Haluan rikkoa jään väliltämme

Anonyymi

Olen valmis nolaamaan itseni ja sun ja tuttujesi ikuisen pilkan kohteeksi. Ei haittaa yhtään. En kestä enää tätä epätietoisuutta yhtään. Haluan tietää jos olen vastemielinen susta. Tarvitsisin vaan tilaisuuden.

66

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunteilla ei voi itseään nolata. Ja varmastikin tiedät miten vastapuolesi sinuun reagoi tunnepuolella.

      • Anonyymi

        En tiedä miten vastapuoli reagoisi. Ei olla sillä tavalla oltu yhdessä.


    • Anonyymi

      Älä jaksa, eiköhän sun typerät jutut oo jo tullu selväksi. Kun ei kiinnosta! Tajua se
      Naiselle

      • Anonyymi

        Sinua ei kiinnosta, mutta ei tuo sulle olekaan. Miksi omit näitä aloituksia, jos ei kiinnosta?Trollaat täällä sotkemassa aikasi kuluksi. Hanki oma elämä ja oma ihailija pässi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ei kiinnosta, mutta ei tuo sulle olekaan. Miksi omit näitä aloituksia, jos ei kiinnosta?Trollaat täällä sotkemassa aikasi kuluksi. Hanki oma elämä ja oma ihailija pässi.

        Koska se on mustasukkainen nainen, joka inhoaa kun muut naiset tänne kirjoittelee. Laittaa noita varmuuden vuoksi. Oletko uusi palstalla, kun et sitä vielä tiedä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se on mustasukkainen nainen, joka inhoaa kun muut naiset tänne kirjoittelee. Laittaa noita varmuuden vuoksi. Oletko uusi palstalla, kun et sitä vielä tiedä?

        Olkoot vaikka Rooman keisarinna tai hovinarri, mutta aloitus ei hänelle ole. En liiku tuollaisessa seurassa, joka tuollaisia tänne kirjoittelisi. Ihan er sakkia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se on mustasukkainen nainen, joka inhoaa kun muut naiset tänne kirjoittelee. Laittaa noita varmuuden vuoksi. Oletko uusi palstalla, kun et sitä vielä tiedä?

        Onko se mustasukkainen miehestään, miesystävästään, palstaystävästään vai kuvitellusta ystävästään vai mistä? Ihmettelen itsekin hyökkiviä viestejä ja naisten maalitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se mustasukkainen miehestään, miesystävästään, palstaystävästään vai kuvitellusta ystävästään vai mistä? Ihmettelen itsekin hyökkiviä viestejä ja naisten maalitusta.

        Palstasta ja kaikesta täällä. Palstan omistajana pitää itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ei kiinnosta, mutta ei tuo sulle olekaan. Miksi omit näitä aloituksia, jos ei kiinnosta?Trollaat täällä sotkemassa aikasi kuluksi. Hanki oma elämä ja oma ihailija pässi.

        Ei voi mitään olen naristi omin kaiken kaikki on mulle tiedän sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstasta ja kaikesta täällä. Palstan omistajana pitää itseään.

        Huomasin saman heti tätä lukiessa. 5 minuuttia ja varmana vastaus, että hänelle on ja hän kun ei halua juuri tuota aloittajanaista. Hullu mikä hullu sano mun sanoneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se on mustasukkainen nainen, joka inhoaa kun muut naiset tänne kirjoittelee. Laittaa noita varmuuden vuoksi. Oletko uusi palstalla, kun et sitä vielä tiedä?

        Ja poistelee myös välillä toisten kommentteja ketjuista vaikkei ole hänen aloitettu keskustelu tai kommentti. Helvetin ärsyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja poistelee myös välillä toisten kommentteja ketjuista vaikkei ole hänen aloitettu keskustelu tai kommentti. Helvetin ärsyttää

        Ei kukaan voi poistaa näitä viestejä itse. Tein nikin ja kokeilin, en voinut poistaa mitään, edes omiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstasta ja kaikesta täällä. Palstan omistajana pitää itseään.

        Mustasukkainen toisen aviopuolisoista. Liekkö ihan täysilläkäyvä. Tekee naispuolisolle väkivaltaa..... Hirvee peto".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkainen toisen aviopuolisoista. Liekkö ihan täysilläkäyvä. Tekee naispuolisolle väkivaltaa..... Hirvee peto".

        Mene miehesi viereen ja unohda tämä palsta. Teet itse itsellesi väkivaltaa kuvittelemalla kaikkien naisten kirjoittavan miehellesi. Ei kirjoita kukaan hänelle.


