MP Showpainista / Reslinkistä

Anonyymi

Innostaako reslinkin seuraaminen? Oisko kiinnostusta harrastaa lajia? Menisitkö katsomaan, jos paikkakunnallasi järjestettäisiin näytöksiä? Minkälainen ois sun mielestä loistava reslinki-tapahuma? Vai onko showpaini jo historiaa ja boomereiden nuoruushaaveilua? Kerro mitä mieltä oot, kiinnostaa!

4

1139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnostaa! Rawia ja smackdownia on kiva katsoa harmi kun ei enää tule perus kanavilta. Netflixin glow sarja on myös viihdyttävä. Onko suomessa missään show paini showta tai voiko harrastaa jossain? Ei minusta varmaan olis painimaan mutta katsomaan voisin mennä :) voisi olla kiva jos olisi myös jotain muuta ohjelmaa painin lisäksi. Enemmän showta ja sopivasti painia.

      • Anonyymi

        Nuo alkaa ens viikolla pyöriin taas subilla! Just oli uutinen aiheesta.


    • Anonyymi

      Vielä kertauksena, jos jotakin kiinnostaa miltä kanavilta ja mitä WWE:n ohjelmia Suomessa on esitetty normaalin tv:n puolella niin:

      WWE SmackDown!:
      1. Esitettiin Subtv:llä vuosina 2001-2006
      2. Esitettiin MTV3 Maxilla vuonna 2007
      3. Esitettiin Urheilukanavalla vuonna 2008
      4. Esitettiin MTV3 Maxilla vuosina 2009-2010
      5. Esitetään Sub:illa ja MTV palvelusta vuodesta 2021-

      WWE RAW:
      1. Esitettiin Subtv:llä vuosina 2002-2006
      2. Esitettiin MTV3 Maxilla vuosina 2007-2010
      3. Esitetään Sub:illa ja MTV palvelusta vuodesta 2021-

      WWE ECW:
      1. Esitettiin MTV3 Maxilla vuosina 2008-2010

      WWE NXT:
      1. Esitettiin MTV3 Maxilla vuonna 2010

      WWE Specials (sisältäen kaikki PPV:t sekä erikoislähetykset kuten Saturday Nights Main Event):
      1. Esitettiin MTV3 Maxilla vuosina 2008-2010

      Näiden lisäksi Eurosportilla näytettiin 2010-luvun molemmin puolin This Week in WWE:tä ja Vintage Collection ohjelmia.

      Ja vuosina 2016-2021 RAW ja SmackDownin jaksot pystyi Suomessa katsomaan Youtubesta WWE:n lataamina noin vuorokauden viiveellä, koska WWE on halunnut tarjota niillekin faneille joiden maassa ei ole televisiosopimuksia ohjelmistaan mahdollisuuden nähdä jaksot. WWE Networkiin RAW ja SmackDown jaksot tulevat kuukauden viiveellä.

      Itse olen seurannut WWE:tä vuodesta 2002 lähtien, mutta vuoden 2005 pidin taukoa ja 2012-2018 vähän pidemmän tauon.

    • Anonyymi

      Ihan silkkaa ripulia tuo pellepaini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe