Jos kysyisin sinulta nainen, juteltiinko mahdollisesti s24:ssä?

Anonyymi

Kelpaisiko jään rikkomiseen vai parempi olla hiljaa vaan? Aika käy vähiin, jos työtaakka jää yksin minulle, pelkään että tuokin jää tekemättä.

59

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy vaan 😄 ei ongelmaa.. Milloin vaan rakas naiseni..

    • Anonyymi

      Kelpais mikä vain! S24:n siinä tapauksessa jopa heti myöntäisin.

    • Anonyymi

      Hänelle vastaisin, että toivoinkin sen olevan sä.

    • Anonyymi

      Miehelle vastaan.
      Kyllä se käy.
      Mistä haluat jutella?

      • Anonyymi

        Tämä vastaaja kuulostaa hieman pelottavalta mutta lieneekö samalla rehellisin... Varmaan miehenä kertoisin siinä vaiheessa vähän tunnisteita ja pahoittelisin asiaa jonkun tutun tekemäksi pilaksi. Pyytäisin että unohdetaan koko asia.
        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vastaaja kuulostaa hieman pelottavalta mutta lieneekö samalla rehellisin... Varmaan miehenä kertoisin siinä vaiheessa vähän tunnisteita ja pahoittelisin asiaa jonkun tutun tekemäksi pilaksi. Pyytäisin että unohdetaan koko asia.
        -ap

        Ei tästä minun mielestä tarvitse mainita mitään. Eihän sitä voi olla täysin varma ketkä täällä kirjoittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tästä minun mielestä tarvitse mainita mitään. Eihän sitä voi olla täysin varma ketkä täällä kirjoittelee.

        Ei todellakaan minun puolesta tarvitsisi, mutta se voisi olla puolustus siinä vaiheessa, jos toinen ryhtyisi tyhmäleikkiin. Ensisijaisesti tietysti vain pyrkiä lopettamaan keskustelu, sitten lakki päähän ja näkemiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan minun puolesta tarvitsisi, mutta se voisi olla puolustus siinä vaiheessa, jos toinen ryhtyisi tyhmäleikkiin. Ensisijaisesti tietysti vain pyrkiä lopettamaan keskustelu, sitten lakki päähän ja näkemiin.

        Miksi ajattelet hänestä noin kylmästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelet hänestä noin kylmästi?

        Nyt en puhu siis hänestä mutta näitä kokemuksia kyllä riittää, missä esitetään ihan oma-aloitteisesti kiinnostunutta ja sitten jos mies menee "velvollisuudestaan" lähestymään niin kylmä on lievin mahdollinen ilmaisu, pelkkää pilkkaamista.

        Naisten yleinen viesti on ollut harvinaisen yksiselitteinen; älä missään tilanteessa lähesty muualla kuin tinderissä matchejasi. Tällä kertaa harkitsen poikkeuksen tekemistä, ja se tarkoittaa sitten aika paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en puhu siis hänestä mutta näitä kokemuksia kyllä riittää, missä esitetään ihan oma-aloitteisesti kiinnostunutta ja sitten jos mies menee "velvollisuudestaan" lähestymään niin kylmä on lievin mahdollinen ilmaisu, pelkkää pilkkaamista.

        Naisten yleinen viesti on ollut harvinaisen yksiselitteinen; älä missään tilanteessa lähesty muualla kuin tinderissä matchejasi. Tällä kertaa harkitsen poikkeuksen tekemistä, ja se tarkoittaa sitten aika paljon.

        Onhan se mahdollista. Miksi itsekin voisin toimia kylmästi tuossa tilanteessa on juuri se pelkääminen. Kiinnostunut olen ja katuisin sitä mikäli toimisin noin. Sinun lähestyessä häntä kannattaa siis löytää sopiva rauhallinen tilanne ja tapa lähestymiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se mahdollista. Miksi itsekin voisin toimia kylmästi tuossa tilanteessa on juuri se pelkääminen. Kiinnostunut olen ja katuisin sitä mikäli toimisin noin. Sinun lähestyessä häntä kannattaa siis löytää sopiva rauhallinen tilanne ja tapa lähestymiseen.

        Rauhallista tilannetta tuskin tulee, jos tulee enää ollenkaan. Eli tekemättä varmaan jää mutta ehkä parempi niin, jos ei olisi kuitenkaan riittävän hyvä tapa.

        Kylmän käyttäytymisen syynä tuskin kuitenkaan on pelkääminen vaan naisen liika itsevarmuus, ja mitä itsevarmemmin mies käyttäytyy, sitä suurempi riski on. Asiasta vain pitää tarkoituksella tehdä mahdollisimman hankalaa. Pelkästään kaverin käyttäminen kysymisessä välikätenä voi olla hyvä tapa viestiä, että varmasti ei ikinä enää mitään kuulu, jos nyt on vähänkin vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhallista tilannetta tuskin tulee, jos tulee enää ollenkaan. Eli tekemättä varmaan jää mutta ehkä parempi niin, jos ei olisi kuitenkaan riittävän hyvä tapa.

        Kylmän käyttäytymisen syynä tuskin kuitenkaan on pelkääminen vaan naisen liika itsevarmuus, ja mitä itsevarmemmin mies käyttäytyy, sitä suurempi riski on. Asiasta vain pitää tarkoituksella tehdä mahdollisimman hankalaa. Pelkästään kaverin käyttäminen kysymisessä välikätenä voi olla hyvä tapa viestiä, että varmasti ei ikinä enää mitään kuulu, jos nyt on vähänkin vaikeaa.

        Voi lähestyä ihan vain kysymällä jotain tai sitten jos sattuisi hyvä tilanne olla lähekkäin. Itselläni se pelko voi heijastua itsevarmuutena. Kun yrittää vaan suojella sitä pelkäävää sisintä. Mielellään niin, että itse lähestyy. Kaverin kautta vähän hankalaa eikä auta yhtään. Kyllä jää harmittamaan jos siitä ei ota selvää miksi toinen kiinnostaa niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi lähestyä ihan vain kysymällä jotain tai sitten jos sattuisi hyvä tilanne olla lähekkäin. Itselläni se pelko voi heijastua itsevarmuutena. Kun yrittää vaan suojella sitä pelkäävää sisintä. Mielellään niin, että itse lähestyy. Kaverin kautta vähän hankalaa eikä auta yhtään. Kyllä jää harmittamaan jos siitä ei ota selvää miksi toinen kiinnostaa niin paljon.

        Juu no on kyselty kuulumisia ja kahvillekin joskus, itse jo silloin kuoppasin koko homman mutta näytti silti jatkuvan vaan tähän asti... Kulumisten kysely ei kuitenkaan riko jäätä, helpompaahan se olisi, kun palstoista kysellä kohdatessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en puhu siis hänestä mutta näitä kokemuksia kyllä riittää, missä esitetään ihan oma-aloitteisesti kiinnostunutta ja sitten jos mies menee "velvollisuudestaan" lähestymään niin kylmä on lievin mahdollinen ilmaisu, pelkkää pilkkaamista.

        Naisten yleinen viesti on ollut harvinaisen yksiselitteinen; älä missään tilanteessa lähesty muualla kuin tinderissä matchejasi. Tällä kertaa harkitsen poikkeuksen tekemistä, ja se tarkoittaa sitten aika paljon.

        Jaa ja millainen otanta noita naisia? Eivät kaikki edes ole koko tinderissä...

        Kyllä yhteydenotto ihan henkilökohtisesti olisi mielestäni paras keino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ja millainen otanta noita naisia? Eivät kaikki edes ole koko tinderissä...

        Kyllä yhteydenotto ihan henkilökohtisesti olisi mielestäni paras keino.

        Ehkä kuitenkin olisi parempi odottaa jotain merkkiä, palstan ulkopuolella siis. Olen jo kerran ottanut ja saanut vastauksen miksi ei käy, mikään ei ole käsittääkseni muuttunut siitä.


    • Anonyymi

      Eihän tuossa olisi mitään ihmeellistä, tietenkin voisi kysyä ja se kyllä rikkoisi jäätä (ui luokseni 😉). Ei tietenkään ole parempi olla hiljaa.

