Olen valkolainen ja möin autoni romanille vähän aikaa sitten. Ihan mielenkiinnosta kysyisin, miten käyttäytyä kunnioittavasti romanin mielestä? Olin toki peruskohtelias ja kaupat menivät oikein hyvin. Mutta jos mietin tulevaisuutta, niin haluaisin osoittaa kunnioitukseni jollain tavalla.
Miten kohdata romani kunnioittavasti?
Anonyymi
1
96
Vastaukset
- Anonyymi
No juttele normaalisti kuin normaalille ihmiselle. Normaali-ihmisiä he ovat kuten muutkin.
Ei mustalaisuus ole mikään mörkö, mikä möllöttää siellä taustalla hyvässä tai pahassa valmiina iskemään kiinni, jos jotain erikoista tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293