Keksiikö joku mihin SDP:n sanomisiin kannattaa suhtautua vakavasti?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/16b0561c-7966-4dcb-ab7d-6d9c9461185a
Mahtaa äänestäjät olla ylpeitä!
Kyllähän tämän kaikki jo ovatkin huomanneet!
2
54
Vastaukset
Et ole vielä ymmärtänyt mitä tarkoittaa olla sosialismin kannattaja kuten Sanna.
Sosialismin kannattajahan on aina sekä oikeassa että enemmistö koska vain oikeassa olevat eli sosialistit huomioidaan.
Kaikki muut ovat jo oletuksena aina väärässä koska eivät ole sosialisteja!
Kun tuon opit tajuamaan niin ymmärrät sosialistien ajatusmaailman !- Anonyymi
Sosialistit saavat kritisoida hallitusta ja järjestää jopa mielenilmaisun hallitusta vastaan kun ovat oppositiossa.
Sosialistihallitus sensijaan ei siedä kritiikkiä, uhriudutaan sukupuolen varjolla, vaikka ovat hanakasti vaikeuttamassa kansalaisten elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449191
- 785692
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon404199- 583704
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543442Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452530
- 342122
- 381871