Miksi en pääse Facebookkiin?

Anonyymi

Minulla näkyy itselleni ruudussa sähköpostiosoitteeni ja salasanani, mutta klikkaamalla sisään ei vaan pääse. Tuo sitten esille ruudun ja tekstin , sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Vaikka ne minulle näkyvät, niin laitoin sähköpostiosoitteen, joka siis sama mikä mulle jo näkyy salasanan kanssa, mutta ei päästä, vaan tulee jatka. Kun klikkaan jatka, niin ilmottaa vaihda salasana ja koodi on sähköpostissa. Mitä siis teen?

10

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jatkan vielä,..olen aina tähän asti päässyt ilman mitään koodeja. Ja puh. numeroani en ole antanut facebookille, muistaakseni. salasanani on vahva yli 60 merkkiä.

• Mitä jos katsoisit sen koodin sähköpostista ja vaihtaisit salasanan?

• Anonyymi

Et osaa käyttää..

• Anonyymi

No siksihän minä kysynkin täältä, koska en tiedä. En osaa hyvin käyttää nettiä, koska tulee jotain tällasta, joka pitää sit kysyä niiltä, joilla on tietoa ja osaavat.

• Anonyymi

Mistä tämä tällainen ongelma johtuu ettei pääse ilman koodia, vaikka aiemmin on aina päässyt? T aloittaja

• Anonyymi

Tyhjennä ensin selaimestasi facebookkia koskevat evästeet, sammuta sitten vielä selain ja käynnistä se uudelleen. Jokohan poikittain oleva bitti on poissa.

• Anonyymi

Nehän voi vaatia vaihtamaan salaasanaa vaikka vuotojen takia. Kopioit saan sähköpostista sen salasanan, ei kai siinä mitään vaikea pitäisi olla, myöhemmin voi vaihtaa uuteen. Eri asia onko se aito vai huijaussähköposti, nythän on sähköpostit ja muut tiedot vuodettu nettiin.

• Anonyymi

No se koodi on vaan lisävarmistus ettei sitä salasanaa voisi vaihtaa muut kuin sinä itse. Hirmuinen ongelma.

• Anonyymi

Sun naamakirjasi on varastettu, hahaa!

• Anonyymi

Tosi paljon tapahtuu julkkiksillekin tai juuri niille joilla paljon seuraajia, enemmän instassa, mutta sekin on facebookin pilaama nykyään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      102
      8162
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      95
      7437
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      87
      5597
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      78
      5582
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      117
      4790
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      124
      2561
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      57
      2449
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      7
      1411
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1394
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      46
      1240
    Aihe