Tässä taas paljastellaan miten sattuu ja huvittaa.
Laitetaan pari pitkää aluksi. Ruoan laittoon paistolaardi ja eivät kisko ihmisiä: tavarajunaveturit.
IS 3.4. paljastuslanka
23
124
Vastaukset
- Anonyymi
Poikkeustilalait vaikuttavat perusoikeuksiin. Kuvasta tulee tubekanava ja videoblogi. Värekarvan liikuttama on parveiluitiö.
Minusta tässä touhussa ei ole mitään järkeä. Jos joku haluaa apua, hän ei välttämättä tykkää, jos saa apua sitä pyytämättä kohtiin, jotka hän haluaa itse ratkoa. Piti tarkastella itsekin tätä säiettä vasta ratkonnan jälkeen. Tämä sivusto kaipaisi Ylilaudan tavoin spoiler-toimintoa, jossa apuja eii näytetä kuin pyynnöstä.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Minusta tässä touhussa ei ole mitään järkeä. Jos joku haluaa apua, hän ei välttämättä tykkää, jos saa apua sitä pyytämättä kohtiin, jotka hän haluaa itse ratkoa. Piti tarkastella itsekin tätä säiettä vasta ratkonnan jälkeen. Tämä sivusto kaipaisi Ylilaudan tavoin spoiler-toimintoa, jossa apuja eii näytetä kuin pyynnöstä.
Tämä on oikein hyvä säie. Valitettavasti järki loppuu usein kun sinun kommentit tulevat näkyviin. Älä lue sellaista säiettä joka ei kuulu diktatuuriisi. Jokaiselle jotain vapaassa maassa. Kiitos.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Samaa mieltä Tapion kanssa
- Anonyymi
Vasen yläkulma joku sana ois kiva samoin alkuvuonna käsiin. Kiitos.
- Anonyymi
Hiippailija on varuillaan ja villalapaset laitetaan käsiin.
- Anonyymi
Itk tai por vasuri alakulma
- Anonyymi
Park(uu) siihen tulee - itk(ee)/por(aa) tai jotain sinne päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Park(uu) siihen tulee - itk(ee)/por(aa) tai jotain sinne päin.
Itku, poru ja parku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itku, poru ja parku.
Miten oikea yläkulma, kaikkea olen miettinyt, ei aukea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten oikea yläkulma, kaikkea olen miettinyt, ei aukea
Anteeksiantamaton ei anna armoa. Kannelonit ovat pastarullia.
- Anonyymi
Mikäs on eivät enää messissä ja tartuttava
- Anonyymi
Halaava tartuttaa ja jätetyt eivät ole enää messissä.
- Anonyymi
"Vapaamies" Pennosia...???
- Anonyymi
Rainer Friman on vapaamies.
- Anonyymi
Pennosia ... on puskuri
- Anonyymi
Vauis????
- Anonyymi
Tätä on pudota. Vauis???
- Anonyymi
No hehheh. Epäsanahan tuo olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hehheh. Epäsanahan tuo olisi.
Ratkes tää varis, syntyi smp:stä eronneista viimenen epäselvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratkes tää varis, syntyi smp:stä eronneista viimenen epäselvä
Skyp taitaa olla.
- Anonyymi
Mikä teidän mielestä on "piikittelyn syy" ja "nikkiä liki". Kiitokset jo etukäteen;)
- Anonyymi
Diabetes ja atala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802230- 1751851
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701722Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261494- 1091250
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1671114Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää148962Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58955