lukumäärän lisääntyminen Suomessa merkitsee
sinun mielestäsi?
ISIS mitä kannattajien
12
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ei merkinne mitään ja mihin lähteeseen aloituksen väite kannatuksen lisääntymisestä perustuu?
- Anonyymi
Kadulla oleilu voi olla kohta hengenvaarallista, myös peräpohjolassa?
- Anonyymi
kyllä suomen supo pitää huolen että suomessa säilyy turvallisuus,
ne pistää supo kuriin,, - Anonyymi
Sitä että persuja tulee lisää. Eikö persut ja ISIS ole sama ?
- Anonyymi
Mistä niitä nyt tulisi ? Näkyykö niitä kiikarissasi ?
- Anonyymi
Suomalaiset uusnatsit nyt vaaraa aiheuttaa. Siitä SUPO tiedotti.
Ne on ne Haitta-ahon yhteistyöryhmät ja hänen puolueessa oleva järjestö
Suomen Sisu on sitä samaa. Varokaa niitä.- Anonyymi
Varo nyt kuule peffas seinän rakoon, mutta älä niin varo, ettes irti saa!
Ei mitään. He ovat muiden murhe, ei minun.
Viranomaiset tarkkailevat ja seuraavat.
Uskon, että kovin suurta kiinnostusta ei suomalaisilla ole vieraan ja kummallisen maailmankatsomuksen edustajiin.
Kiinnostaisi kuitenkin tietää, miten näiden naisten lapsien traumoja käsitellään ja missä he ovat.- Anonyymi
Aloittaja on ruvennut kannattamaan ISIS:tä ?
- Anonyymi
Ilmeisesti, koska kertoo, että kannatus on lisääntynyt.
- Anonyymi
Persut yrittää pimittää ja hurskastella, mutta kyllä kansa tietää
https://www.savonsanomat.fi/paakirjoitus-mielipide/2720488- Anonyymi
"Perussuomalaisissa saa kannattaa fasismia ”omassa päässään”, mutta sitä ei kannata imagosyistä ääneen lausua. Sama viesti sisältyy Halla-ahon pyörittelyyn. Hurskastelun puolelle menee puheenjohtajan väite, ettei perussuomalaisilla ole enempää yhteyttä fasismiin kuin muillakaan puolueilla. Toki on."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201184YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621060- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46790Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.115761