Minä näin unta että olin vankilassa ja olin Turpela ja Luomamäki sellissä ja ne kysyivät minultta että haluanko minä piriä ja sanoin että kyllä ja sanoin että minä tarjoan reilusti teille takasin sitten olen siellä sivillissä ja ne otti esille piriä ja maistoin ja sanoin että tämä ei sano mitä tämä maistu vain suolalle.
Sitten ne ottivat parempa piriä toisesta paikasta ja ja laittoivat armottoman vivan ja sanoivat minulle että tätä pitä otta paljon kun tämä on niin paljon jatkettua ja minä otin hitasti 2/3 osa sittä armottomasta vivasta ja sitten tuli vartija ja sanoi me laittetan nyt ovet lukkon tule sinäkin Issakainen oman sellin ja Turpela ja Luomamäki sanoivat että voi vitsi nyt me unohdettin katsoa kelloa mutta vartija ei huomannut sittä piri viva.
Sitten vartija vei minut oman sellin ja katsoi minua ja sanoi sinähän olet kovasti sekasin minä näen sen sinun silmistä mitä olet ottanut ja minä sanoin että se johtu unen puttesta koska jos olen oikein rehellinen niin minun täyty myöntä että on vähän uni velka kun olen sannut huonosti nukkuttua.
Ja sitten minä heräsin.
Outo uni vankilasta.
Anonyymi
2
162
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä luulet tämän unesi johtuvan?
- Anonyymi
Onhan noita erilaisia
https://m.youtube.com/watch?v=gj0Rz-uP4Mk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342724Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612307Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221413- 1151082
- 971050
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041013Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13932Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55828Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50771Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.278763