Raw ja smackdown aletaan näyttää telkkarissa taas jälleen sub kanavalta. 9.4.2021 tulee raw ja 10.4.2021 tulee smackdown.
Ja siitä joka viikko perjantaina ja lauantaina
raw ja smackdown
6
1818
Vastaukset
- Anonyymi
Raw tulee uusintana sunnuntaina ja smackdown tulee uusintana maanantaina. Lisäksi tulevat myös mtv palveluun. Toivottavasti keräävät kannatusta. Onneksi ensi esitys ei ole sunnuntain ja maanantain välisenä yönä niin kuin aikoinaan. Aikoinaan siirsivät mahdollisimman vaikeeseen ohjelma aikaan ettei muut kuin tosi fanit seuraisi.
- Anonyymi
Eikös sillo aikasemmin tullut myös sub kanavalta ennen kuin se loppu?
- Anonyymi
Subilta tuli 5-6 vuoden ajan, myöhemmin tuli vielä maksulliselta mtv3 maxilta ja urheilukanavalta.
- Anonyymi
Taitaa loppua alkuunsa kun on juuri huomattu tutkimuksissa että tällaisten katseleminen on aiheuttanut lapsille ja nuorille väkivaltaisuutta.
- Anonyymi
Vaikka loppuiskin niin, porukka kyllä näkee youtubesta noita.
- Anonyymi
Nyt on ensimmäiset jaksot subilta katsottu. Kyllähän RAWin kohdalla kolmesta tunnista tuntiin tiivistäminen tuntuu. SD:n kohdalla tilanne ei yhtä paha kun on tiivistetty kahdesta tunnista tuntiin.
Kolmen tunnin RAWit ovat kyllä aivan liian pitkiä vakituisellekin seuraajalle. Kaksikin tuntia on myös turhan pitkä. Jos WWE tekisikin puolitoista tuntisia jaksoja, niin olisi ideaali. Tarkoittasi nykyisestä 45 minuutista 15-20 minuuttia pitempi jakso.
Youtubesta josta ei enää pysty jaksoja katsoa johtuen Subin ja WWE:n välisestä sopimuksesta pystyi aiemmin katsomaan kaksituntisia versioita, joista SD oli täysimittainen ja RAW 2/3.
Tunnin jakso tarkoittaa noin 45 minuuttia varsinaista ohjelmaa ja loput 15 minuuttia mainoksia.
Kahden tunnin jakso tarkoittaa noin 1 tuntia ja 30 minuuttia varsinaista ohjelmaa ja loput 30 minuuttia mainoksia.
Kolmentunnin jakso tarkoittaa noin 2 tuntia ja 15 minuuttia varsinaista ohjelmaa ja loput 45 minuuttia mainoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361096- 45914
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html173790- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531