Aihe

Luulen olevani sangen huono kumppani, koska minua ei kiinnosta lapsien hankkiminen

Anonyymi

perinnöllisten sairauksien takia. Mikään ei olisi ihanampaa kuin lisääntyminen sielunkumpparin kanssa, mutta geenilotossa osui kohdalle vain yksi varanumero. Tästä syystä luulen, että olen tietoisesti/epätietoisesti myös vältellyt häntä.

6

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kunpa voisikin vielä saada vauvan 😥

• Anonyymi

No kohtapuoleen se aika ainakin mulla on jo ohi.

• Anonyymi

Epäilenpä, ettei se omalla kohdallanikaan oikein enää ole mahdollista tai ainakaan todennäköistä. Ainoa syy, miksi haluaisin olla muutaman vuoden nuorempi 😁. Muussa tapauksessa en kyllä sitäkään haluaisi.

• Anonyymi

Jos sinus ei lapsen hankiminen syystä tai toisesta kiinosta tai ei ole mahdolista saada lapsia. löytäessäsi kumpanin ja alkaessasi kenties seurustelu,puhu asia heti selväksi.Etsi siis kumpankisi henkilö joka ei itse halua lapsia.mitä sitä mielipiteitä aihe täälät kysyt?

• Anonyymi

Mutta kelpaisiko sulle puoliso jolla jo on omia lapsia. Ei tarvitsisi miettiä moisia.

• Anonyymi

Inhoan lapsia.

Mikä niissä lapsissa muka on ihanaa? Haisevat ja sotkevat ja pitävät vastenmielistä vähä-älyistä älämölöä kaiken aikaa. Julkisissa kokoajan vaativat huomiota niin että meinaa korvat haljeta. Kärsivällisyys nollatasoa.

Yök.

Itselle kumppanin lapsitoivomus tai varsinkin yh-lapset ja jopa elarilapset täysi turnoff. En halua mitään lapsienergiaa elämääni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksin oli Sofia tullut Espanjasta

https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      6183