Eikö jo olla erään henkilön elämää jo liikaakin retosteltu, kuinka paljon pahat sanat niin seiskassa kuin somessa sotkenert hänen elämäänsä.
Mikä voi olla motiivi, en ymmärrä että tuntemattomat ihmiset toimii näin, miksi ?
Hyvät ihmiset, jätetään Maisa rauhaan
3
318
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se Maisukka on ihan itse sen elämänsä sotkenut valehteluillaan ja perättömillä lasu ym ilmoituksillaan. Kuka tollasta jaksaa katella. Useat entiset työkaveritkin nyt paljastaneet millainen ihminen se Maisukka oikeesti on jos kaikki ei mene hänen tahtonsa mukaan. Koulutkin jättää kesken .
- Anonyymi
Ihan asialinen kirjotus. Itseäni ei kinosta Maisat ei kaisat.En lue seiska lehteä .Sen enempää en fanita laulajia,missejä tai hauku ymm.Elän ihan oikeaa elämää jossa on ihan oikeita ihmisiä ja samalla ihan oikean elämän vuorovaikutusta.Tulokkaan kulutan nyt aikaa tällä lukiessani aloituksia ja kenties vastaankin.Kun huomaan monen aloitukset ovat yöllä.Eikö ihmiset nuku?
- Anonyymi
Ja miten tää liittyy pääsiäiseen? Oksennuksesi paikka olis ennemmin ollut tuolla julkkisjuoruissa, koska ilmeisesti jostain julkkiksesta kyse. Itse en tiedä/tunne ketään Maisaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24014967
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461924- 1811420
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1021310- 281199
- 122958
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81774Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80728- 75668