Kuuoinas

Leah

Miten todennäköistä on, että ihmisen luonteeseen vaikuttaa kuumerkki enemmän kuin aurinko-?
Minä olen aurinkoveskari, kuuoinas (nouseva rapu) ja olen aina tuntenut, että oinaan piirteet ovat paljon ominaisempia minulle kuin vesimiehen. Hyvin tyypillistä minulle on hillitön kärsimättömyys sekä (ainakin alitajuinen) tahto, että asiat menisivät juuri, kuten haluan.
Ja tuntuu, että vanhemmiten tämä vain korostuu.. ikää minulla pian 30.
Muita kuuoinaita liikeellä?

15

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikkulitar

      Mun äidillä on tismalleen samat asetelmat kuin sulla :
      Aurinko Veskari
      Kuu Oinas
      Nousu Rapu

      Hän on luonteeltaan juuri sellainen täydellisyyden tavoittelija. Suuttuessaan tulta ja tappuraa, mutta tietyllä tasolla pinna saattaa kestää korkeaankin pisteeseen. Hän on erittäin huumorintajiunen ja hauska sille päälle sattuessaan, mutta arvostaa myös yksityisyyttään korkealle - koti on hänelle erittäin tärkeä - siellä vietetään paljon aikaa akkuja lataillen. Joskus nuorempana kotiin kutsuttiin paljonkin vieraita mutta nykyään se on paikka, jossa halutaan rauhoittua korkeintaan perheen kanssa.

      • ..........

        Kuu oinas tuo luonteeseen rohkeutta, äkkipikaisuutta, itsevarmuutta. Kuu oinas on tulinen tunteiltaan. Kuu oinas vaikuttaa toki, niinkuin muutkin asiat kartalla.


      • joku oinas vaan
        .......... kirjoitti:

        Kuu oinas tuo luonteeseen rohkeutta, äkkipikaisuutta, itsevarmuutta. Kuu oinas on tulinen tunteiltaan. Kuu oinas vaikuttaa toki, niinkuin muutkin asiat kartalla.

        Ööh.. mistäs tietää ton tollasen kuu oinas ja muut jutut?

        No ainakin mun mielestä kuu on aika makee ja tähdet kans...


      • .......... kirjoitti:

        Kuu oinas tuo luonteeseen rohkeutta, äkkipikaisuutta, itsevarmuutta. Kuu oinas on tulinen tunteiltaan. Kuu oinas vaikuttaa toki, niinkuin muutkin asiat kartalla.

        ensinäkin äkkipikaisuus ei kuulu perus oinaan luonteenpiirteisiin.itse varmuus,tunne puolella tulinen,määrätietoinen,vältää epäonistumista ja senvuoksi suunitelee tarkaan mitä tekee,pyrkii olemaan kauas kantoinen muutamia mainitakseni vain.


      • Eräs oinas nainen
        tapsa kirjoitti:

        ensinäkin äkkipikaisuus ei kuulu perus oinaan luonteenpiirteisiin.itse varmuus,tunne puolella tulinen,määrätietoinen,vältää epäonistumista ja senvuoksi suunitelee tarkaan mitä tekee,pyrkii olemaan kauas kantoinen muutamia mainitakseni vain.

        Äkkipikaisuus juuri kuuluu oinaan perusluonteeseen. Kaikkihan sen tietävät. Äkkipikaisuus on sitä että tunteet kuumenevat nopeasti, viha leimahtaa nopeasti. Oinas jos kuka on se kuumahermoinen tyyppi jolta palaa pinna nopeasti. Jokainen joka horoskooppeja on tutkinut, tietää sen.


      • Eräs oinas nainen kirjoitti:

        Äkkipikaisuus juuri kuuluu oinaan perusluonteeseen. Kaikkihan sen tietävät. Äkkipikaisuus on sitä että tunteet kuumenevat nopeasti, viha leimahtaa nopeasti. Oinas jos kuka on se kuumahermoinen tyyppi jolta palaa pinna nopeasti. Jokainen joka horoskooppeja on tutkinut, tietää sen.

        sori mutta olet väärässä ainakin suuressa osassa sillä tunnen oinaita vinonpinon ja kukaan ei ole mainitsemasi ns.äkkipikainen. oikeudenmukaisuudesta se kyllä pitää kiini kaikinkeinoin mutta HUOM. OIKEUDENMUKAISUUDESTA. minä ei ole vielä kertaakaan suuttunut kelekään ja piste. olenoinas


      • oikku
        tapsa kirjoitti:

        sori mutta olet väärässä ainakin suuressa osassa sillä tunnen oinaita vinonpinon ja kukaan ei ole mainitsemasi ns.äkkipikainen. oikeudenmukaisuudesta se kyllä pitää kiini kaikinkeinoin mutta HUOM. OIKEUDENMUKAISUUDESTA. minä ei ole vielä kertaakaan suuttunut kelekään ja piste. olenoinas

        Joo, äkkipikaisin miesystävistäni on ehdottomasti oinas-mies. Kyllä siinä on ihmettelemistä...toisaalta sikahyvä tyyppi.

