Mies, miksi asetut juoruilija

Anonyymi

naisten puolelle ja kaivattuasi vastaan?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otat nämä viestit aivan liian vakavasti. Sekoilet ja vihaat kaikkia. Koita ottaa vähän rennommin, täällä ei kukaan asetu kaivattuaan vastaan. Mutta jos sinä käyttäydyt ihan sekopäisesti niin kaikki asettuu vastaasi. Vihaamalla ja haukkumalla et saa ketään puolellesi. Älä ota tätä noin vakavasti. Kaikki on nimettömiä täällä. En tiedä kuka on kaivattuni jos kukaan.

      • Anonyymi

        Haukut on kielenpäälläs juoru.


    • Anonyymi

      Järki päähän jysähti ja oikein aivot rysähti

      • Anonyymi

        Sivusta kysyn: olikohan harha vai järki kun oikein jysähti noin? :) Löisin vetoa ensimmäisen puolesta.


      • Anonyymi

        Seurustele sitten niiden juoruilijoiden kanssa kun muutenkin veljeilet niiden kanssa. Ethän sinä nyt voi olla eri puolella tulevan eukkos kanssa jatkuvasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurustele sitten niiden juoruilijoiden kanssa kun muutenkin veljeilet niiden kanssa. Ethän sinä nyt voi olla eri puolella tulevan eukkos kanssa jatkuvasti!

        Samaa mieltä, niin samaa mieltä! Ja tuskin mikään paskajuorujen kohde nyt edes hyväksyisi tuollaista miestä, saati pystyisi välittämään tai kunnioittamaan. Rakastumista en edes mainitse, liian huono vitsi tässä yhteydessä.

        Muutenkin kaikki "minäpä en osaakaan käyttäytyä ja olen ylpeä siitä" -burgerit voisivat klikkiytymisen lisäksi myös pariutua keskenään. Mikä pitäisi liekkiä niin hyvin yllä, kuin vaikkapa yhteiset iltajuoruilutuokiot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, niin samaa mieltä! Ja tuskin mikään paskajuorujen kohde nyt edes hyväksyisi tuollaista miestä, saati pystyisi välittämään tai kunnioittamaan. Rakastumista en edes mainitse, liian huono vitsi tässä yhteydessä.

        Muutenkin kaikki "minäpä en osaakaan käyttäytyä ja olen ylpeä siitä" -burgerit voisivat klikkiytymisen lisäksi myös pariutua keskenään. Mikä pitäisi liekkiä niin hyvin yllä, kuin vaikkapa yhteiset iltajuoruilutuokiot.

        Pilkka yleensä kalahtaa omaan nilkkaan. Yleensä noilla juoruajilla on omat asiat huonosti ja sitten puututaan toisten elämään.


    • Anonyymi

      Jos noin on, niin mies ei ole minkään arvoinen.
      Toisesta jos välittää, niin luottaa toiseen eikä ihmisten juoruihin. En tarkoita palstaa vaan oikeaa elämää.

    • Anonyymi

      Tuota mäkin oon ihmetelly toisinaan. Parisuhde on tiimityötä ja jos toinen tiimiläinen jo ennen suhdetta pomppii muiden muijien ahteria nuolemassa ja mielistelemässä shaissee puhumassa hyväksyntää hakien myös siitä kehen on ihastunut, niin voiko suhteella olla tulevaisuutta?

      Olis kauheen vaikee itseni ajatella olevani miehen kanssa suhteessa, joka juoksee joka riidassa puhuun pahaa musta joidenkin muijien kainaloon ja kiukkuissaan sitten tulee kotiin nyrkit pystyssä että kun kaverini Brittany sanoi että olit sellanen ja sellanen joskus vuonna 1981 niin teet nytkin niin varmasti..

      Miten sellanen voisi toimia jossa toimin tiimiläinen ei ole tiimissä parisuhteen puolella vaan joidenkin muiden parisuhteen ulkopuolisten tiimissä suhdetta vastaan?

      Se on just noin kun tuolla luki että sitten se muiden muijien ahteria nuoleva mies voi pomppia suhteeseen niiden muijien kans joiden ahteria nuoleskelee ollakseen sitä tiimiä.

      Vaikka mun avoliitossa oli loppuvaiheessa paljon kurjia juttuja joiden takia halusin erota, niin oli monta asiaa jotka silti suhteessa toimi ja tää tiiminä toisillemme lojaalius toimi. Tai mä en ainakaan usko et entinen avomieheni ois koskaan musta puhunu pahaa, vaikka olisin suhteessa ollut sille millanen tahansa. Se ei ollu sellanen. En ikinä uskoisi et se ois kääntäny mulle missään vaiheessa selkäänsä eikä varmasti yhdenkään muijan kanssa alkanu mihinkään juorukerhoon musta pahaa puhumaan. Se seisoi aina mun puolelle, silloinkin kun ei edes olis tarvinnu. Esim. silloin kun olin jääny kiinni pettämisestä.

      Silloinkin kun sanoin etten ole oikee ihminen kuunteleen sitä, kun olen osallinen ja puolueellinen. Tunteet nousee puolustukseen koska syytän sitä liikaa tapahtuneista, ettei mitään siitä ois tapahtunu jos sillä ei ois toista naista ollu eka ja se taas syyttäää mua.

      Pyysin sitä puhuun jonkun kaverinsa kanssa, ettei mua haittaa vaikka se kertois niille jollekin miten olin toiminut. Silloinkin se sanoi ettei halua puhua kuin mulle ja myöhemmin ettei halua asettaa mua muiden arvostelun alle tai vihatuksi sen kavereiden silmissä.

      Se oli tiimi viimeiseen asti mun kans. Mies isolla M kirjaimella. Kuinka moni muu mies olis juossu suoraan jonkun muijan kainaloon itkeen ja hakeen huomioo ja haukkuun omaa kumppaniaan? Aika moni, mutta ei se mun sen aikanen avokkini.

      Silla oli asennetta jota ei monessa miehessä ole

    • Anonyymi

      En usko että hän on puhunut mitään paitsi tyttöystävilleen heitä oli kaksi.

    • Anonyymi

      Tuskinpa sitten kaipaa, jos käyttäytyy noin

    • Anonyymi

      Tuon kaltainen mies on ilkeä ja keskenkasvuinen.

    • Anonyymi

      Älä ole naurettava. Sinulla ei ole yhtään ketään, jos täällä tuleen huutelet. Heräät harhoistasi ja siirryt pikkuhiljaa todellisuuteen. Hyvä vaan, jos joku tuuppaa liikkeelle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe