Meidän valillä on jotain sähköö

Anonyymi

Sitten on jotain sellaista, mikä estää sen et tapahtuisi jotain.
En tiedä tarkalleen mitä se on. Ehkä me hukataan se päämäärä yhdessäolosta, vaikka oltais matkalla siihen. En edes itse ymmärrä miksi niin käy.
Ihmetten sitä itse, niksi niin käy. Varmasti tämän voi tulkita monella tapaa.

82

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletteko työkavereita vai mikä kuvio?

• Anonyymi

S joka haaveilee sähköisestä
        Seksistä ja sähköjohtojen virtauksesta.

Mutta kun se sähkö on omlut 10 vuotta ilman parittelua niin aikas yksipuolinen sähikäinen on ässän pöksyissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun se sähkö on omlut 10 vuotta ilman parittelua niin aikas yksipuolinen sähikäinen on ässän pöksyissä

Just tää. Yritän pysyä perässäsi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö haaveilet pöksyissäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://youtu.be/Cosy4gDzR4o

S naisen pöksyissä luikerteleva sähkö

Voi helevettii! 😤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just tää. Yritän pysyä perässäsi

Vainoajat hoitoon!! Auttakaa ystävät, pelottaa.

• Anonyymi

Epävarmuus, epäusko, se estää.

• Anonyymi

Ei vaan toivoo liikaa.

• Anonyymi

Sähköö jos on paritellaan nopeesti. Ton sähkö on omassa alapäässä. Toisen alapäässä ei tapahdukaan sähköisiä jonka takia ei edetä.

Kun yksi on sähköankerias ja toinen jääpuikko. Niin ei tule sähkövirtaa joka yhdistää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan toivoo liikaa.

No mulla on tuo epäusko mikä estää. Pelkään sitä kun toinen nauraa päin naamaa ja sanoo, että mitä oikein kuvittelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla on tuo epäusko mikä estää. Pelkään sitä kun toinen nauraa päin naamaa ja sanoo, että mitä oikein kuvittelet.

Se onkin usein niin silloin kun puhuu sähköistä, kun ei edes ole vielä todisteita että toinen kokee samaa sähköö pöksyissään

Ehkä kannattais ennen faktoja puhua yksikössä. Sinun läpi kulkee sähköö ja pöksysi on tulessa.

Eikä väittää toisen tuntevan samoin jos et tiedä edes onko se niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen tietää jos toinen on vain pilkkamielellä matkassa. Suurella todennäköisyydellä toinen nauraa sulle, kun itsekin sitä pohdit.
        Sopivan henkilön kohdalla ei koskaan tarvitse miettiä että nauraako tai pilkkaako toinen.
        Se on hyvä muistaa. 😊
        Tyhmiä ihmisiä on valitettavasti paljon, mutta sellaisesta ei kannata välittää.
        Tiedän mistä puhun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonoja kokemuksia? Kyl sen ymmärtää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen tietää jos toinen on vain pilkkamielellä matkassa. Suurella todennäköisyydellä toinen nauraa sulle, kun itsekin sitä pohdit.
        Sopivan henkilön kohdalla ei koskaan tarvitse miettiä että nauraako tai pilkkaako toinen.
        Se on hyvä muistaa. 😊
        Tyhmiä ihmisiä on valitettavasti paljon, mutta sellaisesta ei kannata välittää.
        Tiedän mistä puhun

Tiedät jo muutamasta sanasta et sopiiko ihmiset yhteen vai ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halusit ilmeisesti tahallasi käsittää viestini väärin ja aiheuttaa ”riitaa”.
        Kirjoitin asiallisen kommentin pohjautuen mitä itse olen kokenut.
        Hyvää yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä!

En halusin et selvität asiallisesti mistä tiedät? Kerroit itse tietäväsi mistä puhut.
        Perustele se paremmin, jos tiedät oikeasti mistä puhut.
        Eli puhu tunteella, ei niinkuin poliitikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se onkin usein niin silloin kun puhuu sähköistä, kun ei edes ole vielä todisteita että toinen kokee samaa sähköö pöksyissään

Ehkä kannattais ennen faktoja puhua yksikössä. Sinun läpi kulkee sähköö ja pöksysi on tulessa.

Eikä väittää toisen tuntevan samoin jos et tiedä edes onko se niin

En ole puhunut sähköstä monikossa. Vastasin aloittajalle. Onko sulla vaikeuksia hahmottaa keskusteluja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonoja kokemuksia? Kyl sen ymmärtää..

Eipä juurikaan huonoja kokemuksia. Toinen vaan nyt on tavallista ihanampi ja itse olen aika tavallinen tallaaja vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä juurikaan huonoja kokemuksia. Toinen vaan nyt on tavallista ihanampi ja itse olen aika tavallinen tallaaja vaan.

Ei ole olemassa mitään ”tavallista tallaajaa”. Päivitä itsesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on tavallisii tallaajii vaan. Vaikka toinen tuntuisi kuinka ihanalta on kuitenkin ihan tavis, vaikka ei se sinusta siltä tuntuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä!

Olet se sairas kiusaaja, jota s nainen pelkää. Tämä viesti poliisille!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä!

Harhoissasi sinä olet o, t.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään ”tavallista tallaajaa”. Päivitä itsesi.

Vaihda hiustyyliä, sulta Han se käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillain ihmisillä ne kemiat roihahtaa nopeasti ja lujaa.

Sitä suuremmalla syyllä kannattaa asiallisesti tutustua ennen kun heittäytyy ilmiliekkeihin...

Se, että on hyvät kemiat ja avoin tunneyhteys on mahtavaa tuuria, mutta nekin voi pilata, niinkuin kaiken muunkin hyvän täälä.

Jos on hyvät kemiat, niin toista ihmistä voi silti pettää, laiminlyödä tai kohdella muuten huonosti. Tai toinen voi olla liikkeellä hyväksi käyttömielessä ja itsekkäästi.

Mitä, jos toinen on rikollinen tai on sukupuolitautinen?

Jos syöksyy suinpäin suhteeseen, on hyvin suuri ja realistinen riski kusta oma elämänsä. Suhteessa siihen, kuinka moni rakkaus onnistuu, on valtava määrä epäonnistumisia ja ihan vääriä ihmisiä. Se on ihan normaalia.

Minimoidakseen vahingot, tutustuminen on ainoa keino suojata oma elämänhallintansa.

Tavallinen ihastuskin järisyttää perustuksia, entäs sitten kunnon syvä rakastuminen?!

Kannattaa hiljentää vauhtia, niin pysyy ratti kädessä👍

Rakastumisesta voi nauttiakkin enemmän, kun ei vaadi kaikkea tapahtuvaksi kahden viikon sisällä. Siinä normaali elämänrytmi tahdittaa kanssakäymistä.

Tämmöisiä mietteitä täältä koronasulkueristykesstä❤🌷

• Anonyymi

Ei ole minä
      Olet S.

Me emme ole rakastelleet, koska luontoäidin taikatemppu sähköinen intohimo joka laittaa parittelemaan on puuttunut.

T

• Anonyymi

Olet vain sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet vain sekaisin.

Jätä jo rauhaan S. Välillämme ei ome mitään

T

• Anonyymi

Hyi saatana!

• Anonyymi

No en ole.

• Anonyymi

Ehkä pelkoa siitä että ihminen jota kohtaan on lämpimiä tunteita voi satuttaa jos hänelle paljastaa tunteensa ja tulee torjutuksi. Tai pelkoa siitä että ei ole riittävän hyvä toisen silmissä. Ainakin itse sekä halusin nähdä hänet, mutta samalla pelkäsin sitä näkemistä, koska pelkäsin meneväni lukkoon. Ja niinhän siinä usein kävi. Jos pystyisi tutustumaan ilman paineita mistään ja puhumaan avoimesti olisi helpompaa.

• Anonyymi

Näinpä. Luottamus ja hyväksyminen, molempia aion hänelle antaa. Se on selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hienolta. Itse tarvitsisin jonkinlaista rohkaisua siitä että lähestyminen on toivottavaa. Edes jonkun pienen merkin.

• Anonyymi

Ilman paineita mistä? Tuntuu oudolta että ihmiset kehittää oletusten perusteella mitä ihmeellisimpiä skenaarioita, epäinhimillistää toisen ihmisen. Ehkä tekosyitä? Ei kuitenkaan kannata olettaa yhtään mitään ilman suoraa kommunikaatiota. Tällainen toiminta särkee ainakin mun sydämen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isoja sanoja. Miten mahtaa toteutus onnistua sinulta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman paineita mistä? Tuntuu oudolta että ihmiset kehittää oletusten perusteella mitä ihmeellisimpiä skenaarioita, epäinhimillistää toisen ihmisen. Ehkä tekosyitä? Ei kuitenkaan kannata olettaa yhtään mitään ilman suoraa kommunikaatiota. Tällainen toiminta särkee ainakin mun sydämen.

Se johtuu aiemmin koetuista asioista. Vaikka tietää ettei se toinen kohtelisi niin kaltoin, on silti vaikea saada itsensä uskomaan siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se johtuu aiemmin koetuista asioista. Vaikka tietää ettei se toinen kohtelisi niin kaltoin, on silti vaikea saada itsensä uskomaan siihen.

Kun on kaltoinkohdeltu on vaikea uskoa uuteen ja reheliseen ihmis-suhteeseen.

• Anonyymi

Ei ole tarvetta! Pysy kaukana s naisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu. Niin se särkee munkin sydämen.

Kun on ihastunut ja se toinen tuntuu ajattelevan pelkkää pahaa ilman mitään syytä..

Ymmärrän, jos on joutunut esim.petetyksi tsi hyväksikäytetyksi niin se on skitsauttanut ja heiluttaa itseluottamusta.

Pitäis vaan jaksaa uskoa, ettei kaikki ihmiset ole samanlaisia ja vaikka jollain olisi tilaisuus tehdä pahaa, niin kaikki ei semmoisesta nauti.

Paras keino ymmärtää, ettei vaan kannata odottaa ihmisiltä liikoja ja täydellisyyttä. Jos odottaa täydellisyyttä muilta ja itseltään, joutuu aina pettymään.

Ottaa sellaisen, jonka viat ja heikkoudet sopii omiin kuvioihin.

• Anonyymi

Sinun ja miehen välillä?

• Anonyymi

S tuota sähköö nyt hokee täällä kun omi sen toisalta kirjoittajalta. Erona vaan et toinen on sähköstä päätynyt seksiin ja todisteet molemminpuolisuudesta on

S taas vaan tuntee sen omissa
        Housuissaan ja puhuun sen perusteella tuntemattomasta et senkin pöksyt ois tulessa, tietämättä edes onko asia niin! Puhuu vaan
        Toisenkin puolesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S tuota sähköö nyt hokee täällä kun omi sen toisalta kirjoittajalta. Erona vaan et toinen on sähköstä päätynyt seksiin ja todisteet molemminpuolisuudesta on

Housuissaan ja puhuun sen perusteella tuntemattomasta et senkin pöksyt ois tulessa, tietämättä edes onko asia niin! Puhuu vaan
        Toisenkin puolesta!

Ei täällä kukaan S sähköstä housuissa puhu, sinä vain. Mikä lie päähän pinttymä itselläsi. Luulet olevasi kovinkin fiksu, ja aliarvioi muita (jos olet se sama ilkimys täällä kehen sinut itse yhdistän).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä kukaan S sähköstä housuissa puhu, sinä vain. Mikä lie päähän pinttymä itselläsi. Luulet olevasi kovinkin fiksu, ja aliarvioi muita (jos olet se sama ilkimys täällä kehen sinut itse yhdistän).

Sähkö mistä yleensä kahden ihmisen välillä puhutaan on seksuaalinen vetovoima toiselta nimeltä ja se on henkilökohtainen tunne.

Et voi puhua kuin minä muodossa ennen kuin se on johtanut seksiin saakka ja todisteet on että
        Sähköä oli molemminpuolisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tässä tapauksessa et tiedä
        Edes mitä toinen sinusta ajattelee joten mitään tietoa sinulla ei ole myöskään siitä oletko saanut toisen munaskukkelit tuleen ja panetuksen päälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisenkin puolesta!

Ei tässä ketjussa ole ketään ÄSSÄÄ. Ei ainakaan aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä ketjussa ole ketään ÄSSÄÄ. Ei ainakaan aloittaja.

Onko aloittaja nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko aloittaja nainen?

Miten se liittyy ketjuun onko nainen vai mies?
        kyseessä on ongelma mihin etsitään vastauksia.
        keskity aloituksessa olevaan ongelmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se liittyy ketjuun onko nainen vai mies?
        kyseessä on ongelma mihin etsitään vastauksia.
        keskity aloituksessa olevaan ongelmaan.

Sähköä välillä eli keiden välillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähköä välillä eli keiden välillä?

Sähkö välillä.Itse käytän sanaa kemiaa.Ihan sama asia. Johonkin voi tuntea siis ääretöntä vetovoimaa.Se voi olla molemin puolista.Esteenä vain toisella on parisuhde.Jää siihen,pyrkii itseä säästämällä liikua eri piirit kuin hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähkö välillä.Itse käytän sanaa kemiaa.Ihan sama asia. Johonkin voi tuntea siis ääretöntä vetovoimaa.Se voi olla molemin puolista.Esteenä vain toisella on parisuhde.Jää siihen,pyrkii itseä säästämällä liikua eri piirit kuin hän.

Mietin parisuhdettani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisenkin puolesta!

Ei ole S.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisenkin puolesta!

Ei kuule s Puhu, sinä aloittaja vain.

• Anonyymi

Trauma?

• Anonyymi

Mul kun ei oo varaa niksiin sähkön kaa👋

• Anonyymi

Tutkia ne sun sähkö pahanteko välineet, ne on todella vaarallisia, kuten sinäkin.

• Anonyymi

Täältä sitten vielä yksi heitto sivusta:
      Ensimmäisen kerran elämässä eräs nainen S kiinnostaa enemmän kuin sähkö. Ääretön määrä sähköenergiaakin on täysin mitätöntä tuon naisen rinnalla. Äärettömästi vähemmästäkin menisi täysin lukkoon.

Se että miten näistä magneettikentistä pääsee yhtään mihinkään suuntaan on epäselvä mutta ratkaisuja on pohdittu kuukasikaupalla kaikki hereillä oloaika. Kaikki tehdään mikä pystytään.

• Anonyymi

Tuntuu samalta kun häntä ajattelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu samalta kun häntä ajattelen.

No voi hellanlestas sentään.

• Anonyymi

Jotenkin helppo asia tehtiin hankalaksi, ehkä tahtomatta.

• Anonyymi

Ja liian suuret tunteet, eipä ole tämmöistä aikaisemmin tullut koettua. Kyllähän asiat wa:ssa purkautuisi mutta ehkä ei ole vielä sen aika sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja liian suuret tunteet, eipä ole tämmöistä aikaisemmin tullut koettua. Kyllähän asiat wa:ssa purkautuisi mutta ehkä ei ole vielä sen aika sitten.

Tai sitten on sen aika. Mitä kauemmin asioita vatvoo omassa päässä sen enemmän tunteet patoutuu. Kai niin voi käydä ihastumisen ja rakkaudenkin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten on sen aika. Mitä kauemmin asioita vatvoo omassa päässä sen enemmän tunteet patoutuu. Kai niin voi käydä ihastumisen ja rakkaudenkin kanssa.

Edelleenkin omassa tapauksessani on mahdotonta kuvitella niin uskomatonta naista millään tavalla kiinnostuneeksi, enkä viitsisi huvikseen tehdä itsestäni pelleä niissä kokeiluissa. Jollain tavalla pitäisi saada jotain vuorovaikutteisia merkkejä palstan ulkopuoleltakin ja tähän wa tai kaveri olisi hyvä. Toisaalta jos ei enää ikinä nähdä niin uskaltaisiko silloin yhden viestin laittaa, en tiedä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkin omassa tapauksessani on mahdotonta kuvitella niin uskomatonta naista millään tavalla kiinnostuneeksi, enkä viitsisi huvikseen tehdä itsestäni pelleä niissä kokeiluissa. Jollain tavalla pitäisi saada jotain vuorovaikutteisia merkkejä palstan ulkopuoleltakin ja tähän wa tai kaveri olisi hyvä. Toisaalta jos ei enää ikinä nähdä niin uskaltaisiko silloin yhden viestin laittaa, en tiedä...

Kannattaisi varmaan laittaa viestiä ennenkuin ette enään ikinä näe? Ihan vaan sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hän ei voisi olla sinusta kiinnostunut? Ja ei se sinusta pelleä tee jos uskallat kiinnostuksesi osoittaa, saatat yllättyä vielä hyvinkin positiivisesti. Älä lyö kapuloita omiin rattaisiisi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hän ei voisi olla sinusta kiinnostunut? Ja ei se sinusta pelleä tee jos uskallat kiinnostuksesi osoittaa, saatat yllättyä vielä hyvinkin positiivisesti. Älä lyö kapuloita omiin rattaisiisi. :)

Olen varattu avioliitossa oleva. Mänokö jakeluun kiusssaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaa tyrkytystä yleisellä palstalla. Vainoamista Han tällainen on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä unta nää.

En päästä sua niin helpolla😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä unta nää.

En päästä sua niin helpolla😃

No katsotaan, jos löytyy toinen tapa kun wa, kohta pitäisi selvitä, JOS ei tule kapuloita hammaspyörien väliin. Niin upea nainen että ei realiteetteja voi mitenkään sivuttaa, eli ensimmäinen(kin) kapula pysäyttää tehokkaasti.

• Anonyymi

Juu on heti kun pääsen tisseihin käsiksi ja sillä tavalla nuuskuttamaan tulee sähköä.

• Pelkäätkö jotain? Joskus pelko saa jarruttamaan.

• Anonyymi

kai kipinä puuttui

• Anonyymi

oikosulkuun meni .

• Anonyymi

Olisko siinä jotain ylijännitettä jo, pitää yrittää maadoittua jotenki tai jotain häiriösuojausta.

• Anonyymi

Näin olen funtsinut sekoiluani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin olen funtsinut sekoiluani.

Miten olet mennyt mielestäsi sekoilemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olet mennyt mielestäsi sekoilemaan?

No onhan tässä ollu hieman äkkinäisiä liikkeitä, joihin ei toinenkaan kyllä syytön ole, liekkö yllytti tahalteen.

• Anonyymi

Mä tiedän tarkalleen mikä estää ja se on se että toinen meistä on varattu. Ikinä en ole mitään tämänkaltaista kemiaa tai sähköä ketään kohtaan tuntenut ensitapaamisesta lähtien eikä se poistu sitten millään enkä halua edes sen poistuvan. Musertavaa.

• Anonyymi

Eikö se jää kannattaisi nyt rikkoa yhteisvoimin, että voisi alkaa miettimään vaihtoehtoja?

• Anonyymi

Veit sanat suustani kirjoituksellasi. En minäkään ole tällaista ennen kokenut, elämää on kuitenkin jo takana, että en olisi uskonut näin voivan käydä vielä. Se tunne on kamala, kun toinen vetää magneetin tavoin puoleensa ja itse yrittää rimpuilla vastaan ettei tekisi väärin ketään kohtaan. Kuitenkin meillä on vain tämä yksi elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veit sanat suustani kirjoituksellasi. En minäkään ole tällaista ennen kokenut, elämää on kuitenkin jo takana, että en olisi uskonut näin voivan käydä vielä. Se tunne on kamala, kun toinen vetää magneetin tavoin puoleensa ja itse yrittää rimpuilla vastaan ettei tekisi väärin ketään kohtaan. Kuitenkin meillä on vain tämä yksi elämä.

Mene muualle Romano.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin miehen ja sitten naisen kaa, et ole ennen tällaista kokenut, trolli.

• Anonyymi

Leivänpaahdin. Johto rikki.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe