Aihe

Kiinalainen horoskooppi

Anonyymi

Mikä olette siellä,pitääkö luonteenpiirteet paikkansa,vai uskotteko yleensäkään siihen?
Itse olen sika ja yllättävän hyvi sopi kohdalleen.

12

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän seuraavaksi?

• Anonyymi

Buddhalaisuus on horoskooppia tärkeämpi.
      Seuraan paksua Buddhaa

• Anonyymi

Jotain siinä on, kun Puhvelina koen olevani kuin puhveli

• Anonyymi

Olen härkä kiinalaisessa ja aika hyvin kuvaa minua.
      Uskokoon uskoo ja tulkoon autuaaksi uskollaan :)

Pirre

• Anonyymi

Katsoin vaihteeksi nybergin haastattelua kun siellä oli ihana hotellisiivooja Liisa Tavi
      https://youtu.be/soGmsCYpI3k

En yleensä katso

• Minä en tätänykyä ota mielelläni vastaan mitään, mikä on kiinalaista, en sen enempää horoskooppeja kuin mitään tautejakaan.

• Anonyymi

minä olen tiikeri, myös ex-mieheni oli tiikeri, mutta kovin erilaisia luonteeltamme, joten se siitä.

• Anonyymi

Minä puhveli ja vaimo tiikeri ,mahdoton yhdistelmä .- Kuitenkin jo 42 vuotta , kuin kissa ja koira :-D

Per-kel

• Anonyymi

Jänis kuvaa aika hyvin luonnettani. Sopisin sian kanssa yhteen, vaan missäs ois sika. Kiva kun on ketjuissa muita aiheita kuin politiikkaa. Kuivaksi käy kun politiikka-otsikon avaan vain harvoin. Kun nyt tulisivat ja menisivät vaalit, niin toivottavasti sikiäisi muitakin aiheita.

• Anonyymi

Hyvin tunnistin itseni myös kiinalaisesta horoskoopista.
      Olen kuulema hyvä ystävä ystävilleni ja onnenlukuni on 3, 4 ,6
      pitääkin seuraavaan lottoon ja uhkapeliin tunkea nuo numerot.

• Merikapteeni katsoi horoskooppiin oliko myrsky nouseva.

Horoskoopin voi tulkita mieleisekseen olkoot minkä merkin tahansa, ahvenen selkäevästä voi lukea tulevan kesän sään.

• Anonyymi

Noh noh, se kapteeni katsoi horisonttihin. Vähän eri asia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"

Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      6227