En mitään muuta. Avasit minun silmät ja nyt tiedän olevani jätettä. Erehdyin joskus muuta luulemaan. 🥺
Hyvää yötä!
Olen kasa jätettä
12
134
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä moinen ajatus?
- Anonyymi
Mitä sillä on väliä, ei niin mitään! Kunhan purkaisin mieltäni!
- Anonyymi
Yötä
- Anonyymi
Paskasta ne kauneimmat ruusutki nousee.
- Anonyymi
Nämä sinun juttusi ovat ymmärrykseni ulkopuolella vielä. Tuntuu että mokailen viestinnässä kokoajan. En ehdi sinua kehua, ihastella ja kertoa kauniita juttuja, kun tuntuu että olen jäljessä sammuttamassa tulipaloja kokoajan.
- Anonyymi
Jätteen kierrätys on nykyaikaa. Ehkä sinustakin puristuu kierrätysmankelissa uusiotimantti.
Emmä ny tier, onko se niin kauheeta, et on jätettä. Meikäläiset ei oo olleskaan olemassa, ja silti mollaan ihan tyytyväisii.
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut? :o
- Anonyymi
Oliskohan sydänsuruja 🙁
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan sydänsuruja 🙁
SivustaAloittaja on jätetty?
- Anonyymi
Et ole ainoa, mäkin olen pelkkää jätettä muiden silmissä. Ei muuta kuin kaatikselle.
- Anonyymi
Et ole jätettä, vaan arvokas aarre!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862