    • Anonyymi

      Itse arvostan miesten rohkeutta näyttää tunteita ja puhua niistä. Eipä ole ainakaan omassa tuttavapiirissäni tapana kenelläkään pilkata tunteista puhuvia ja tunteita näyttäviä. (En tiedä, onko aloittaja nainen vai mies. Ihan turhaan tuollaista jännittää. Tervetuloa aikuisten maailmaan.)

      • Anonyymi

        Juurikin näin 👍


      • Anonyymi

        Kerroin joskus eräälle miehelle tykkääväni hänestä ja sain palkaksi pilkkanaurua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin joskus eräälle miehelle tykkääväni hänestä ja sain palkaksi pilkkanaurua

        niin ja sivusta olen. En aio enää koskaan uskaltaa kuten ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja sivusta olen. En aio enää koskaan uskaltaa kuten ap.

        Ei ole mikään mies tuollainen vaan henkiseltä kehitykseltään vajaaksi jäänyt pikkupoika. Tosimiehet suhtautuu fiksusti tunnustukseen vaikkei samoin tuntisikaan. Ole iloinen sillä jäit varmasti paitsi monesta pahasta kun kävi heti selväksi mistä moinen reppana on tehty, älä anna vaikuttaa itseesi sillä muutoin on annat liikaa valtaa moisille turhakkeille.


    • Anonyymi

      Et ole koskaan vasteenmielinen.

      • Anonyymi

        Kiitos tuosta mutta haluaisin tietää sen häneltä enkä anonyymilta täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tuosta mutta haluaisin tietää sen häneltä enkä anonyymilta täällä.

        Viestitä sitten sille ihmiselle. Mitä sinä täällä kyselet, jos et halua tai voi saada täällä vastausta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestitä sitten sille ihmiselle. Mitä sinä täällä kyselet, jos et halua tai voi saada täällä vastausta?

        Me emme viestittele toisillemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestitä sitten sille ihmiselle. Mitä sinä täällä kyselet, jos et halua tai voi saada täällä vastausta?

        Voin saada vastauksen täällä, mutta en ilman tunnisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me emme viestittele toisillemme.

        Viestittelet kuitenkin täällä hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestittelet kuitenkin täällä hänelle?

        Tarkoitin että ei viestitä luuriin toisillemme. Oletin että joku sitä ehdotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin saada vastauksen täällä, mutta en ilman tunnisteita.

        Oletko nainen vai mies ja minkä nimiseltä haluat saada sen vastauksen? Kerro edes etunimen alkukirjan ja sukupuoli ja pyydä tunnisteellista vastausta sellaiselta henkilöltä, jonka itse henkilöit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me emme viestittele toisillemme.

        Mutta voisimme vai kuinka👍😕🙂😟🤣😂😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voisimme vai kuinka👍😕🙂😟🤣😂😆

        Tietysti heti kun lähetät vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti heti kun lähetät vaan.

        Valitettavasti minulla ei ole numeroasi.


    • Anonyymi

      Fiksut empaattiset aikuiset ei nolaa. Ja hän paljastuisi nulikaksi, epäempaattiseksi tal tyhmäksi, ei hänestä olisi muutenkaan suhteeseen. Jos sellainen kävisi ilmi, sekin on parempi tietää, kuin turhaan haihatella.

      Fiksu aikuinen osaa sanoa suoraan ei-kiitos tai ettei valitettavasti ole tunteita,, jos ei osu. Ja ehkä osaa kertoa, jos toinen on esim. mukava vaikkei romanttiselle suhteelle näekään mahdollisuutta. Sekään ei ole kivaa kuultavaa, mutta parempi kuin pitkittynyt epätietoisuus.

      Ap, rohkeutta! Se voi johtaa myös elämän pituiseen onneen!

      • Anonyymi

        Samaa olen itse miettinyt mitä kirjoitat. Ei siinä kyllä häviä mitään, koska totuuden tietäminen ei ole tappio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa olen itse miettinyt mitä kirjoitat. Ei siinä kyllä häviä mitään, koska totuuden tietäminen ei ole tappio.

        Totuus tekee vapaaksi. En ole tuo, jonka viestiin viittasit, piti kuitenkin vastata. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus tekee vapaaksi. En ole tuo, jonka viestiin viittasit, piti kuitenkin vastata. :)

        Onko kymmenien vuosien takainen mukana yhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus tekee vapaaksi. En ole tuo, jonka viestiin viittasit, piti kuitenkin vastata. :)

        Noinhan se menee.


    • Anonyymi

      Aloitus on provo.

      • Anonyymi

        Eikös ne kaikki ole.


    • Anonyymi

      No eikö ole kuin nuo kaks vaihtoehtoo, eikö voi jotenkin pelata niin ettei menetä kasvojaan tapahtui mitä tahansa. Nimimerkki ikuinen mokailija

      • Anonyymi

        En tiedä. Se taitaa riippua aika paljon vastapuolesta. Ei mitään väliä enää. Tykkään olla nolo.


    • Anonyymi

      Ei Hän ole vastenmielinen

      🌸

      • Anonyymi

        Kivan värinen pikkukukka. Kauniita unia sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivan värinen pikkukukka. Kauniita unia sinne.

        Öitä sinnekin.

        🌸


    • Anonyymi

      Riko se jää, sitä toivoisin yhdeltä mieheltä.

    • Anonyymi

      Et oo vastenmielinen.

      • Anonyymi

        Kiitos tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tuosta.

        Samaa mieltä :)


    • Anonyymi

      Tämä on hyvä juttu. Haluan samaa. Tulen vastaan nainen!

      • Anonyymi

        Tehdään se yhdessä. Sovittu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään se yhdessä. Sovittu?

        Tietysti tehdään yhdessä. Odotan yhteistä elämää aika täpinöissäni jo.


    • Anonyymi

      Niin mut sehän on jo rikottu.

      Ainakin mun puolelta.

      En halua mennä enää rikki.

      Suojelen jo tätä nykyä itseäni.

      Pitee tehdä niin.

      On mulla sydän ja iso onkin mutta rakastoo en välttämättä ossoo? Ehkä se on jopa jo niin iso että seuroo ei löydy kuin vanhuksista.

      Paljon muu ei enään sytytä.

      Näin kai sen kuuluu männä.

      Mutta levon olen saanut.

    • Anonyymi

      Rikotaanko me jää, vai odotetaanko, että se sulaa nainen? Mieheltä.

      • Anonyymi

        Rikotaan.


      • Anonyymi

        Kaikki Joukolla jäätä särkemään, jäätä särkemään... 🙃


      • Anonyymi

        Ehkä tosiaan helpompi yhdessä. Haluan ja teenkin sen, jos saan tilaisuuden taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tosiaan helpompi yhdessä. Haluan ja teenkin sen, jos saan tilaisuuden taas.

        Mitä teet sen eteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet sen eteen?

        En tee yhtään mitään,otan rennosti. Sillä kuuntelen kuinka varis parvi rääkyy ympärilläni.🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tee yhtään mitään,otan rennosti. Sillä kuuntelen kuinka varis parvi rääkyy ympärilläni.🥱

        Sinulla on samanlainen tuntuma kuin minulla. Varisparvi voisi tarkoittaa myös trollilaumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet sen eteen?

        Hän tietää mitä olen tehnyt tämän eteen jo nyt. Ja tulen tekemään edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tee yhtään mitään,otan rennosti. Sillä kuuntelen kuinka varis parvi rääkyy ympärilläni.🥱

        Olin sivusta, sori unohin sanoo kun etsin kivaa emojia tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää mitä olen tehnyt tämän eteen jo nyt. Ja tulen tekemään edelleen.

        Voi kun antaisi edes jotain yleistä viestiä mihin pääsisi tarttumaan niin hoitaisin itse loput (kunhan ei ottaisi takapakkia).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun antaisi edes jotain yleistä viestiä mihin pääsisi tarttumaan niin hoitaisin itse loput (kunhan ei ottaisi takapakkia).

        Onnistuu tuo kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu tuo kyllä.

        Palstalupaus! Kunhan ei takapakkia, sitten en ainakaan enää ikinä uskalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalupaus! Kunhan ei takapakkia, sitten en ainakaan enää ikinä uskalla...

        Lupaan että takapakkia ei oteta enää yhtään. Jos se minusta on kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaan että takapakkia ei oteta enää yhtään. Jos se minusta on kiinni.

        😍 Jos jää saadaan rikki niin en ole niin suunnattoman haavoittuva enää❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki Joukolla jäätä särkemään, jäätä särkemään... 🙃

        Susanna hiljaa


    • Anonyymi

      Jäät on sulatettu monen monta kertaa. En vain kykene miestä rakastamaan minua ei vain luotu siihen. Sydämmeni on rikottu liian monta kertaa ja rikottaisiin vain lisää.

      Pärjää näinkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe