta, ero on aina ollut 1-3v pohdinnan ja yrittämisen jälkeinen tulos.

    • Anonyymi

      En kyllästy, en ala olemaan kenenkään kanssa, jos en välitä tarpeeksi. Pidän kovasti pitkistä parisuhteista. Pidän turvallisuuden tunteesta ja siitä, että on luja yhteys toiseen ihmiseen, joka perustuu hyvin syviin tunteisiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe