Outoja kokemuksia

Kävin kolmen viikon lomalla Brasilissa muutama vuosi sitten. Rannalla kulki kainalosauvojen kanssa yksijalkainen mies. Hänen myyntiartikkelinsa olivat sidottuna kainalosauvoihin.
Ostin häneltä puseron jota pidän vieläkin joskus. Lisäksi ostin helminauhan ihan kuin jonkin käärmeen nahasta tehdyt.
Kotiin tultuani laitoin helminauhan roikkumaan yölamppuuni.
Ihmettelin kun näin painajaisia ja nukuin huonosti. Yleensä nukun todella hyvin.
Etsin syytä vaikka mistä, ehdin jo miettiä unilääke reseptiäkin.
Kerran yöllä tuli helminauha silmiini, samalla sellainen painostava olo.
Vein helmet toiseen huoneeseen lipaston laatikkoon.
Univaikeudet helpottivat?? Ihan totta !
En itsekään tahdo uskoa että helmissä oli jotain pahaa, mutta aina kun näen ne tulee vastenmielinen olo.

54

2309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran tuli TV:stä sellainen sarja (en muista kanavaa).
      Katselin joitain osia, siinä ihmiset kertoivat vastaavanlaisia ja pahenpiakin tapahtumia, jonku esineen tullessa kotiin.
      Ainakin sellaista muistan kerrotun, että esineisiin jäänyt pahaa energiaa.
      Tapahtumat saatiin loppumaan, kun esine hävitettiin.

    • Anonyymi

      Tämä on selvä tapaus
      Olet joutunut candomble -voodoon kiroukseen
      Nämä on bantujen ja jorubojen tuomia latino-oppeja eläimiin ja taikakaluihin liittyviä

      Eri maissa vähän eri nimellä, mutta Orishaa palvotaan jumalan tytärtä

      Suur-Kolumbiassa harjoitetaan myös kuubalaista versiota jossa on lisäksi pata joka tekee näkymättömäksi

      Kuubalaiset mukaanlukien Fidel ovat hyvin taikauskoisia. Usassa ja Meksikossa ne käyttävät pataa mm. rikoksissa ja poliisi ei näe niitä näkymättöminä

      Candomble on brasilialainen vaarallinen rituaaliversio

      Ploma selittää lisää tietää varmasti

      • Ajattelen kuten sinäkin.
        En usko mihinkään yliluonnolliseen kuten olen monesti aikaisemminkin kirjoittanut.
        Siksi juuri teinkin aloituksen, haluaisin tietää ihan oikeasti onko muilla samanlaisia kokemuksia?
        Tiedän että ihmisen mieli on ihmeellinen, se saa aikaan mitä kummallisempia tuntemuksia.
        Tämä kokemukseni on kuitenkin totta. Mutta sille on melko varmasti ihan kunnon selitys.


    • Minulla on makkarin verhotangossa roikkumassa unisieppari, luotan sen sieppaavan pahat unet ennen kuin ne yltävät tietoisuuteni. Siinä on valkoisia höyheniä ja helmiä.

      • Anonyymi

        Ei pitäisi pitää buddhan patsaita kotonaan.
        Buddhalaisuus on selvästikin epäjumalan
        palvontaa,ja täten rikkoo ensimmäistä käskyä.

        Jos olet uudestisyntynyt kristitty, niin heitä menemään buddhan patsaasi.
        Jos se edustaa sinulle hyvyyttä ja mielenrauhaa, PALVOT sitä.
        Jos harjoitat buddhan oppeja, PALVOT epäjumalaa.

        Olet rikkonut ensimmäistä käskyä: Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

        Olen lukenut tästä aiheesta yhdestä kirjasta paljonkin.
        En muista sen kirjan nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi pitää buddhan patsaita kotonaan.
        Buddhalaisuus on selvästikin epäjumalan
        palvontaa,ja täten rikkoo ensimmäistä käskyä.

        Jos olet uudestisyntynyt kristitty, niin heitä menemään buddhan patsaasi.
        Jos se edustaa sinulle hyvyyttä ja mielenrauhaa, PALVOT sitä.
        Jos harjoitat buddhan oppeja, PALVOT epäjumalaa.

        Olet rikkonut ensimmäistä käskyä: Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

        Olen lukenut tästä aiheesta yhdestä kirjasta paljonkin.
        En muista sen kirjan nimeä.

        Olin mukana oikeudenkäynnissä.
        Vastapuolen juristi oli vapaamuurari.

        Kun tuli joku kirjoitus häneltä, en voinut pitää sitä kirjoitusta, vaan oli heitettävä pois.
        Tuli niin kummallinen olo niistä kirjeistä. Ihan kuin ite .... olisi ollut irti.


      • Anonyymi

        Kello on kohtaloni.
        Kello 1. Taloyhtiön rempassa kelloni hävisi hyllystä, lopullisesti.
        Kello 2. Hävitin kellon, jonka viimein löysin omilta jäljiltäni. Kahden viikon päästä hävitin sen saman kellon hiihto-uinti-tapahtumassa, lopullisesti.
        Kello 3. Sain kuolinpesää siivotessa kellon, se on hukassa kotonani, ehkä joskus löytyy, en usko että kukaan olisi ottanut.
        Kello 4. Ystävätär lähetti postissa toppa-kirjekuoressa halvan ulkomaan torilta ostamansa tarpeettoman kellonsa kaksi viikkoa siten. Ei tullut perille. Pientä toivoa vielä on, välimatka on 45 km.
        Uskaltaako tässä enää uutta ostaakaan. Nyt pieni työnantajan joskus lahjaksi antama taskukello kulkee housuntaskussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi pitää buddhan patsaita kotonaan.
        Buddhalaisuus on selvästikin epäjumalan
        palvontaa,ja täten rikkoo ensimmäistä käskyä.

        Jos olet uudestisyntynyt kristitty, niin heitä menemään buddhan patsaasi.
        Jos se edustaa sinulle hyvyyttä ja mielenrauhaa, PALVOT sitä.
        Jos harjoitat buddhan oppeja, PALVOT epäjumalaa.

        Olet rikkonut ensimmäistä käskyä: Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

        Olen lukenut tästä aiheesta yhdestä kirjasta paljonkin.
        En muista sen kirjan nimeä.

        Minulla on seinävaate ja patsas molemmat ovat Buddan aiheisia.
        En ole huomannut niistä olleen haittaa nukkumiseeni vaikka ovat makkarissani.
        Joskus Thaikku reissulla ostin.
        Olen nyt mökillä, täällä ei ole mitään mikä voisi häiritä mielenrauhani.
        Veljeni joskus kysyy että eikö minua pelota olla yksin siellä metsän keskellä. Ei pelota yhtään, pimeän aikaan panen kaihtimet kiinni ikkunoissa.
        Kerran pelotti kun joku jyskytti ovea keskellä yötä tosi kovasti. Katsoin telkkaria, sammutin valot ja telkkarin. en avannut ovea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi pitää buddhan patsaita kotonaan.
        Buddhalaisuus on selvästikin epäjumalan
        palvontaa,ja täten rikkoo ensimmäistä käskyä.

        Jos olet uudestisyntynyt kristitty, niin heitä menemään buddhan patsaasi.
        Jos se edustaa sinulle hyvyyttä ja mielenrauhaa, PALVOT sitä.
        Jos harjoitat buddhan oppeja, PALVOT epäjumalaa.

        Olet rikkonut ensimmäistä käskyä: Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

        Olen lukenut tästä aiheesta yhdestä kirjasta paljonkin.
        En muista sen kirjan nimeä.

        Mielestäni vielä kymmenenkään kirjan lukeminen ei todennäköisesti kokonasnäkemystä anna mistään asiasta.
        Jos lukitsee mielipiteensä suppean tiedon perusteella, eikä tutki asioita avoimesti eteenpäin, jää helposti yhden totuuden loukkuun.


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        Minulla on seinävaate ja patsas molemmat ovat Buddan aiheisia.
        En ole huomannut niistä olleen haittaa nukkumiseeni vaikka ovat makkarissani.
        Joskus Thaikku reissulla ostin.
        Olen nyt mökillä, täällä ei ole mitään mikä voisi häiritä mielenrauhani.
        Veljeni joskus kysyy että eikö minua pelota olla yksin siellä metsän keskellä. Ei pelota yhtään, pimeän aikaan panen kaihtimet kiinni ikkunoissa.
        Kerran pelotti kun joku jyskytti ovea keskellä yötä tosi kovasti. Katsoin telkkaria, sammutin valot ja telkkarin. en avannut ovea.

        Ei se nukkuminen ole tässä kyseessä, vaan ihan muut asiat.

        Joogakin rentouttaa, alussa.
        Jooga on enemmän kuin hyväksyttävää länsimaissa.
        Joka puolella on joogaa ja buddan patsaita nykyisin.

        Kun kysyit oudoista kokemuksista, niin on tullut tosi paha kokemus joogailijan jäljiltä.
        En rupea kertomaan enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi pitää buddhan patsaita kotonaan.
        Buddhalaisuus on selvästikin epäjumalan
        palvontaa,ja täten rikkoo ensimmäistä käskyä.

        Jos olet uudestisyntynyt kristitty, niin heitä menemään buddhan patsaasi.
        Jos se edustaa sinulle hyvyyttä ja mielenrauhaa, PALVOT sitä.
        Jos harjoitat buddhan oppeja, PALVOT epäjumalaa.

        Olet rikkonut ensimmäistä käskyä: Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

        Olen lukenut tästä aiheesta yhdestä kirjasta paljonkin.
        En muista sen kirjan nimeä.

        Sivusta.
        Unisieppari ei ole Buddhan patsas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta.
        Unisieppari ei ole Buddhan patsas.

        Voi hyvät ihmiset, pitäkää toki buddan patsaat ja joogatkaa!

        Aloittaja kysyi oudoista kokemuksista.
        Jos jollekin tulee kummallinen olo buddan patsaasta, niin on silloin vain herkempi ja vaistoaa herkemmin.

        Jotkuthan voi nukkua, vaikka junarata tai lentokenttä olisi vieressä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi pitää buddhan patsaita kotonaan.
        Buddhalaisuus on selvästikin epäjumalan
        palvontaa,ja täten rikkoo ensimmäistä käskyä.

        Jos olet uudestisyntynyt kristitty, niin heitä menemään buddhan patsaasi.
        Jos se edustaa sinulle hyvyyttä ja mielenrauhaa, PALVOT sitä.
        Jos harjoitat buddhan oppeja, PALVOT epäjumalaa.

        Olet rikkonut ensimmäistä käskyä: Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

        Olen lukenut tästä aiheesta yhdestä kirjasta paljonkin.
        En muista sen kirjan nimeä.

        Hyvä ettei mulla ole kenenkään patsaita, ne on kökköjä esineitä.
        Budhakin on pullea, ylensyönyt ukkeli.
        Enkä ole syntynytkään kuin kerran, uudestisyntymä on kokematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kello on kohtaloni.
        Kello 1. Taloyhtiön rempassa kelloni hävisi hyllystä, lopullisesti.
        Kello 2. Hävitin kellon, jonka viimein löysin omilta jäljiltäni. Kahden viikon päästä hävitin sen saman kellon hiihto-uinti-tapahtumassa, lopullisesti.
        Kello 3. Sain kuolinpesää siivotessa kellon, se on hukassa kotonani, ehkä joskus löytyy, en usko että kukaan olisi ottanut.
        Kello 4. Ystävätär lähetti postissa toppa-kirjekuoressa halvan ulkomaan torilta ostamansa tarpeettoman kellonsa kaksi viikkoa siten. Ei tullut perille. Pientä toivoa vielä on, välimatka on 45 km.
        Uskaltaako tässä enää uutta ostaakaan. Nyt pieni työnantajan joskus lahjaksi antama taskukello kulkee housuntaskussa.

        Minulla on itse ostettujen lisäksi taloyhtiön roskiksesta löydettyjä digitaalikelloja ainakin 7 kappaletta. Patterit uusittuani ne kaikki käyvät ja pysyvät ajassaan. Yhdessä (Made in DDR) piti teipata hälytysnuppi sisään. Toisesta puuttuu patterikotelon kansi. Kahdesta puuttuu lasit. Yksi piti kovaa raksutusta sekuntiviisarin matkatessa väliä 12-6; vein sen autotallikelloksi, siellä ei pieni raksutus haittaa.
        Rannekelloni Eterna Matic 1000 ostin 1973 hintaan 1900 mk. Kelloseppä sanoi 20 v sitten, että jos joskus myyt sen, niin älä myy alle 2000 euron. Nyt se ei ole käytössä, koska nailonpunoshihnoja ei enää myydä Suomessa. Pitää sekin tehdä itse,kun ei nähtävästi kuulu tälle poliittisen suunnitelman nelivuotiskaudelle.
        Tuossa aloittajan helminauhassa on melkoisen varmasti jotain myrkkyä jota se erittää hengitysilmaan. Polttaisin sen avotulella niin pääsisivät "henget" omaan elementtiinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nukkuminen ole tässä kyseessä, vaan ihan muut asiat.

        Joogakin rentouttaa, alussa.
        Jooga on enemmän kuin hyväksyttävää länsimaissa.
        Joka puolella on joogaa ja buddan patsaita nykyisin.

        Kun kysyit oudoista kokemuksista, niin on tullut tosi paha kokemus joogailijan jäljiltä.
        En rupea kertomaan enempää.

        Jooga onkin yksi epäjumalanpalveluksen muoto.


    • Minulla on kokemuksia ihmisen välisten aurojen sopimattomuudesta/sopivuudesta keskinäiseen kontaktiin. Tuntemattoman ihmisen äkillinen kieltätyminen lähikontaktista. Tai päin vastoin tuntemattoman ihmisen äkillinen halu tehdä kontaktia.

      Olen hämmentynyt näistä tilanteista koska itse en koe esteitä kohdata tuntemattomia, päin vastoin olen suhteellisen avoin.

      Olen kuullut, en lukenut, että kysymys olisi henkilökohtaisten aurojen ( värien ) sopimattomuudesta/sopivuudesta keskenään.

      Minua ympäröi voimakas violettiaura.

      • Violetti aura: intuitiivinen, taiteellinen, maaginen, futuristinen, idealistinen.


      • Mistä saa tietää itseään mahdollisesti ympäröivän auran värin ja sen voimakkuuden?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Luukkis kirjoitti:

        Mistä saa tietää itseään mahdollisesti ympäröivän auran värin ja sen voimakkuuden?

        Ei kannata sellaista hömppää etsiä eikä varsinkaan uskoa. Joku voi silläkin pönkittää heikkoa itsetuntoaan kun valitsee sellaisen värin, joka imartelee. Turha imagoaan sillä paikata, ei onnistu.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata sellaista hömppää etsiä eikä varsinkaan uskoa. Joku voi silläkin pönkittää heikkoa itsetuntoaan kun valitsee sellaisen värin, joka imartelee. Turha imagoaan sillä paikata, ei onnistu.

        En kerro mikä väri tuli ellei se ole riittävän imarteleva.


      • Luukkis kirjoitti:

        Mistä saa tietää itseään mahdollisesti ympäröivän auran värin ja sen voimakkuuden?

        Ohessa linkki mikä kertoo aurakuvauksesta. https://www.rajatieto.org/artikkelit/selvanakeminen/mita-on-auravalokuvaus/
        Mene ja tiedä. Maailmassa on paljon tuntematonta. Asioita on mukava tutkiskella ja pähkäillä.
        Onhan ihmisiä, jotka pystyvät tuntemaan värit sormenpäillään.
        Tuskin on ihmistä, joka ei elämänsä aikana olisi kohdannut jotain, mitä ei pysty omilla eväillään selittämään.


      • Eliaana kirjoitti:

        Ohessa linkki mikä kertoo aurakuvauksesta. https://www.rajatieto.org/artikkelit/selvanakeminen/mita-on-auravalokuvaus/
        Mene ja tiedä. Maailmassa on paljon tuntematonta. Asioita on mukava tutkiskella ja pähkäillä.
        Onhan ihmisiä, jotka pystyvät tuntemaan värit sormenpäillään.
        Tuskin on ihmistä, joka ei elämänsä aikana olisi kohdannut jotain, mitä ei pysty omilla eväillään selittämään.

        Kiitos linkistä, ehkä käyn tutustumassa tarkemmin.
        Uskon että on asioita joita ei pysty selittämään, kuten itse olen talven aikana todennut.
        Olen nimittäin kadottanut valkoisen piponi ja toisen rukkasistani. Niitä ei kertakaikkiaan löydy mistään, erittäin outo ja salaperäinen tilanne. Ei meillä ole käynyt ketään yksikätistäkään, joka olisi tarvinnut vain yhden rukkasen.


      • Luukkis kirjoitti:

        Kiitos linkistä, ehkä käyn tutustumassa tarkemmin.
        Uskon että on asioita joita ei pysty selittämään, kuten itse olen talven aikana todennut.
        Olen nimittäin kadottanut valkoisen piponi ja toisen rukkasistani. Niitä ei kertakaikkiaan löydy mistään, erittäin outo ja salaperäinen tilanne. Ei meillä ole käynyt ketään yksikätistäkään, joka olisi tarvinnut vain yhden rukkasen.

        Kadonneita tavaroita voi etsiä kulkemalla mielessään takaperin, ensin siihen hetkeen, kun huomasi kadottaneensa.
        Sitten pinnistää ja pinnistää, minne meni, mistä tuli, missä ne oli, ennenkuin katosi.
        Varmaan monelle on tuttua sekin, että kun päättää hakea jotain jostakin ja sitten kun on paikassa josta piti hakea, ei muistakaan mitä piti hakea.
        Kun sitten palaa paikkaan jossa hakupäätöksen teki, asia palaa mieleen.


      • Eliaana kirjoitti:

        Kadonneita tavaroita voi etsiä kulkemalla mielessään takaperin, ensin siihen hetkeen, kun huomasi kadottaneensa.
        Sitten pinnistää ja pinnistää, minne meni, mistä tuli, missä ne oli, ennenkuin katosi.
        Varmaan monelle on tuttua sekin, että kun päättää hakea jotain jostakin ja sitten kun on paikassa josta piti hakea, ei muistakaan mitä piti hakea.
        Kun sitten palaa paikkaan jossa hakupäätöksen teki, asia palaa mieleen.

        Voit uskoa että olen yrittänyt muistella, etuperin ja takaperin, mutta pää huutaa tyhjää.
        En usko että talviaikaan olisin pipoa mihinkään unohtanut, tuskin olen paljaspäin mistään lähtenyt, enkä juuri muualla ole käynyt kuin kaupassa.
        Ellei nyt lumien sulettua mitään paljastu, niin tilanne on toivoton.



    • Anonyymi

      Hyvä linkki. Tuijottelin käsiäni, en nähnyt värejä. Vasta sitten luin värien merkitysen. Ei olisi pitänyt vielä lukea koska voi käydä niinkuin tuo pessimisti 03.04.2021 09:22 kertoi että alkaa nähdä sen värin minkä toivoisi näkevänsä. Ehkä vielä yritän uudestaan, helppoa kun ihan ääressä on valkoinen seinä. Huvitti että onneksi noin 50 cm, lyhyet käteni eivät ulotu 50 sentin päähän kaarelle.

      • Anonyymi

        Ja patsaista. On kaks lehmää, lempieläintäni, koska arvostan hyödyllisyyttä. Ovat nyt sisällä, kesäksi siirrän ulos niin että näkyvät ikkunastani. Jos kuvittelen liikaa, niitä katsomalla palaan maan pinnalle järkeväksi.


      • En minäkään nähnyt minkäänlaisia värejä, ilmeisesti en omista silmin nähtävää auraa.


      • Anonyymi
        Luukkis kirjoitti:

        En minäkään nähnyt minkäänlaisia värejä, ilmeisesti en omista silmin nähtävää auraa.

        Värini kertoi ensimmäisenä 70- luvulla tunnettu Seinäjokelainen ennustajanainen ilmoittaen, että ei voi ennustaa minulle koska ei pääse vahvan lila-auran läpi.

        En ole ikinä itse kokeillut löytää omaa auraani, mutta olen kuullut myöhemminkin joidenkin aistineet tai nähneet lilan aurani.

        Korppis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Värini kertoi ensimmäisenä 70- luvulla tunnettu Seinäjokelainen ennustajanainen ilmoittaen, että ei voi ennustaa minulle koska ei pääse vahvan lila-auran läpi.

        En ole ikinä itse kokeillut löytää omaa auraani, mutta olen kuullut myöhemminkin joidenkin aistineet tai nähneet lilan aurani.

        Korppis

        Voi että, mä luin ensin että "vahvan lihamuurin lävitse", se olisikin kohfallani selittänyt paljon ;)
        Pitäisi olla ulkopuolinen henkilö katselemassa näkyykö mitään.


      • Luukkis kirjoitti:

        Voi että, mä luin ensin että "vahvan lihamuurin lävitse", se olisikin kohfallani selittänyt paljon ;)
        Pitäisi olla ulkopuolinen henkilö katselemassa näkyykö mitään.

