Minulla näkyy itselleni ruudussa sähköpostiosoitteeni ja salasanani, mutta klikkaamalla sisään ei vaan pääse. Tuo sitten esille ruudun ja tekstin , sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Vaikka ne minulle näkyvät, niin laitoin sähköpostiosoitteen, joka siis sama mikä mulle jo näkyy salasanan kanssa, mutta ei päästä, vaan tulee jatka. Kun klikkaan jatka, niin ilmottaa vaihda salasana ja koodi on sähköpostissa. Mitä siis teen?
Miksi en pääse Facebookkiin?
10
262
Vastaukset
- Anonyymi
jatkan vielä,..olen aina tähän asti päässyt ilman mitään koodeja. Ja puh. numeroani en ole antanut facebookille, muistaakseni. salasanani on vahva yli 60 merkkiä.
Mitä jos katsoisit sen koodin sähköpostista ja vaihtaisit salasanan?
- Anonyymi
Et osaa käyttää..
- Anonyymi
No siksihän minä kysynkin täältä, koska en tiedä. En osaa hyvin käyttää nettiä, koska tulee jotain tällasta, joka pitää sit kysyä niiltä, joilla on tietoa ja osaavat.
- Anonyymi
Mistä tämä tällainen ongelma johtuu ettei pääse ilman koodia, vaikka aiemmin on aina päässyt? T aloittaja
- Anonyymi
Tyhjennä ensin selaimestasi facebookkia koskevat evästeet, sammuta sitten vielä selain ja käynnistä se uudelleen. Jokohan poikittain oleva bitti on poissa.
- Anonyymi
Nehän voi vaatia vaihtamaan salaasanaa vaikka vuotojen takia. Kopioit saan sähköpostista sen salasanan, ei kai siinä mitään vaikea pitäisi olla, myöhemmin voi vaihtaa uuteen. Eri asia onko se aito vai huijaussähköposti, nythän on sähköpostit ja muut tiedot vuodettu nettiin.
- Anonyymi
No se koodi on vaan lisävarmistus ettei sitä salasanaa voisi vaihtaa muut kuin sinä itse. Hirmuinen ongelma.
- Anonyymi
Sun naamakirjasi on varastettu, hahaa!
- Anonyymi
Tosi paljon tapahtuu julkkiksillekin tai juuri niille joilla paljon seuraajia, enemmän instassa, mutta sekin on facebookin pilaama nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961502
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58921- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t260711Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636