        Terkuin Jousimies


      • oikku kirjoitti:

        Joo, äkkipikaisin miesystävistäni on ehdottomasti oinas-mies. Kyllä siinä on ihmettelemistä...toisaalta sikahyvä tyyppi.

        Terkuin Jousimies

        oinas on tempramentinen ja mihin ryhtyy ei aaikaile vaan alkaa toimimaan sen mukaan.


      • ........
        tapsa kirjoitti:

        oinas on tempramentinen ja mihin ryhtyy ei aaikaile vaan alkaa toimimaan sen mukaan.

        Tempperamentti on sama asia kuin äkkipikainen. Pitääkö sitä sen kummemmin selittää?


      • Miriam
        tapsa kirjoitti:

        sori mutta olet väärässä ainakin suuressa osassa sillä tunnen oinaita vinonpinon ja kukaan ei ole mainitsemasi ns.äkkipikainen. oikeudenmukaisuudesta se kyllä pitää kiini kaikinkeinoin mutta HUOM. OIKEUDENMUKAISUUDESTA. minä ei ole vielä kertaakaan suuttunut kelekään ja piste. olenoinas

        MINÄ OLEN OINAS ja toisinaan sangen äkkipikainen; tulisuuteni ja räiskyvyyteni oikeen leimahtaa kun sille on tarvetta. Että kyllä jossakin määärin kuuluu Oinaan luonteeseen.


      • Miriam
        tapsa kirjoitti:

        oinas on tempramentinen ja mihin ryhtyy ei aaikaile vaan alkaa toimimaan sen mukaan.

        Äkkipikainen - ärtyisä ärripurri ;)
        Ja voimakastahtoinen johtajaluonne.


      • Miriam kirjoitti:

        MINÄ OLEN OINAS ja toisinaan sangen äkkipikainen; tulisuuteni ja räiskyvyyteni oikeen leimahtaa kun sille on tarvetta. Että kyllä jossakin määärin kuuluu Oinaan luonteeseen.

        sittenhän se meinaa jotta naisilla on selainen piirre. itse enole suuttunut kertaakaan enkän äyskinyt taikka muutakaan vastaavaam jotense siitä dadaaa


      • Kauris2
        Miriam kirjoitti:

        Äkkipikainen - ärtyisä ärripurri ;)
        Ja voimakastahtoinen johtajaluonne.

        Olen kauris ja elämäni on täynnä erillaisia oinaita.Olen tottunut oinaisiin ja todennut että mahtuu mukaan muutamia kuuoinaitakin.Ehdottoman tulinen ja vahva persoona.Rehellinen ja luotettava.Hyvin rauhallinen.Osaa aina hoitaa asiat itsekseen ja on hyvin itsevarma.Kuuoinas kovin kiireinen,toisinaan tahditon ,ei aina ymmärrä toisen tunteita tai halua ymmärtää.Ehdoton johtajatyyppi samalla tavalla kuin leijona.


    • Lyhyesti Kuumerkistä:
      Kun Aurinkomerkki (eli yleisesti vain 'horoskooppi') lasketaan Auringon sijainnista syntymän hetkellä, lasketaan Kuuhoroskooppi Kuun sijainnista.
      Aurinkomerkki kuvaa sitä, minkälaisen kuvan muut ihmiset sinusta muodostavat, millainen egosi on, millaisia tapoja ja ominaispiirteitä omaat -eli liittyy ulkoiseen minääsi (Nouseva merkki on kuin "naamio" ulkoisen minän päällä).
      Kuumerkki puolestaan ilmentää sisäistä minääsi, tunteita ja kokemuksia -minkälaisia ihmissuhteita tulet todennäköisesti muodostamaan, miten ymmärrät toisia ihmisia tunnetasolla jne.

      • Kustu69

        Minä olen ajatellut samoin. Aurinko skorpparina ja kuu oinaana ei ole ollut helppoa, etenkään nuorempana (askendentti kaksonen). Syvälliset tunteet ja äkkipikaisuus ei ole "helppo rasti", Mutta opettava. Vanhemmiten luulen oppineeni kuinka itseään (egoaan) voi hallita. Itsevarmuutta ja vahvuutta ei ole koskaan puuttunut, mutta helposti polttaa itsensä loppuun. On vain opittava anteeksiantavammaksi ja lempeämmäksi. Myös itselleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe