raw ja smackdown

Anonyymi

Raw ja smackdown aletaan näyttää telkkarissa taas jälleen sub kanavalta. 9.4.2021 tulee raw ja 10.4.2021 tulee smackdown.

Ja siitä joka viikko perjantaina ja lauantaina

6

1818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raw tulee uusintana sunnuntaina ja smackdown tulee uusintana maanantaina. Lisäksi tulevat myös mtv palveluun. Toivottavasti keräävät kannatusta. Onneksi ensi esitys ei ole sunnuntain ja maanantain välisenä yönä niin kuin aikoinaan. Aikoinaan siirsivät mahdollisimman vaikeeseen ohjelma aikaan ettei muut kuin tosi fanit seuraisi.

    • Anonyymi

      Eikös sillo aikasemmin tullut myös sub kanavalta ennen kuin se loppu?

      • Anonyymi

        Subilta tuli 5-6 vuoden ajan, myöhemmin tuli vielä maksulliselta mtv3 maxilta ja urheilukanavalta.


    • Anonyymi

      Taitaa loppua alkuunsa kun on juuri huomattu tutkimuksissa että tällaisten katseleminen on aiheuttanut lapsille ja nuorille väkivaltaisuutta.

      • Anonyymi

        Vaikka loppuiskin niin, porukka kyllä näkee youtubesta noita.


    • Anonyymi

      Nyt on ensimmäiset jaksot subilta katsottu. Kyllähän RAWin kohdalla kolmesta tunnista tuntiin tiivistäminen tuntuu. SD:n kohdalla tilanne ei yhtä paha kun on tiivistetty kahdesta tunnista tuntiin.

      Kolmen tunnin RAWit ovat kyllä aivan liian pitkiä vakituisellekin seuraajalle. Kaksikin tuntia on myös turhan pitkä. Jos WWE tekisikin puolitoista tuntisia jaksoja, niin olisi ideaali. Tarkoittasi nykyisestä 45 minuutista 15-20 minuuttia pitempi jakso.

      Youtubesta josta ei enää pysty jaksoja katsoa johtuen Subin ja WWE:n välisestä sopimuksesta pystyi aiemmin katsomaan kaksituntisia versioita, joista SD oli täysimittainen ja RAW 2/3.

      Tunnin jakso tarkoittaa noin 45 minuuttia varsinaista ohjelmaa ja loput 15 minuuttia mainoksia.

      Kahden tunnin jakso tarkoittaa noin 1 tuntia ja 30 minuuttia varsinaista ohjelmaa ja loput 30 minuuttia mainoksia.

      Kolmentunnin jakso tarkoittaa noin 2 tuntia ja 15 minuuttia varsinaista ohjelmaa ja loput 45 minuuttia mainoksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      914
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      173
      790
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe