Löytyykö mistään palvelujen ääreltä asuntoa pienituloiselle sairaseläkeläiselle? On kohtuutonta että sairaat sekä ikäihmiset, eläkeläiset, joutuvat pahimpiin kylmiin mörskiin asumaan. Sitten ei saa vähänkään fiksumpaan asuntoon riittäviä tukia. Nyt korona-aikana varsinkin on todella haastavaa asunnon löytyminen, koska virastot on niin suppeasti auki ja on kauhea ruuhka vähäisiin puheluaikoihinkaan. Nuo vuokrat kun olisi hiukan kohtuullisempia ja edes löytyisi erotilanteessa kamppailevalle muutenkin ihan shokissa olevalle se asunto ja nopeasti. Tässä on uhkaa ilmassa parisuhdeväkivallallekin vielä. Minä ja kisu ollaan kai ongelmajätettä.
Asuntojen vuokrat karkaa käsistä.
Anonyymi
2
99
Vastaukset
- Anonyymi
Muuta muualle. Ei ole pakko asua Etelä- Karjalassa
- Anonyymi
Samanlaista se on ympäri Suomen, köyhä ei saa omistaa mitään, elämmehän hyvinvointi yhteiskunnassa, olemme euroopan onnellisin kansa?
Silti täällä on asunnottomia, köyhiä, sairaita ihmisiä joilta ei varmasti ole kysytty oletko onnellinen kun asut Suomi nimisessä hölmölässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418