Perhe on jokaisen oma päätös päättää hankkia lapsia
Jos niin on yhdenvertaista
Myös kaikki kohbatava asia myöskin tasavertaisesti terveisin Hannele L
Ihmisoikeus kuullu myös kehitys ja vammais puolelle ter Hannele L
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
Tasa-arvo ei tarkoita samanlaisuutta. Kaikista ei ole perheen perustajiksi ja huolehtijiksi. Sitä ei tahdo ymmärtää Kehitysvammaisten tukiliitossa työskentelevätkään, jotka ei antaisi teinien hoitaa omaa lastaan ja nämä siis ovat normaalisti kehittyneitä lapsia, mutta jokainen pysyvästi älyllisesti lapsen tasolla on hyvä vanhemmaksi.
Meillä kaikilla on vahvuudet ja heikkoudet eri alueilla. Emme kehoita liikuntavammaistakaan juoksemaan maratonia, vaan tiedämme hänen vahvuudet olevan muualla.- Anonyymi
minulle on sanottu niin että minun älykys osamäärä on 46 olenko minnä kehitys vammainnen ja oleen ko pysyvästti älylisesti lapsen tasola? T JONNA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683