Minä näin unta että olin vankilassa ja olin Turpela ja Luomamäki sellissä ja ne kysyivät minultta että haluanko minä piriä ja sanoin että kyllä ja sanoin että minä tarjoan reilusti teille takasin sitten olen siellä sivillissä ja ne otti esille piriä ja maistoin ja sanoin että tämä ei sano mitä tämä maistu vain suolalle.
Sitten ne ottivat parempa piriä toisesta paikasta ja ja laittoivat armottoman vivan ja sanoivat minulle että tätä pitä otta paljon kun tämä on niin paljon jatkettua ja minä otin hitasti 2/3 osa sittä armottomasta vivasta ja sitten tuli vartija ja sanoi me laittetan nyt ovet lukkon tule sinäkin Issakainen oman sellin ja Turpela ja Luomamäki sanoivat että voi vitsi nyt me unohdettin katsoa kelloa mutta vartija ei huomannut sittä piri viva.
Sitten vartija vei minut oman sellin ja katsoi minua ja sanoi sinähän olet kovasti sekasin minä näen sen sinun silmistä mitä olet ottanut ja minä sanoin että se johtu unen puttesta koska jos olen oikein rehellinen niin minun täyty myöntä että on vähän uni velka kun olen sannut huonosti nukkuttua.
Ja sitten minä heräsin.
Outo uni vankilasta.
Anonyymi
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä luulet tämän unesi johtuvan?
- Anonyymi
Onhan noita erilaisia
https://m.youtube.com/watch?v=gj0Rz-uP4Mk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241230Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831048- 35908
- 107898
- 53844
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58739Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711