En kaipaa nyt moralisointia asiasta. Otin vklp la-su muutaman kaljan merkeissä piriä 0.5 ja yhet linkut päälle. Mulla paniikkihäiriö ja otin kämpillä jossa olin niin yhden opamoxin ja tunnin päästä toisen kun ei auttanut. Noh mulla on ilmeisesti sydämessä vikaa, meinasin oikeasti saada varmaan jonkun sydärin?? Kävelin 2m eteenpöin ja meinasin pyörtyä. Sydän hakkas tuhatta ja sataa ja oikeesti tuntu siltä et koht on menoa, olin ihan kalpeena. Kotona otin propralin niin mietin että onkohan tässä mitään hätää? Uskallan pieni nainen mennä nukkumaan yön yli ja mitähän tuo mun sydämentykytys tarkotti? Levossa ei ollut paha mut parin askeleen jälkeen meinas pyörtyä enkä oo ikinä nähny sydämen tykyttämässå niin kovaa. Kävely oli 2m kerralla ja maahan makaamaan
Apua!! Huumeista kysyttävää
Anonyymi
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818