Löytyykö mistään palvelujen ääreltä asuntoa pienituloiselle sairaseläkeläiselle? On kohtuutonta että sairaat sekä ikäihmiset, eläkeläiset, joutuvat pahimpiin kylmiin mörskiin asumaan. Sitten ei saa vähänkään fiksumpaan asuntoon riittäviä tukia. Nyt korona-aikana varsinkin on todella haastavaa asunnon löytyminen, koska virastot on niin suppeasti auki ja on kauhea ruuhka vähäisiin puheluaikoihinkaan. Nuo vuokrat kun olisi hiukan kohtuullisempia ja edes löytyisi erotilanteessa kamppailevalle muutenkin ihan shokissa olevalle se asunto ja nopeasti. Tässä on uhkaa ilmassa parisuhdeväkivallallekin vielä. Minä ja kisu ollaan kai ongelmajätettä.
Asuntojen vuokrat karkaa käsistä.
Anonyymi
2
184
Vastaukset
- Anonyymi
Muuta muualle. Ei ole pakko asua Etelä- Karjalassa
- Anonyymi
Samanlaista se on ympäri Suomen, köyhä ei saa omistaa mitään, elämmehän hyvinvointi yhteiskunnassa, olemme euroopan onnellisin kansa?
Silti täällä on asunnottomia, köyhiä, sairaita ihmisiä joilta ei varmasti ole kysytty oletko onnellinen kun asut Suomi nimisessä hölmölässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3742056Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751326Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371198
- 851087
- 90956
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro130915- 48880
- 48818
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760