Mikä kumma siinä on kun kun Lieksan Citymarketissa ei kellään maskia lainkaan ole!?

Anonyymi

Kävin tänään K-Citymarketissa ja kellään ei ollut maskia, tungosta oli, sellaista mitä ei edes tuolla Keravalla ole. Näin Keravalaisena ihmettelen ääneen. Lieksaan on kyllä tehtävä tiukemmat turvarajoitukset ja maskipakko joka liikkeeseen ja uloskin. Torikadulla kävin kun siitä on puhuttu Lieksassa. Se kuulemma nähtävyys on? Sinne voisi tehdä koronatesti pisteen. Loppuu samalla se häiriköinti siellä ja sanotaanko sanoneen, että vandalismia on sekin. Koronaa levitetään kärreillä siellä kun vaan niin ajetaan niin. En kestä sitä. Lopettakaa se älytön koronan levittäminen ja kärritallit! Äkkiäkös jos minkälainen bakteerin loinen sienestäjä leviää.,!

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksikähän lieksalaisilla on maski naamalla aina kun olen kaupassa käynyt. Taitaa olla muualta tänne tulleet Pääsiäisen viettoon ne jotka ei maskia ei pidä. Tai sit tää oli jonkun hörhön kirjoituksia. Kyllä kun itse asioin Cittarissa säännöllisesti niin maski on ihmisten kasvoilla ihan varmasti,,korkeintaan pari henkilöä jolla ei ole. Usein olen kaikkien kasvoilla maskin nähnyt. Taitaa olla aloittajalla Pääsiäisnoita mielen sopukoihin päässyt. Olen ihan varma että jos asia on näin niin ne on lomille tänne tulleet joilla ei maskia. Lieksalaiset ovat hyvin tunnollisia olleet maskin suhteen. Joku yksittäinen tapaus korkeintaan ilman.
      Ihmettelen vaan miks tänne lähdettiin esim etelä-suomesta tääne Pääsiäisen viettoon vaikka suositeltiin välttämään matkustamista ja viettämään omalla paikkakunnalla Pääsiäistä. Koska ei koskaan kukaaan tiedä vaika jostain olisi saanutkin tartunnan vaikka kuinka noudattais ohjeistuksia,,käsien pesua,käsidesiä,maskit,turvavälit jne jne.

      • Anonyymi

        Tartunnan saanut voi olla oireeton ja siten koronalinko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartunnan saanut voi olla oireeton ja siten koronalinko.

        Joku Turun koronalinko oli käynyt levittämäässä koronaa Lieksassa.


      • Anonyymi

        Miksi lieksalainen lähtee hakemaan laskettelukeskuksista koronaa?


    • Anonyymi

      Oletko matu kun et käytä maskia? Uskonto ei salli kuin naisen peittää rumaruskea naama, ei ihme jos etelässä koronapaska leviää.

      • Anonyymi

        Kyllä, kyllä. Persut ovat oikein huomaavaisia tässä suhteessa. 🚂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kyllä. Persut ovat oikein huomaavaisia tässä suhteessa. 🚂

        Sinä pääset siitä vihervasuridemmari homppelina nauttimaan täysillä.😄


    • Anonyymi

      Käyn kaupassa sekä Citymarketissa että S-Marketissa. Kaikki asiakkaat ja henkilökunta käyttävät maskia. Cittarin tuulikaapissa istui vain yksi puliukko ilman maskia.

    • Anonyymi

      Tungosta! Kaikki pelkää että ruoka loppuu vaikka kaupat ovat auki läpi pääsiäisen.

      • Anonyymi

        Tuoretta koronaa pääsiäisruuhkasta. ❤️


    • Anonyymi

      Tänne tullaan sitten Keravalta tartuttamaan koronaa, tullut nimittäin 2 uutta tartuntaa. Lieksalaiset osaavat pitää maskia, mutta muunmaalaiset ja eteläsuomalaiset eivät.

      • Anonyymi

        Onko sinulla näyttöä puheillesi? Vai onko Mutu tuntemalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla näyttöä puheillesi? Vai onko Mutu tuntemalla?

        Oli millä tuntumalla hyvänsä, mutta pitääkö Keravalta tulla tuomaan koronaa meille? Olisi pysynyt siellä, ei olisi kaivattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli millä tuntumalla hyvänsä, mutta pitääkö Keravalta tulla tuomaan koronaa meille? Olisi pysynyt siellä, ei olisi kaivattu.

        Ei tuo paskahousu mistään Keravalta ole? Mikälie paikallishomo mielenhäiriössä sepustava vajakki jota ei kannata ottaa vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli millä tuntumalla hyvänsä, mutta pitääkö Keravalta tulla tuomaan koronaa meille? Olisi pysynyt siellä, ei olisi kaivattu.

        Entäs Nämä jotka käyvät jatkuvasti kaupoilla Joensuussa ja lakettelijat pohjoisen lomakeskuksissa. Nekö eivät tuo koronaa? Kyllä lieksalaiset matkustelee jopa ympäri Suomea. Ja osa maailmallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Nämä jotka käyvät jatkuvasti kaupoilla Joensuussa ja lakettelijat pohjoisen lomakeskuksissa. Nekö eivät tuo koronaa? Kyllä lieksalaiset matkustelee jopa ympäri Suomea. Ja osa maailmallakin.

        Ja osa matkustaa maailman ympäri.


    • Anonyymi

      Ei sitä maskia voi ketään pakottaa käyttämään, kun ei sellaista pakkoa ole lailla Suomessa määrätty. On vain suositus.

      • Anonyymi

        On niitä tyhmiä vonttosia jotka ei maskia käytä, tuijottelevat vain tyhmän näköisenä.


      • Anonyymi

        Suomessa voi vain suosittaa, kaikkeen muuhun pitää koko perustuslaki muuttaa. Tämä kun on niin vapaa maa ja yhteiskunta.
        Toista vuotta on suositeltu milloin mitäkin. Sen voi ja saa ohittaa olankohautuksella, kun se tarkoita yhtikäs mitään.
        Minäkin suosittelen, että tänne ei kirjoiteltaisi kaikkea sontaa, niitä voi kirjoitella omaan päiväkirjaansa. Tämä on minun vahva suositteluni.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe