jos tuollaiset "jätä rauhaan"-viestit on sinulta. En koe mitenkään sua ahdistelleeni . Ole hyvä ja selvennä tai pidä suusi kiinni. En tunnista sinua tuollaisista teksteistä. Pidin sua järkevänä miehenä.
Alapa nyt mies selventää vähän
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko jossain psykoosissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hienoa. just great.
Hei, Just Great. Kuunteletko jatsia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, Just Great. Kuunteletko jatsia?
Olen kaikkiruokainen musiikin suhteen. Paitsi ooppera ei uppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kaikkiruokainen musiikin suhteen. Paitsi ooppera ei uppoa.
Alepa on ruokakauppa. Laula iskelmää alepan edessä jos haluat, ihmiset karkaavat musiikin pariin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alepa on ruokakauppa. Laula iskelmää alepan edessä jos haluat, ihmiset karkaavat musiikin pariin...
En asu pks. Muualla ei ole enää alepoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asu pks. Muualla ei ole enää alepoja.
Enää alepoja? Enää? Alepa on alkujaan "ALEnnushalli PAjunen" ja susirajan takaa ei alepoja löydy...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enää alepoja? Enää? Alepa on alkujaan "ALEnnushalli PAjunen" ja susirajan takaa ei alepoja löydy...
Tuotapa en muuten tiennytkään. Aina oppii näköjään uutta.
- Anonyymi
Mä mies tunnen ettei tarvitse selittää mitään, inhoan muutenkin koko selittelyyn liittyvää kontribuutiota ja jätän kyseiset uutiset lukematta missä joku asiantuntija on kertovinaan miten jokin asia on...
Minulla ei ole tarvetta jakaa negaatiota, koskaan ikinä missään.- Anonyymi
Pidän susta kommenttisi perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän susta kommenttisi perusteella.
Kiva sinä. :)
- Anonyymi
Selvitäpä nainen ensin itse että mikä tilanne?
- Anonyymi
Ei ole mitään tilannetta. Kukaan ei ahdistele ketään ja siksi kukaan ei voi jättää ketään rauhaan. Onko väärin toivoa, että yks mies alkaisi vähän ahdistella mua? Tykkään hänestä kovasti.
- Anonyymi
Näistä nyt ei koskaan tiedä, mutta ei kukaan täällä tuollaisia tosissaan kirjoittele. Jos joku ei kaipaa tai haluaa eroon ihan oikeasti, niin silloin ei kyllä palstalle tule enää.
- Anonyymi
Eipä niin, siksi painelen nukkumaan.
Hyvää yötä maailma.
- Anonyymi
No, ei oo multa kyllä noi, mä päinvastoin ootan että vähän tekisit liikkeitä mun suuntaan.
- Anonyymi
Kyllähän mä teenkin. Mooveja on treenattu tässä koko pääsiäinen.
- Anonyymi
Toinen samanlainen kirjoittaa kaikki suhdealoitukset.
- Anonyymi
Luuletko, että järkevänä miehenä kirjoittaisin semmosta? En ikinä. Päinvastoin, milloin olet nainen tulossa? Mieheltä.
- Anonyymi
Jonna on mun
- Anonyymi
En luule nyt päivänvalossa mitään. Hän on järkevä mies oikeasti.
Koko ajan olen tulossa. Teen tietä luoksensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luule nyt päivänvalossa mitään. Hän on järkevä mies oikeasti.
Koko ajan olen tulossa. Teen tietä luoksensa.Juoppo se päissään höpisee milloin mitäkin. Ei kannata välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoppo se päissään höpisee milloin mitäkin. Ei kannata välittää.
Sinä tunnet hänet, kun tiedät hänen alkoholiongelmastaan? Olet melko säälittävä yksilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoppo se päissään höpisee milloin mitäkin. Ei kannata välittää.
Olin yöllä täysin selvinpäin. En juo koronasulun aikaan, koska ei ole tarvetta kännätä yksin kotona. Kirjoitin olevani kännissä, että psykoosikommentin kirjoittaja jättäisi rauhaan. Vaikutti riidanhaastajalta.
- Anonyymi
Ainoa asia mikä on epäselvää on et kenen ja kenelle viestit on tarkoitettu.
Jos ne ei tule omaan puhelimeen on turhaa miettiä onko ne juuri sinulle.
Turha muutenkin palstalla jauhaa näitä anonyymisti (minun mielestä)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803