Aihe

Vaalien alla

Anonyymi

Nyt täytyy saada tämä kusiaispesä hajotettua. Äänestäkää nyt ihmiset siihen kahtoen. Itse kallistun persuihin, hyviä uusia ehdokkaita on.

2

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä avaus, itse ainakin annan ääneni Perussuomalaisille. Siellä on hyviä ehdokkaita ja ne osaa tehdä Viitasaarelaisia ajatellen oikeansuuntaisia ja paikkakunnan etujen mukaisia päätöksiä. Mikä sitten on sellainen päätös jota pidän hyvänä Viitasaarelaisille? Niitä on vaikka kuinka paljon, mutta ekana tulee mieleen tämä Kuuskaistan valokuituhankkeen kaataminen valitusprosessilla. Saamani tiedon mukaan tämä hanke olisi toteutuessaan vienyt meiltä tuhkatkin pesästä. Toistakymmentä miljoonaa on iso raha. Meillä ei käynyt kuten Pihtiputaalla- Kiitos Persuille tästä.

• Anonyymi

Minä kallistun nukkuviin , mikään ei voita hyviä unia. ei löyvy Suomesta sellasta ehokasta, Elekiä hyvät lapset menkö äänestämään , jouvutte köyhyysasteelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksin oli Sofia tullut Espanjasta

https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      6183