En kaipaa nyt moralisointia asiasta. Otin vklp la-su muutaman kaljan merkeissä piriä 0.5 ja yhet linkut päälle. Mulla paniikkihäiriö ja otin kämpillä jossa olin niin yhden opamoxin ja tunnin päästä toisen kun ei auttanut. Noh mulla on ilmeisesti sydämessä vikaa, meinasin oikeasti saada varmaan jonkun sydärin?? Kävelin 2m eteenpöin ja meinasin pyörtyä. Sydän hakkas tuhatta ja sataa ja oikeesti tuntu siltä et koht on menoa, olin ihan kalpeena. Kotona otin propralin niin mietin että onkohan tässä mitään hätää? Uskallan pieni nainen mennä nukkumaan yön yli ja mitähän tuo mun sydämentykytys tarkotti? Levossa ei ollut paha mut parin askeleen jälkeen meinas pyörtyä enkä oo ikinä nähny sydämen tykyttämässå niin kovaa. Kävely oli 2m kerralla ja maahan makaamaan
Apua!! Huumeista kysyttävää
Anonyymi
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh402304Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422931904- 201730
- 241555
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231384- 1001289
- 411262
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391225- 35972
- 9918