Mak-Ris
Vapaa kuvaus
Makriina vaihtoi nimmarin. Olisin halunnut olla Makris, mutta se oli varattu.
Kahdeksankymppisissäkin jo ikääntynyt, seuraava kategoria jo häämöttää, mikä se sitten lieneekin.
Aloituksia
13
Kommenttia
356
Kaikki rakastavat
V. 1935 ilmestyi suomalainen elokuva "Kaikki rakastavat". Silloin rakastettiin ihmisiä. Nyt kaikki rakastavat milloin mi1166Dokkari ikäihmisestä
Katselin eilen päivällä uusinnan vanhuksesta, joka elää viimeistä kesäänsä kotipaikallaan sivukylällä. Muori oli minua p276Lepakkopönttö
Meinasin nojatuolilaisilta kysyä tällaisesta pöntöstä, mutta ajattelin, että teen ihan oman ketjun, jos se olisi kutsuva7429Elokapina mielenosoittaa
Nyt ollaan tosipaikan edessä, sillä Elokapinaliike on leiriytynyt Mannerheimintielle ilmaisemaan mielipiteitään. Mitä ne1432416Tatuointimuoti
Ihan sääliksi käy tämän päivän nuoria ihmisiä, jotka ovat antaneet tatuoida ihoonsa valtavia kuvioita. Ei tunnu olevan e32184Tulospalkkioita!
Aviisissa seisoo, että valtionhallinto on jakanut tulospalkkioita johtajille. Varmaan ovat menneet tarpeeseen. Ihmettel1271Aamupalaraporttini
Joka-aamuinen kuvio: A) Aamulääkkeet, lääkärin määräämät, Muumimukillinen kahvia (Juhla-Mokka, 2 kukkurapäistä mitallist2572Keskustelujen häirintä
Kysyisin yp:n mielipidettä, kuinka kirjoittajien tulisi menetellä, kun joutuvat hyökkäyksen kohteeksi. Ikäryhmässä 80 o23216Seuraatko BB-taloa?
Kiinnostuksella seurasin eilen, kuinka julkimot astuivat BB-taloon. Olen ilmeisesti kovin vieraantunut julkisuuden henki10115Mak-ris tuskastuu kielioppiin
Netissä on viime aikoina ollut suomen kielen oikeinkirjoitustestejä, joihin olen osallistunut vaihtelevalla menestyksell1144Suomen kielen päivä!
Onnittelut meille kaikille. Kaunis suomen kielemme on saanut oman liputuspäivän. Takavuosina oli pidetty ihan kilpailu2996Takuueläke
Huomasin lehdestä, että Kela kummastelee, että n. 10 000 henkilöä on jättänyt hakematta takuueläkettä, joka myönnetään p2780"Huvila ja huussi".
Ollaan saatu tutustua pitkin talvea muodonmuutoksiin, jotka ovat kohdistuneet julkimoiden kesämökkeihin. Komeat ovat tul7111