Kovasti nuo nyt on huudossa, mutta miten ne eroavat kiertoilmauunista?
Airfryerit
16
<50
Vastaukset
Äffän ja ärrän välissä pääsi hikka!
Ettäs tiiätte.- Anonyymi
ei mitenkään,,,,
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Just äsken tein ranskalaisia lähes ilman rasvaa kiertoilmauunissa...🙄
Ei ne ymmärtääkseni oikeastaan eroa. Ainoa nyt ehkä se pienempi koko, jossa on helpompi saada "enemmän tehoa". Olen ite miettiny että löytyykö normikokoseen uuniin tollasia korityyppisiä paistoastioita. En oo ainakaan vielä nähny missään.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Just äsken tein ranskalaisia lähes ilman rasvaa kiertoilmauunissa...🙄
Niin minäkin tein ihan äsken. Usein ei niitä laiteta. Lapselleni ja itse söin vain muutaman.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ymmärtääkseni oikeastaan eroa. Ainoa nyt ehkä se pienempi koko, jossa on helpompi saada "enemmän tehoa". Olen ite miettiny että löytyykö normikokoseen uuniin tollasia korityyppisiä paistoastioita. En oo ainakaan vielä nähny missään.
Mä kuulin että ne on itse asiassa aika isoja..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä kuulin että ne on itse asiassa aika isoja..
Riippuu tietysti siitä mihin vertaa ja kai niitäkin eri kokosia on. Tietysti mikä vaan laite on iso, jos sitä käyttää keittiön tasoilla ja yrittää välillä säilyttää kaapissa. Integroitu uuni tuntuu paljon pienemmältä. Joka tapauksessa se teho on se ainoa todellinen ero. Kiertoilmauunissa kun se ilman kierto on lähinnä tarkotettu vaan tasaseen lämmön jakautumiseen. Ei siis niinkään tehon lisäämiseen, vaikka se vähän sitäkin tekee.
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu tietysti siitä mihin vertaa ja kai niitäkin eri kokosia on. Tietysti mikä vaan laite on iso, jos sitä käyttää keittiön tasoilla ja yrittää välillä säilyttää kaapissa. Integroitu uuni tuntuu paljon pienemmältä. Joka tapauksessa se teho on se ainoa todellinen ero. Kiertoilmauunissa kun se ilman kierto on lähinnä tarkotettu vaan tasaseen lämmön jakautumiseen. Ei siis niinkään tehon lisäämiseen, vaikka se vähän sitäkin tekee.
Jaa..a.. Jotenkin haiskahtaa taas markkinointikikalta, kun on keksitty pyörä uudelleen..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jaa..a.. Jotenkin haiskahtaa taas markkinointikikalta, kun on keksitty pyörä uudelleen..
Periaatteessa, sitähän se on. Se laite vaan tekee saman homman tehokkaammin. Ei kai siihen sen kummempia tarvii.
- Anonyymi
Typeästi parkkerattu autokin, näin ikkunasta joku blondi ei tietystikään ymmärrä pysäköintitekniikoita kun autoille on ne viivst asfaltissa mihin kuuluisi pysäköidä.
Mutta ei ollut kauan aikaa, valkoinen auto ja kipittää tienyli :D
Oikeasti olisin toivonut jos tuo olisi ollut joku pikkutyttö alakerrasta... nooh.
Viivat ja autojen laatikot ne viivat mihin voi parkkia autoilla heittää on käsittämätöntä naisille, eivät käsitä sitäkään asiaa. - Anonyymi
Liikennevaslot vilisee silmissä kun haupungissa ajelee niin... kun joo mamma-äiti kysyi neuvoa että mihin tästäkin rsteyksestä pitää mennä jotytas pääsee päämäärään?
En tiedä miten eroaa kiertiksestä. Mutta kiertoilmakypsennin löytyy keittiön nurkasta. Sillä tulee kyllä hyvää ruokaa, mutta se ei kuulemma ole kovin terveellinen tapa tehdä ruokaa. Sillä kypsennettäessä muodostuu haitallisia yhdisteitä.
- Anonyymi
Kaikessa paistamisessa syntyy haitallisia yhdisteitä. Mitä tummemmaksi paistaa niin sitä enemmän niitä on.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikessa paistamisessa syntyy haitallisia yhdisteitä. Mitä tummemmaksi paistaa niin sitä enemmän niitä on.
Mikä lasketaan paistamiseksi ja mikä kypsyttämiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541392Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341001Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946- 52854
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801