Minä näin unta että olin vankilassa ja olin Turpela ja Luomamäki sellissä ja ne kysyivät minultta että haluanko minä piriä ja sanoin että kyllä ja sanoin että minä tarjoan reilusti teille takasin sitten olen siellä sivillissä ja ne otti esille piriä ja maistoin ja sanoin että tämä ei sano mitä tämä maistu vain suolalle.
Sitten ne ottivat parempa piriä toisesta paikasta ja ja laittoivat armottoman vivan ja sanoivat minulle että tätä pitä otta paljon kun tämä on niin paljon jatkettua ja minä otin hitasti 2/3 osa sittä armottomasta vivasta ja sitten tuli vartija ja sanoi me laittetan nyt ovet lukkon tule sinäkin Issakainen oman sellin ja Turpela ja Luomamäki sanoivat että voi vitsi nyt me unohdettin katsoa kelloa mutta vartija ei huomannut sittä piri viva.
Sitten vartija vei minut oman sellin ja katsoi minua ja sanoi sinähän olet kovasti sekasin minä näen sen sinun silmistä mitä olet ottanut ja minä sanoin että se johtu unen puttesta koska jos olen oikein rehellinen niin minun täyty myöntä että on vähän uni velka kun olen sannut huonosti nukkuttua.
Ja sitten minä heräsin.
Outo uni vankilasta.
Anonyymi
2
191
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä luulet tämän unesi johtuvan?
- Anonyymi
Onhan noita erilaisia
https://m.youtube.com/watch?v=gj0Rz-uP4Mk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1742974Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906- 1282280
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351707Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3931612Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579- 871061