      • Anonyymi

        Uitko alasti? 😋


    • Anonyymi

      Kyllä tuokin onnistuu, jos Hän kysyisi. Yrittänyttä ei laiteta. Tosin sinne pitää vissiin rekisteröityä ja sekin vie hetken aikaa varmaankin.

      Mistä tietäisin, että se on Hän joka tahtoo jutella? Meillä ei kyllä työtaakka ole jäänyt yksin hänelle, olen ollut aktiivinen joskus historiassa, konkreettisesti mutta hienotunteisesti.

      • Anonyymi

        S24 vai voiko chat jutella ilman rekisteriröitistä? En ole testannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S24 vai voiko chat jutella ilman rekisteriröitistä? En ole testannut.

        Miksiköhän tuo väliviesti oli poistettu. Ei siinä mitään kummaa tainasiatonta ollut?


    • Anonyymi

      Sano se lämpimästi tai hymyillen. Älä syyttäen. Täällä on paljon noitakin, jotka syyttää toista siitä kun heitä kaipaa.

    • Anonyymi

      Miksi lähestyminen pitää olla niin verukkeellista. Ihan parhain on ainakin omasta mielestäni, ihan maanläheinen vaikka että mitäpä kuuluu ja jos vastaus on vastaanottavainen niin seuraavaksi voi vaikka kysyä että haluaisitteko arvon neiti/rouva/riiviö tutustua tai jos olette jo aikaisemmin tutustuneet niin sano vaikka että lähtisitkö kanssani kävelylle. Tuo ei oikein ole hyvä jää rikkominen koska täällä kaikki ovat tuntemattomia, tietenkin jos olet nimimerkin kanssa jutustellut niin sitten. Lykkyä sen naisen kanssa yhdeltä tuntemattomalta kirjoittaja muumiolta joka on jo luovuttanut mutta jos vaikka te voisitte olla sen naisen kanssa yhdessä.

    • Anonyymi

      Riko jää vaikka kysymällä mitä kuuluu, miten olet jaksanut yms. voit ihan hyvin kysyä. Tai jotain yhteisistä asioista, mitä vaan keksit.

    • Anonyymi

      Ei ehkä kaikista viisain aloitus. Oletko se kahvikutsun tehnyt?

      • Anonyymi

        Joskus tein, se ei tainnut olla kovin hyvä idea ja siksi nyt vähän varovaisemmin mietin lähestyä. Mutta ilmeisesti ei kannata näinkään yrittää ja hyvä että se selviää palstalla. Ei ole tarkoitus kiusaannuttaa ketään, eikä tarvitse itse miettiä olisiko pitänyt näin kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tein, se ei tainnut olla kovin hyvä idea ja siksi nyt vähän varovaisemmin mietin lähestyä. Mutta ilmeisesti ei kannata näinkään yrittää ja hyvä että se selviää palstalla. Ei ole tarkoitus kiusaannuttaa ketään, eikä tarvitse itse miettiä olisiko pitänyt näin kysyä.

        Millä sanalla hän vastasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä sanalla hän vastasi?

        Jotain kaunistelua mut EI oli se sana joka merkitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain kaunistelua mut EI oli se sana joka merkitsi

        Ei kuitenkaan sanonut että passaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuitenkaan sanonut että passaan..

        Passata? Kyllä vai ei? Ehkäpä tuo sana epäselvyydellään kuvaa hänen vastaustansa aikanaan. Miehen aivot toimivat kuten kakkosen kantalukujärjestelmä, eli bitti on joko ykkönen tai nolla, mutta ei ikinä mitään siltä väliltä.

        Sain myös hyvät perustelut miksi EI, eikä käsittääkseni tilanne ole siitä muuttunut yhtään mihinkään. Siksi ei uskalla viestiäkään laittaa, kun ei tiedä onko se sopivaa ja joutuuko vääriin käsiin. Eli kiva olisi löytää turvallinen tapa, miten voisi mahdollisesti invertoida tuon aikoinaan nollaksi pyörähtäneen bitin:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Invertointi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Passata? Kyllä vai ei? Ehkäpä tuo sana epäselvyydellään kuvaa hänen vastaustansa aikanaan. Miehen aivot toimivat kuten kakkosen kantalukujärjestelmä, eli bitti on joko ykkönen tai nolla, mutta ei ikinä mitään siltä väliltä.

