Mikä o oikea diagnoosini?

Anonyymi

Onko totta, ett Ekko on se jos puhuu ja kirjoittaa yhdestä samasta asiasta 100% serkulleni luin lääkärinlausunnon varhaislapsuuden kuvauksen joka on psykiatri ja sanoi väärällä diagnoosilla olen. Ja tuo väärällä diagnoosilla oleminen eli alimitoitettuna Lievästi älyllisesti kehitysvammaisena oleminen näkyy selekästi minulla esim kehitysvammaisten Eteva ryhmäkodin työntekijät sanoivat en kuulu kehitysvammaisten asuntola palveluihin, koska osaan käyttää hyväksi muita kehitysvammaisia sama oli kehitysvammaisten suljetulla heti kun työntekijät meni tauolle muutin persoonaa heti ja lahjoin kehitysvammaisen kaverin hiljaiseksi eli sanoin jos puhuu ohjaajille niin ei ole ystävä. Ja ne Lievästi älyllisesti kehitysvammaiset jotka ovat nähneet kasvotusten ovat sanoneet käytöksestä huomaa muka yksikin Lievästi älyllisesti kehitysvammainen nainen esi facebook Live videosta huomaa puhe ja eleet on As ihmisen ja ADHD on huomannut jo käytöksestäni. Ja joo Me itse ry kehitysvammaisten ryhmän työntekijä kirjoitti facebookissa suoraan ei muut kehitysvammaiset jäsenet hyväksy minua Me itse ry jäseneksi ja syynä on kirjaimellinen tulkinta ja nyt kun olen lainannut kehitysvamma kirja kirjastosta ja Asperger kirjan Kehitysvamma kirjassa ei ole kirjoitettuna kirjaimellinen tulkinta, mutta Asperger kirjaan on ja kun soitin yhdelle kehitysvamma seksuaaliterapeutille ja kysyin asioita sanoi kertoman perusteella kun en ole seksuaalisesti tullut hyväksikäytetyksi, kun kerroin, että jos joku toinen ihminen koskee olen lyönyt heti muistan jopa autossa lapsena jos veljeni hipaisi vahingossa huusin ja olin nyrkki pystyssä ahdisti niin se kosketus .

ja joo kukaan Lievästi älyllisesti kehitysvamman saanut ihminen ei osaa ratkaista rubikin kuutiota ja niillä hoitaa vanhemmat niiden rahat tai ammatillinen edunvalvoja.

ja olen itse syylistinyt t Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena viharikokseen muita kehitysvammaisia kohtaan, josta syystä kehitysvammaisten Eteva asuntola ohjaajat lopettivat minulle myönnettävät asumisen ohjaus tuet kokonaan.

Joten te joilla on Lievästi älyllisesti kehitysvamman saanut perheen jäsen kysyn huomaako ne jos joku ei ole oikeasti Lievästi älyllisesti kehitysvammainen.

Itse näen, että minä ja muut ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD ja ADHD on vahvin oireinen minulla josta syystä olisi hyvä sellainen asuntola meille jossa on ADHD osaaminen. Ja Me ADHD ihmiset ei tehdä ohjaajien mielen mukaan kuten Lievästi älyllisesti kehitysvamman saneet tekevät kaiken heti, kun niille osan puhua. Mutta itse en ole koskaan tehnyt

Joten jotta me kaksois diagnoosin saanet ei saataisiin rikosrekisteriä meille pitäisi myös olla oma vertaistuki ryhmä perustelut ovat Me itse ry ei ota ihmisiä joilla on erilainen tulkinta ja tästä asiasta kun soitin kehitysvamma tui Espoon työntekijälle sanoi, että en ole ainut joka tämän toiveen laittaa ja kehitysvammaisten tukiliitto ei tee asialle mitään

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
        Maailman menoa
        76
        2691
      2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
        Maailman menoa
        276
        1539
      3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
        Sinkut
        246
        1497
      4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
        Ikävä
        87
        1341
      5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
        Maailman menoa
        399
        1301
      6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
        Luterilaisuus
        385
        1246
      7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
        Suomalaiset julkkikset
        38
        997
      8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
        Tunteet
        2
        889
      9. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
        Maailman menoa
        254
        812
      10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
        Maailman menoa
        316
        805
      Aihe