Eikö jo olla erään henkilön elämää jo liikaakin retosteltu, kuinka paljon pahat sanat niin seiskassa kuin somessa sotkenert hänen elämäänsä.
Mikä voi olla motiivi, en ymmärrä että tuntemattomat ihmiset toimii näin, miksi ?
Hyvät ihmiset, jätetään Maisa rauhaan
3
220
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se Maisukka on ihan itse sen elämänsä sotkenut valehteluillaan ja perättömillä lasu ym ilmoituksillaan. Kuka tollasta jaksaa katella. Useat entiset työkaveritkin nyt paljastaneet millainen ihminen se Maisukka oikeesti on jos kaikki ei mene hänen tahtonsa mukaan. Koulutkin jättää kesken .
- Anonyymi
Ihan asialinen kirjotus. Itseäni ei kinosta Maisat ei kaisat.En lue seiska lehteä .Sen enempää en fanita laulajia,missejä tai hauku ymm.Elän ihan oikeaa elämää jossa on ihan oikeita ihmisiä ja samalla ihan oikean elämän vuorovaikutusta.Tulokkaan kulutan nyt aikaa tällä lukiessani aloituksia ja kenties vastaankin.Kun huomaan monen aloitukset ovat yöllä.Eikö ihmiset nuku?
- Anonyymi
Ja miten tää liittyy pääsiäiseen? Oksennuksesi paikka olis ennemmin ollut tuolla julkkisjuoruissa, koska ilmeisesti jostain julkkiksesta kyse. Itse en tiedä/tunne ketään Maisaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941