        Sain myös hyvät perustelut miksi EI, eikä käsittääkseni tilanne ole siitä muuttunut yhtään mihinkään. Siksi ei uskalla viestiäkään laittaa, kun ei tiedä onko se sopivaa ja joutuuko vääriin käsiin. Eli kiva olisi löytää turvallinen tapa, miten voisi mahdollisesti invertoida tuon aikoinaan nollaksi pyörähtäneen bitin:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Invertointi

        Tuon vastauksen olen muistaakseni yhdelle kerran kirjoittanut ja sekin oli kirjoitusvirhe tai oikeastaan autocorrect muutti sen tuohon muotoon. Huomasin sen viiveellä ja yritin myöhemmin selventää mitä tarkoitin mutta senkin onnistuin kirjoittamaan niin että sen pystyi tulkitsemaan kahdella tavalla. Sellainen tarina se.. ns tuplamoka joka ei varmaan onnistuisi kuin minulta:)

        Hankalapa se on toisen tilanteesta tietää jos ei ole yhteydessä. Eikai sitä viestiä uskalla laittaa jos ei ole varma mihin se menee.. jos hän itse on viestiä laittanut niin kai se sitten on turvallista? Hankalapa näin anonyyminä on kunnon neuvoa antaa. Ehkä te jossain kohtaatte ja siitä sitten selviäisi voiko bitin invertoida vai ei.

        Sun pitää vaan löytää se turvallinen tapa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon vastauksen olen muistaakseni yhdelle kerran kirjoittanut ja sekin oli kirjoitusvirhe tai oikeastaan autocorrect muutti sen tuohon muotoon. Huomasin sen viiveellä ja yritin myöhemmin selventää mitä tarkoitin mutta senkin onnistuin kirjoittamaan niin että sen pystyi tulkitsemaan kahdella tavalla. Sellainen tarina se.. ns tuplamoka joka ei varmaan onnistuisi kuin minulta:)

        Hankalapa se on toisen tilanteesta tietää jos ei ole yhteydessä. Eikai sitä viestiä uskalla laittaa jos ei ole varma mihin se menee.. jos hän itse on viestiä laittanut niin kai se sitten on turvallista? Hankalapa näin anonyyminä on kunnon neuvoa antaa. Ehkä te jossain kohtaatte ja siitä sitten selviäisi voiko bitin invertoida vai ei.

        Sun pitää vaan löytää se turvallinen tapa:)

        Eipä ole viestiä laittanut paitsi joskus pakollisia työasioita. Ei nähdä eikä taida palstoillakaan olla ainakaan enää, joten eiköhän asia pitäisi olla aika selvä. Ei tosiaan ole käyttänyt "passata" -sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole viestiä laittanut paitsi joskus pakollisia työasioita. Ei nähdä eikä taida palstoillakaan olla ainakaan enää, joten eiköhän asia pitäisi olla aika selvä. Ei tosiaan ole käyttänyt "passata" -sanaa.

        Nojoo voihan se olla että haluaa olla vain ystävä?


      • Anonyymi

        Suomes reilut 2milj. naista, kelle heistä?


    • Anonyymi

      Ei kukaan sua pakota, jos et pysty.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minä ainakin haluaisin, että eräs "Batman" ottaisi minuun yhteyttä ja voisin vetäistä tuon laulun muutaman kerran. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin haluaisin, että eräs "Batman" ottaisi minuun yhteyttä ja voisin vetäistä tuon laulun muutaman kerran. ;)

        Voin vetäistä tuohon kissanaisen soolon tai yhtyä Batmanin kanssa samalla melodialla laulamaan tuttua sävelmää! ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin haluaisin, että eräs "Batman" ottaisi minuun yhteyttä ja voisin vetäistä tuon laulun muutaman kerran. ;)

        Hmm. Ehkä. 😀


    • Anonyymi

      Kysy ihmeessä. Joskus kun vielä nähtiin ajattelin että pystyisin juttelemaan mistä tahansa. Sitten tunnelma jotenkin viileni välimmämme? Tosin ei varmaan ollut viestisi aloittaja mulle eikä mun sulle.

    • Anonyymi

      Joo, tuo kuulostaa ihan hyvältä, eihän tässä ole mitään epäselvää ollut enää aikoihin.
      Mutta tää on ollut kivaa joka tapauksessa, olen oppinutkin jotain.
      https://youtu.be/otgnuwR6w8o

      • Anonyymi

        Hieno kappale!


    • Anonyymi

      Ei työtaakka yksin sinulle jää, jos oikea ihminen on löytynyt. Jos siltä tuntuu, sen ihmisen voi unohtaa. Ei se siitä muutu, hyväksikäyttäjä. Ei kannata tuhlata aikaa, joka on rajattu. Äkkiä karkuun, vaikka kuin sattuis.

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tämä on, mutta en halua puhua kenenkään kanssa. Kannattaa siis olla ihan hiljaa.

    • Anonyymi

      Hiljaisuus on paras vaihtoehto niin yksittäiselle ihmiselle kuin muillekin, jos asia liittyy yksityiselämään.

    • Myöntäisin. En tosin usko hänen täällä olevan.

    • Anonyymi

      Miksi aika käy vähiin?

      • Anonyymi

        Käytännössä aika ei käy vähiin vaan paremminkin ajoi ohi, kiitos koronan. Ei tule enää törmäiltyä eikä sitten etene ainakaan mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännössä aika ei käy vähiin vaan paremminkin ajoi ohi, kiitos koronan. Ei tule enää törmäiltyä eikä sitten etene ainakaan mikään.

        Rauta pitää takoa kun se vielä on kuumaa?
        Minulla on kestänyt tunteet koronan ja torjunnankin, vaikka se ei edes ollut torjunta. Ja viisain olisi että ne poistuisi.


    • Anonyymi

      Kysy vaan 😊en pure.

      • Anonyymi

        Nii kukas olet ja missä kysyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii kukas olet ja missä kysyn?

        Nainen töistä.


    • Anonyymi

      En ole jutellut kanssasi kuin face to face ja sähköpostilla. Luota siihen.

      • Anonyymi

        Onhan tässä jo jotain pohjaa mihin luottaa vaikka täällä toiset harrastaa tiedonongintaa vain sotkeakseen sillä myöhemmin. Harmi että ei sinulta harvemmin sähköpostia saa...

        Aluksi pitäisi vähän tunnustella tilannetta kiinnostaako sinua jutella.. Luottokaveritkin on vetäytyneet takavasemmalle. Nähdäänkö edes face to face enää?


    • Anonyymi

      Tulepas mies tämän viikon aikana kysymään, väsyttää ja surettaa tää piinaava tilanne.
      Aikaa menee hukkaan.

    • Anonyymi

      Voit sä luottaa muhun vaikka asoa on voinut vaikuttaa muulta.

      • Anonyymi

        Korjaa virheesi äläkä vaadi muita luottamaan!


    • Anonyymi

      Olet hiljaa tai kysyt vaan kuulumisia, jos juttu lähtee luistamaan niin pyydät uudestaan kahville. Jos kieltäytyy toisen ja kolmannenkin kerran voit olla varma ja jättää yrittämättä. Se on kahvikutsu, ei lupaus avioliittoon. Ihmisiä pyydetään kahville koska seura on mieluisa tai tilanne sille otollinen. Pyysit kahville yli vuosi sitten niin se "rikos" on jo vanhentunut.

    • Anonyymi

      No kysy. Tosiasiahan on se, että en voi tietää, ollaanko me juteltu täällä, palstalla on paljon viestejä ja väkeä. Ehkä, siis?

      Ainakin itse haluaisi tietää, että millasia viestejä olet kirjoittanut, ja millaisia vastauksia olet saanut? Etenkin, oletko esittänyt ehkä jotain uhkauksia (ja jos, niin mistä syystä)?

    • Anonyymi

      Miten APllä menee?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      121
      3000
    2. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      54
      2273
    3. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      56
      2199
    4. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      32
      2094
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      192
      1559
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1449
    7. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      121
      1392
    8. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      58
      1330
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      8
      1143
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      1063
    Aihe