        Ei kohfallani eikä pehfallani, vaan kohdallani.


    • Minä en myöskään ole koskaan uskonut mihinkään yliluonnolliseen ja noihin auroihin...oikeestan en myöskään.
      Pari "yliluonnollista" juttua tulee mieleeni, kun muut ovat reagoineet joko hallussani oleviin tai lähettämiini esineihin taikauskoisesti, mutta itse en ole kokenut mitään yliluonnollista niissä:
      Odottaessani ensimmäistä lastani jouduin vuoteenomaksi, kun minulla oli alkava raskausmyrkytys. Pari työtöveria tuli minua tervehtimään, he olivat jehovantodistajia ja he olivat sitä mieltä että sairauteni johtui yöpöydälläni makaavasta neljän magian käsikirjasta, joka oli mieheni eksentrisen isoäidin peruja, kellastunuttta paperia, melkein hajalla ja täynnä termiittien reikiä. He ilmeisesti poistattivan kirjan koska se hävisi huushollistani kokonaan. Lapseni syntyi täysin terveenä ja minäkin tervehdyin, mutta magian opiskeluni jäivät harmittavasti kesken. Tapahtui Kolumbiassa, vuosi 1975.
      Toinen tapaus ja tästä kertoi äitini: Edellisenä yönä kun isäni sairastui vakavasti ja hänet vietiin ambulanssilla sairaalaan isä ja äiti olivat heränneet kolahdukseen olohuoneessa. Sen oli aiheuttanut minun isälleni lähettämä jibarointiaanien kutistettu kallo joka roikkui hirvensarvesta oven suussa. On totta että joskus aikojen alussa jibarot tekivät näitä kutistettuja kalloja tappamiensa vihollisten päistä ja niitä käytettiin maagisiin tarkoituksiin, mutta seitsemänkymmentäluvun Kolumbiassa myytiin matkamuistoina apinoiden kutistettuja päitä, jotka olivat erehdyttävästi ihmisen pään näköisiä. Minun mielestäni asioilla ei ollut mitään yhteyttä, mutta taikauskoiseen äitiini se teki tietyn vaikutuksen. Minä päättelin että lanka jolla se oli ripustettu oli vain mennyt poikki, mikään ei kestä enempää kuin ikänsä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon asioita vai tieteen vahvistamia, ihan sama, mutta jo maalaisjärellä voi tuntea olemassa olevasta energiasta kehossaan. Miten sitä mitataan tai nähdään voidaan olla erimieltä.

        Löysin tämän mielenkiintoisen artikkelin netistä.

        https://hidastaelamaa.fi/2015/06/mita-ihmeen-energiaa/#664c98dd

        korppis

        Joopa joo,

        Hyvät hinnat on kaikilla kurssikirjoilla ja korteilla ainakin.
        Suomessa on oikein itämaisten oppien buumi.
        Energiaa, energiaa ja sitten taas uutta energiaa.

        Tottakai pitäähän se elantonsa hankkia, mutta Raamatusta löytyy kyllä ohjeet miten sitä "energiaa" saadaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo,

        Hyvät hinnat on kaikilla kurssikirjoilla ja korteilla ainakin.
        Suomessa on oikein itämaisten oppien buumi.
        Energiaa, energiaa ja sitten taas uutta energiaa.

        Tottakai pitäähän se elantonsa hankkia, mutta Raamatusta löytyy kyllä ohjeet miten sitä "energiaa" saadaan.

        Energia on kaikkialla läsnä, riippumatta mistään kurssikirjoista tai oppien buumeista.
        Jeesuskin oli puuseppä ja hankki perheelleen elantoa, kunnes rupesi varsinaiseen tehtäväänsä.


      • Anonyymi

        "kun minulla oli alkava raskausmyrkytys. Pari työtöveria tuli minua tervehtimään, he olivat.."

        Olisipa minullakin ollut niitä Jehovia v-65, kun sain eka lapseni, tosin keisarinleikkauksella, koska minun raskausmyrkytys eteni niin, että olin jo kuukauden sairaalassa tarkkailussa sitä ennen. Tosin kodissani ei ollut tietääkseni mitään "taikakaluja", vaan ihan tavallisten köyhien yksiö Hesan Munkkiniemessä.

        Olen lukenut jälkeenpäin, että siihenkin (raskausmyrkytys) voi äiti kuolla ja ihmettelen omaa äitiäni, että kaikki neljä lastaan hän synnytti kotona, tietenkin siihenaikaa. Ekan tietenkin peräkamarissa ja kätilö oli paikalla, joka hurvitteli isäni kanssa, niin että äitinikin kuuli sen.

        Seuraavat kolme olemmekin sitten syntyneet saunassa, ilman kenenkään avustusta, mitä nyt isä on kerran joutunut juoksuttamaan sakset äidile ja olinkohan minä, joka niin kiiruusti tulin maailmaan.

        Sinnikäs äitini oli, sen voin myöntää, että illalla lypsi lehmät, teki yöllä lapsensa ja meni aamulypsylle.

        Edelleen ihmettelen sitä silloista valistusta, kotona ja koulussakin, kun nuorin veljeni syntyi ja minä olin jo 10-v. Minusta oli aivan hämmä'styttävää, että mistä tuo on ilmestynyt meille?

        Tietenkin heti menin kertomaan rakkaalle koulukaverilleni tätä ihmettä supattamalla, niin eikös serkkuni tuli sanomaan, että kyllä hän tietää, että teille on tullut vauva??

        Onneksi tämäkin "elämän tarkoitus" on selvinnyt minulle, kuinka se toteuu.D


      • Anonyymi kirjoitti:

        "kun minulla oli alkava raskausmyrkytys. Pari työtöveria tuli minua tervehtimään, he olivat.."

        Olisipa minullakin ollut niitä Jehovia v-65, kun sain eka lapseni, tosin keisarinleikkauksella, koska minun raskausmyrkytys eteni niin, että olin jo kuukauden sairaalassa tarkkailussa sitä ennen. Tosin kodissani ei ollut tietääkseni mitään "taikakaluja", vaan ihan tavallisten köyhien yksiö Hesan Munkkiniemessä.

        Olen lukenut jälkeenpäin, että siihenkin (raskausmyrkytys) voi äiti kuolla ja ihmettelen omaa äitiäni, että kaikki neljä lastaan hän synnytti kotona, tietenkin siihenaikaa. Ekan tietenkin peräkamarissa ja kätilö oli paikalla, joka hurvitteli isäni kanssa, niin että äitinikin kuuli sen.

        Seuraavat kolme olemmekin sitten syntyneet saunassa, ilman kenenkään avustusta, mitä nyt isä on kerran joutunut juoksuttamaan sakset äidile ja olinkohan minä, joka niin kiiruusti tulin maailmaan.

        Sinnikäs äitini oli, sen voin myöntää, että illalla lypsi lehmät, teki yöllä lapsensa ja meni aamulypsylle.

        Edelleen ihmettelen sitä silloista valistusta, kotona ja koulussakin, kun nuorin veljeni syntyi ja minä olin jo 10-v. Minusta oli aivan hämmä'styttävää, että mistä tuo on ilmestynyt meille?

        Tietenkin heti menin kertomaan rakkaalle koulukaverilleni tätä ihmettä supattamalla, niin eikös serkkuni tuli sanomaan, että kyllä hän tietää, että teille on tullut vauva??

        Onneksi tämäkin "elämän tarkoitus" on selvinnyt minulle, kuinka se toteuu.D

        ♥️🕊️


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        ♥️🕊️

        Miksi kopioit kirjoitustani?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kopioit kirjoitustani?

        Nyt olen kyllä äimän käkenä?
        Miten niin "kopioin"?
        Minähän "tykkäsin"!


      • Paloma01 kirjoitti:

        Nyt olen kyllä äimän käkenä?
        Miten niin "kopioin"?
        Minähän "tykkäsin"!

        Minäkin ihmettelin tuota.
        Olisiko niin, että tuo automaattisesti tuleva vastauksen kohdennusrivi on sekoittanut ajatuksen.


    • Anonyymi

      Tuota alkua kun luin ....tuli niin elävästi mieleen kun Italiassa ....katselin parvekkeelta kadulle .. näin usein miehen joka oli rampa kun lähti kerjäämään ... mutta kun ilta tuli hänellä oli kaksi jalkaa ja kyynärsauvat lensivät avolavalle...
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Samainen tapahtui Virossa jossa olin lapsen kanssa. Hän välttämättä halusi viedä kerjäläiselle rahaa. Annoin kaksi euroa enkä viitsinyt sanoa että kerjäläinen oli huonosti piilottanut ehjän jalan osan.


      • Olen joskus ollut samanlaisen tilanteen todistajana ja silloin joutuu punnitsemaan mikä on suurempi asia, sekö että kerjäläinen fuskaa saadakseen ehkä ylimääräisen lantin vai sekö että minä tunnen itseni petetyksi. Olen kuitenkin tullut siihen johtopäätökseen että oli niin tai näin, minulla on todennäköisesti kuitenkin enemmän valinnanvaraa ja minun ei tarvitse turvautua fuskuun pärjätäkseni. Tasan ei käy onnen lahjat.


      • Anonyymi

        Kun remontti teetetään "pimeänä" niin se on hyväksyttävää kuten
        "pimeän"pullon osto tai ylimääräinen viinapullo tullin ohi, mutta
        kerjäläistä paheksutaan, jonka tekoset eivät kuitenkaan yllä
        rikoslain piiriin. Lainkuuliaisuus on hyvin taipuisa käsite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun remontti teetetään "pimeänä" niin se on hyväksyttävää kuten
        "pimeän"pullon osto tai ylimääräinen viinapullo tullin ohi, mutta
        kerjäläistä paheksutaan, jonka tekoset eivät kuitenkaan yllä
        rikoslain piiriin. Lainkuuliaisuus on hyvin taipuisa käsite.

        Kaikki on sallittua kunhan ei jää kiinni.


    • Kauan, kauan sitten istuin keski-yöllä Ara-joen varrella, nuotiolla.
      Söin tuoretta Harria paistettuna.
      Auringosta näkyi vain pieni osa.
      Kalpea Kuu oli kokonaisena.
      Ottaessani pannulta uuden palan, tunsin jotain outoa.
      Ilmeisesti minun haluttiin vilkaisemaan Kuuta kohti.
      Minä vilkaisin...
      Jessen naama virnuili siellä.
      Painu hiihtoon sieltä!
      Huusin Jesselle.
      Syö sitä Homeista Manaasi.
      Maalliseen vaellukseen ei sitä enää tarvita.
      Silloin Kuun-naama taasen jäykistyi.

      H.

      • Anonyymi

        Aikansa pelehtijä ollut, lapsenpäästäjän kimpussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikansa pelehtijä ollut, lapsenpäästäjän kimpussa!

        Niin typeriä nää Hurutsekin "Jesse-jutut", oikein ällöttää että yks jaksaa jauhaa niitä päivästä päivää, viikosta viikkon, ja luulee vielä olevansa "fiksu". Pelkästään .........
        Märehtimistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin typeriä nää Hurutsekin "Jesse-jutut", oikein ällöttää että yks jaksaa jauhaa niitä päivästä päivää, viikosta viikkon, ja luulee vielä olevansa "fiksu". Pelkästään .........
        Märehtimistä.

        "Anonyymi"

        Älä muuta sano.

        Niin paljon outoa uskonnollisuuta palstalla esiin tungetaan.
        Minustakin huolimatta.
        Onneksi ihan jokainen ei jankuta.

        H.


      • huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Älä muuta sano.

        Niin paljon outoa uskonnollisuuta palstalla esiin tungetaan.
        Minustakin huolimatta.
        Onneksi ihan jokainen ei jankuta.

        H.

        ...uskonnollisuutta


        H.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin typeriä nää Hurutsekin "Jesse-jutut", oikein ällöttää että yks jaksaa jauhaa niitä päivästä päivää, viikosta viikkon, ja luulee vielä olevansa "fiksu". Pelkästään .........
        Märehtimistä.

        Tuossa päivän pari sittem Jesse antoi minun ymmärtää.
        Minun ei pidä mennä maailman ensimmäiseen huvi-puistoon.
        Yosemite on nyt vaarallinen.
        Sanoin Jesselle että enhän minä ennenkään ole aikaani turhuuksiin jakanut.
        Jesse totesi siihen että kyllä hän minut jo hyvin tuntee.
        Ja siksi minua varoittikin.
        Etenkin kun hän hyvin tietää.
        Kuinka oikein minä yritän ihmisille ilmastoon tuhlaamisen turhuutta selittää.
        Pienen maan saastaaminen on yhtä kuin keittäisi kalliilla Moccamasterilla Kahvit.

        H.


    • Anonyymi

      Oliko varmasti yksijalkainen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe