Noh oon nyt sitten päättänyt että kerron pitkäaikaiselle ihastuksen kohteelle tunteistani ja koska nähään vasta kesällä (& mun kieli varmaa menis solmuun jos yrittäisin sanoo jotai face to face) päätin kertoo viestillä. JA EI MULLA KYLLÄ POKKA SOITTAMISEENKAAN RIITÄ ENNEKU JOKU EHOTTAA! Asutaan siis n.100km pääs toisistamme ja ollaan iha ok kavereita et välil jotai pientä jutusteluu ku oon niillä mut siihen vähä kaatuki ollaan siis molemmat 12 ja tarviin yksinkertasesti apuu sen kaa et mitä sanon:) KOSKA EN OO KOSKAAN ENNEN KERTONU KELLEKKÄÄ TUNTEISTANI:-)
Miten kertoa tekstarilla tunteistaan ihastukselle??
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkaudella. Mut mietipä niin päin, että tyttö lähettää poikakaverilleen tekstarin missä kertoo jättävänsä sen, samalla kun viettää iltaa toisen pojan kanssa.. Tai että nainen jättää deitti-miehen tanssilattialla kun toinen mies osuu samalla tanssilattialle.
Miltä tuntuu sivuun jääneestä miehestä? :(
Ensimmäinen sai pitää poikakaverin kun se poika oli kaveri mulle ja kaverisuhde on tärekeämpi kuin ailahteleva "teline", tanssilattia :). - Anonyymi
Itse olen nyt 51v mies. Kauan sitten eräs ikäiseni nuori nainen ilmaisi kiinnostuksen jonka jouduin henkilökohtaisien syiden vuoksi torppaamasn. Jos tuohon aikaan olisi ollut omat puhelimet niin asia olisi ollut helpompi. Todellinen syy oli kuitenkin sellainen ettei mikään olisi pelastanut juttua
- Anonyymi
Lähetä sopiva hymiö tms.symboli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24217309Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812317Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556091Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään664923MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194910Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.254029Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843615Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja133535Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393066S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.3171722